Parenclubs

Voor homo's, lesbiennes en hetero's met een biseksuele partner.

Parenclubs

Berichtdoor edcar » za 02 feb 2013, 18:17

Welke stellen bezoeken er weleens een paren/swingers club ? ........ Wat is jullie ervaring op gebied van Bi sexualiteit binnen deze clubs en komen jullieook weleens stellen tegen die ook Bi zijn ?
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Re: Parenclubs

Berichtdoor bistringliefhebber » do 07 feb 2013, 13:41

hallo,

wij beiden bi en bezoeken idd wel eens parenclubs. Het is leuk als je ook andere bi's aldaar treft hoewel het nog niet dik bezaaid is daarmee.. wat we wel merken (en voelen :D ) is dat mn in de donkere ruimtes vaak de heren wat meer 'durven'. Mijn partner en ik hebben er totaal geen moeite mee om buiten de donkere ruimtes om onze bi geaardheid te tonen; helaas geldt dat (nog) wel voor het grosse.
We zijn ook wel op de bi-avonden geweest maar zelfs dan hebben wij de ervaring dat mn de heren nog 'in de kast' blijven terwijl er juist dan meer heren zijn die in hetzelfde schuitje zitten. Wij zijn voorstander om inderdaad hier meer open en eerlijk naar elkaar en om te beginnen naar jezelf te zijn en je bi gevoelens niet onder stoelen of banken te stoppen.
Wij zijn benieuwd of er meer bi-stellen zijn die soortgelijke ervaringen hebben en hoe die er in staan als bistellen naar parenclubs/swingersclubs gaan; laat ons maar weten!

bi-groetjes, I&E
bistringliefhebber

Berichtdoor edcar » vr 08 feb 2013, 00:26

Dat wij dus bezoekers ervan zijn mag inmiddels wel duidelijk zijn :lol: .... Op gebied van Bi-sexualiteit zal je ( dacht ik ) verwachten dat iedereen daar in zo'n club best wel open zal zijn hierover... Ja dat klopt ook maar dan gaat het wel om de vrouwen en zijn als je het hoort alle mannen zo hetero als het maar zijn kan :?

Vanaf ons eerste bezoek ben ik altijd open geweest over mijn Bi-schierigheid en zeker in ons vaste cluppie werd dat zeer gewaardeerd,slechts 1X ben ik er een Bi tegen gekomen die er net als ik ook makkelijk voor uitkwam.... Dit is ook de enige die ik ontmoet heb in al die jaren dat wij Clubs bezoeken....... Nu moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ons favo cluppie toen ook een echt besloten clubje was met hooguit 20 stellen dus je begrijpt dat je daar makkelijker met iedereen spreekt als in een "normale" swingclub zeker ook omdat wij daar zeer "vaste" bezoekers waren toen en dat gold ook voor die andere ( hebben er leuke vrienden aan over gehouden )

Nu wij voortaan ook de "gewone" club bezoeken hebben we dus op een andere manier contact met de andere bezoekers maar alle mannen zijn hetero en het lijkt bijna een "trend" maar bijna alle dames zijn Bi als je dat hoort ( maar daar trek ik mijn grote twijfels in ) ...... Zal het weleens leuk vinden om een compleet "swing Bi stel" te leren kennen zo op die manier .... Nee praat niet eens over seks gewoon je raakt met elkaar aan de praat en komen per toeval erachter dat we gezamelijk Bi zijn en samen kun je dan ervaringen e.d aan elkaar uitwisselen gewoon babbele erover .... En oke als het een zeer goede klik zal zijn kun je naar de hand vanzelf iets voor een volgende keer afspreken.

De reden waarom er zo weinig mannen er vooruit durven te komen is dat ze denken dat ze daar het echte mannetje moeten zijn ( haantjes/macho ) dus zijn ze ineens allemaal 100% hetero en er zitten zeker ook mannen tussen die wel degelijk Bi zijn maar dit niet tegen hun vrouw durven te zeggen..... Van de laatste groep weet ik het ook zeker want die "mannen" pluk je er meestal wel uit..... Het zijn diegene die ook wat langer staren naar je zeker in de kleedkamer en wc :twisted: .... Het zijn vaak ook de mannen die "per ongeluk" je aanraken en "per ongeluk" aan je leuter zitten ...... Zeker als je gezegd hebt dat je bi bent of een "verloren hand" niet erg vind......... Als die laatst genoemde groep nou eens tegen zijn vrouw durfde te vertellen dat hij Bi-schierig is dan waren er zeker 60% meer mannen Bi binnen een club en zouden wij hier niet gaan lopen klagen over mannelijke bi's in een club :mrgreen:
edcar

Berichtdoor bistringliefhebber » vr 08 feb 2013, 13:40

hoi Edcar,

wij herkennen het volledig zoals het hier beschrijf - ervaart enz. Wij komen louter en alleen in de wat grotere parenclubs zaols Fun - Fata enz. Het zou goed zijn als idd meer mannen durven te vertellen tegen hun partner welke gevoelens ze hebben .....

Moderator: Ik heb een oproep of iets wat in deze strekking ligt verwijderd. Voor dit soort oproepen wil ik je graag, en met alle liefde doorverwijzen naar de rubriek 'Contactadvertenties' van het LNBi, te bereiken via http://www.lnbi.nl/joomla/index.php/contactadvertenties. Het is niet de bedoeling dit via het forum te doen. Ze de forumregels, kopje 5 voor informatie.

Bi-tje

bi-groeten
E&I
bistringliefhebber

Berichtdoor edcar » do 14 feb 2013, 23:30

:oops: ... Misschien even een "nieuwe" reactie neerzetten ;)

bistringliefhebber schreef:hoi Edcar,
edcar

Berichtdoor Cootje » do 27 jun 2013, 05:01

Hallo

Wij gaan volgende week een x naar een parenclub.
Aantal jaren geleden voor het eerst geweest met een aantal stellen.
Een leuke spannende ervaring.
Ik heb daar toen wat met een bekende vrouw van ons wat gedaan,
dat was ook de 1ste keer dat mijn vriend erbij was...nog spannender;)

Wij zijn geen swingers, maar wat niet is kan daar altijd komen.
Ik weet niet of ik daar voor open staat.
Cootje

Berichtdoor erix69 » do 27 jun 2013, 10:37

Spannend vooruitzicht, leuk dat jullie dit initiatief nemen...
Ben een keer met een bevriend stel geweest waarbij we ook actief met elkaar waren, vond alle toekijkers heel erg opwindend!
Veel plezier toegewenst!
het spannende van een fantasie is dat ie werkelijkheid kan worden
erix69

Berichtdoor bihappystel » vr 27 sep 2013, 18:59

Wij hebben wel regelmatig een parenclub bezocht. Vooral op bi avonden werden wij min of meer horendol van de polonaise aan loslopende kerels. Welke het presteerden om rustig de gehele avond achter mijn vrouw en mij aan te paraderen. Ooit hebben wij uit een kabine een respectloos figuur verwijderd die zonder te vragen binnen kwam en weldra aan mijn vrouw zat. Ook enkele sexbioscopen hebben wij bezocht...maar over het algemeen kunnen wij enkel maar zeggen ...teleurstellend. Bij de laatste in Tilburg plakte de vloer van de sperma...Stonden er oude afgeragde banken...En stonden er op afstand 2 oude bejaarde mannetjes ibv 80 plus kaart zich zelf te helpen op nog geen meter afstand. Nee....voor ons niet. Wij zijn min of meer daarom tegenwoordig meer op zoek naar mensen die ook gewoon thuis kunnen ontvangen ( net als wij) Om daar eens een leuke sexparty mee te organiseren. Maar ook dit is een schijnbaar moeilijk onderwerp. Contact advertenties....reactie 0,000. Via een website hadden wij een Bi masseur gevonden. Die wilde mijn vrouw een Body 2 Body massage geven. Leek mijn vrouw erg leuk en spannend. Wat schetste mijn verbazing dat deze meneer de andere dag een advertentie had geplaatst op dezelfde site. Met een foto van mijn vrouw. Ik heb deze meneer aangepakt..op een manier dat hij dit nooit of te nimmer meer in zijn hoofd zal halen. maar geschrokken zijn we wel over onze onbezonnen actie. Deze had meneer stiekem met een webcam gemaakt. daarom is het vertrouwen zo enorm gedaald bij ons om nog te reageren op enige advertentie..... Helaas.
bihappystel

Berichtdoor edcar » za 28 sep 2013, 23:48

Zoals je reeds in een eerdere blog hebt kunnen lezen zijn wij een heel stuk voorzichtiger als het gaat om contact....... Als wij een club willen bezoeken bekijken wij eerst hun site en lezen wij ook zeker de huisregels,vragen bevriende swingers of zij de club kennen en wat hun "ervaring" is met de club.......... Contactadvertentie's doen wij niet aan,het enige erotische wat wij buiten de deur doen zijn bezoeken aan een erobeurs ( bv Kama-Sutrabeurs )en een seks-shop zo nu en dan :lol: ....... Verder contact hebben wij ook vaak bij puur toeval en daar kunnen evt leuke vriendschappen aan over houden :roll: ...... Wij gaan zeker niet over 1 nacht ijs want willen de persoon of stel wel eerst beter leren kennen en dat doen wij dan via msn,als de chat's goed verlopen komt die eerste ontmoeting vanzelf wel en als de "welbekende klik" ook live werkt wie weet wordt het dan vanzelf "een beetje meer" :mrgreen:

Wij hebben opzich weinig nare ervaringen gehad hooguit een paar "teleurstellingen" van mannen die niet wisten hoe ze een vrouw moeten bevredigen :shock: ....... Wij zijn niet echt "zoekende" dat kan misschien ook schelen natuurlijk,we zien wel wat er op ons pad komt , wij hebben samen een zeer goed seksleven en we komen beide zeer goed aan onze trekken :twisted: .... Maar af en toe een ander stel erbij geeft ons seksleven weer een enorme "boost" en is ook heerlijk erotische ( lees geil ) ............ Doe goed je huiswerk van te voren ..... Goeie clubs geven van te voren aan wat je op hun avonden kan verwachten,clubs die een "seks-garantie"geven hebben vaak betaalde dames ( of heren ) in dienst en zijn de clubs die wij al helemaal vermijden....... Zomaar iemand uitnodigen is zo wie zo in mijn ogen "gevaarlijk" wat je ook reeds hebt gevonden waarom o.a ....... Leer eerst iemand kennen door chat en het liefst met zijn vieren of drieën als het om single man/vrouw gaat.... Zomaar een wild vreemde man ( of vrouw ) komt niet met zijn handjes aan mijn vrouw en dat geldt andersom ook .... teasen heb ik geen moeite mee maar daar houd het mee op........ En seksbioscopen is al helemaal niet mijn ding vind die ranzig.

bihappystel schreef:Wij hebben wel regelmatig een parenclub bezocht. Vooral op bi avonden werden wij min of meer horendol van de polonaise aan loslopende kerels. Welke het presteerden om rustig de gehele avond achter mijn vrouw en mij aan te paraderen. Ooit hebben wij uit een kabine een respectloos figuur verwijderd die zonder te vragen binnen kwam en weldra aan mijn vrouw zat. Ook enkele sexbioscopen hebben wij bezocht...maar over het algemeen kunnen wij enkel maar zeggen ...teleurstellend. Bij de laatste in Tilburg plakte de vloer van de sperma...Stonden er oude afgeragde banken...En stonden er op afstand 2 oude bejaarde mannetjes ibv 80 plus kaart zich zelf te helpen op nog geen meter afstand. Nee....voor ons niet. Wij zijn min of meer daarom tegenwoordig meer op zoek naar mensen die ook gewoon thuis kunnen ontvangen ( net als wij) Om daar eens een leuke sexparty mee te organiseren. Maar ook dit is een schijnbaar moeilijk onderwerp. Contact advertenties....reactie 0,000. Via een website hadden wij een Bi masseur gevonden. Die wilde mijn vrouw een Body 2 Body massage geven. Leek mijn vrouw erg leuk en spannend. Wat schetste mijn verbazing dat deze meneer de andere dag een advertentie had geplaatst op dezelfde site. Met een foto van mijn vrouw. Ik heb deze meneer aangepakt..op een manier dat hij dit nooit of te nimmer meer in zijn hoofd zal halen. maar geschrokken zijn we wel over onze onbezonnen actie. Deze had meneer stiekem met een webcam gemaakt. daarom is het vertrouwen zo enorm gedaald bij ons om nog te reageren op enige advertentie..... Helaas.
edcar

Berichtdoor cared » wo 02 okt 2013, 22:02

Wij hebben in het begin ook op site gezeten waar de webcam bij betrokken was, dat was leuk maar op een gegeven moment vond ik daar ook niet veel meer aan want ook daar zijn mensen die niet helemaal sporen :lol:
MONA: "De behoefte aan probleemrubrieken zal in de toekomst alleen maar stijgen", en "Ik weet wat de mensen voelen, want door wat ikzelf meemaakte herken ik mezelf in iedereen".
cared

Volgende

Keer terug naar Partnerhoekje