verward door coming out van mijn man na 15 jaar

Voor homo's, lesbiennes en hetero's met een biseksuele partner.

verward door coming out van mijn man na 15 jaar

Berichtdoor dazzeling » wo 25 aug 2010, 22:02

Mijn man heeft mij 4 mnd geleden verteld dat hij bi is. Ik ben verward en weet niet meer wat ik moet doen. Is er iemand die mij kan helpen ? Hoe moet ik hier mee omgaan ? Mijn man werkt in een mannen wereld al 19 jaar ( defensie). Ik ben zo verdrietig en zit nu aan de ad. Ik heb het gevoel dat mijn wereld is ingestort en dat ik op een kruispunt sta en weet bij god niet welke weg ik in moet slaan. Is er iemand die mij kan zeggen hoe ik nu verder moet?
dazzeling

Re: verward door coming out van mijn man na 15 jaar

Berichtdoor JeroenM » wo 25 aug 2010, 22:46

Een ding wat ik kan zeggen en hoe ik kan reageren is praat er met hem over. Geef aan wat je voelt en vraag wat hij wil. Meer weet ik op dit
moment nog even niet voor je. Snap dat je het er moeilijk mee hebt, het is niet niets.
JeroenM

Berichtdoor Ireen » do 26 aug 2010, 00:09

Moeilijke situatie voor jullie beiden, Ik ben het eens met Jeroen praten met elkaar is heel belangrijk.
Verder zou je kunnen kijken op de site van stichting orpeus www.orpheushulpverlening.nl Dit is een landelijke vereniging voor hulpverlening bij homo/biseksualiteit in man-vrouw relaties.

Ik hoop dat jullie hier samen uitkomen,
Sucses
Since love grows within you, so beauty grows. For love is the beauty of the soul
Ireen

Berichtdoor Pascal » do 26 aug 2010, 00:40

Hoi Dazzeling,

Ik ben nieuwsgierig.... jou wereld stort nu in... hoe gaat het met je partner die nu zijn ware gevoelens aan jou heeft getoont?
Hoe ga je er mee om ten op zichte van je partner? Hoe sta je voor 'jouzelf' in deze situatie. Denk eens aan de moed die het gekost zou hebben...
Hoe wil je verder, wil je verder?
Fuck me, suck me, eat me, beat me, lick me, stick me, hurt me, make me cum but just don’t mess up my hair!
Pascal

Berichtdoor dazzeling » do 26 aug 2010, 14:10

Lieve Allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie reactie. Ik heb jullie reactie gelezen en watervallen van tranen vielen op mijn toetsenbord. Er is hier nl ook nog een kind in het spel en 3 jaar geleden heeft hij mij ten huwelijk gevraagd. 2 jaar geleden zijn we getrouwd met een ontzettende,geweldige,prachtige trouwdag. Voor mij kon deze relatie niet meer kapot..........maar nu ? De dag dat hij ervoor uit kwam was een regelrechte nachtmerrie. Hij vertelde het op een zeer koelbloedige manier met geen emotie (take it or leave it )
Op die dag ben ik mijn ziel verloren. Ik weet niet meer wat ik voel voor hem en voor onze gezins situatie. En praten dat zit er niet in. Hij is millitair en keihard ! Huilen is not done ! Want daar knapt hij op af !
En toch had ik al 15 jaar het gevoel dat er iets was met hem. Ik had altijd het gevoel dat ik hem toch niet kende dat hij iets te verbergen had. Wanneer ik hem er mee confronteerden dan lag het allemaal aan mij ik haalde vreemde dingen in mijn hoofd en ik moest mij maar na laten kijken. Ik spoorde niet !! Vaak zijn er gedachten geweest dat ik mezelf wou laten opnemen op een psychiatrische afd want hij zou weleens gelijk kunnen hebben. En nu 15 jaar later bekend hij dat ik al die tijd gelijk had, er was idd wat met hem. Meerdere malen is hij verliefd geweest op collega's. En aangezien hij millitair is is zijn werkplek een wahalla van mannen. En nu ben ik zo ingestort dat de ad mijn leven iets draagelijker maakt. Maar toch ben ik nog steeds mijn ziel kwijt .Mocht iemand mijn ziel vinden ergens bij gevonden voorwerpen graag een reactie plaatsen.

Liefs Dazzeling
dazzeling

Berichtdoor JeroenM » do 26 aug 2010, 22:45

Zo wat heavy.. Misschien klinkt het raar maar ben benieuwd wat er achter dat harde schilt van hem schuilt.
Ze leren om geen emoties en dergelijke te tonen maar onder tussen ben ik bang dat het gigantisch aan hem geknaagd heeft.
JeroenM

Berichtdoor PaulV » do 26 aug 2010, 23:14

Zit je eigenlijk vooral met het feit dat hij biseksueel is of met het feit dat hij het nu pas verteld heeft?
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor Merel(tje) » vr 27 aug 2010, 09:37

Hoi Dazzeling,

wat is jullie leven ineens enorm overhoop gegooid zeg... Kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent. Je schrijft dat hij het op een gevoelloze manier vertelde en dat is zo rot! Maar juist omdat hij bij defensie werkt denk ik dan wel dat het waarschijnlijk de enige manier was waarop hij het voor elkaar kreeg om het je te vertellen. Doordat jij nu ook weet dat hij biseksueel is verandert er een hoop in jullie relatie en daar moeten jullie allebei je weg nog in vinden. Dat heeft tijd en veel inzet nodig van twee kanten. Moeilijk, maar dat zijn wel meer dingen, en het is de moeite waard om voor te vechten als je dat allebei wilt.
Hoop dat je je hier al genoeg thuisvoelt om je gevoelens en gedachten van je af te tikken als je daar behoefte aan hebt!
Merel(tje)

´Call me whatever you want. Call me bisexual, if you need a term for me.´ (Mika)
Merel(tje)

Berichtdoor Sidell » vr 03 sep 2010, 13:55

dazzeling schreef:..... Hij vertelde het op een zeer koelbloedige manier met geen emotie (take it or leave it )......

Dat het 15 jaar heeft geduurd voordat hij het heeft verteld geeft wel aan dat het hem niet onberoerd liet. De kille wijze waarop hij het heeft verteld, zie je wel vaker, en hoeft niet zozeer met zijn beroepsmatige achtergrond te maken te hebben. Wanneer iemand uit de kast komt schiet hij/zij wel vaker in een verdedigingshouding uit angst voor de reactie.

dazzeling schreef:..... Hij is millitair en keihard ! Huilen is not done ! Want daar knapt hij op af !

Het lijkt me zeer lastig als je niet bij je man uit kan huilen.
dazzeling schreef:En toch had ik al 15 jaar het gevoel dat er iets was met hem. Ik had altijd het gevoel dat ik hem toch niet kende dat hij iets te verbergen had. Wanneer ik hem er mee confronteerden dan lag het allemaal aan mij ....... En nu 15 jaar later bekend hij dat ik al die tijd gelijk had, er was idd wat met hem. Meerdere malen is hij verliefd geweest op collega's.

Jou reactie geeft mij het gevoel dat hij ook vreemd is gegaan? Want het feit dat hij toegegeven heeft bisexueel te zijn, hoeft opzich weinig veranderingen in jullie relatie met zich mee te brengen.

dazzeling schreef:En nu ben ik zo ingestort dat de ad mijn leven iets draagelijker maakt.

Wat is ad als ik vragen mag?

Ik moet bij jou verhaal de hele tijd denken aan die militair uit American Beauty.
Sidell

Volgende

Keer terug naar Partnerhoekje