Kracht

Voor homo's, lesbiennes en hetero's met een biseksuele partner.

Re: sterk

Berichtdoor Pascal » wo 03 feb 2010, 22:05

Zelfs al ben je polyamoreus en heb je een relatie met een persoon, zou je wanneer daar een derde bijkomt je er allemaal in moeten vinden. En er over praten. Is die persoon er niet dan ben je met zijn tweeën, en gericht op elkaar. Komt er dan een derde persoon bij dan vraagt dit aanpassing/acceptatie of wat dan ook van alle betrokkenen, lijkt mij.
Fuck me, suck me, eat me, beat me, lick me, stick me, hurt me, make me cum but just don’t mess up my hair!
Pascal

Berichtdoor PaulV » wo 03 feb 2010, 22:09

Dat ligt er volgens mij nogal aan hoe je het allemaal inricht.
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor Pascal » wo 03 feb 2010, 22:27

Als je wil, leg eens uit hoe jij dat ziet.
Fuck me, suck me, eat me, beat me, lick me, stick me, hurt me, make me cum but just don’t mess up my hair!
Pascal

Berichtdoor PaulV » do 04 feb 2010, 15:00

Ik ben er zelf nog niet helemaal uit hoe ik mijn relaties in wil richten. Maar ik voel me niet zo fijn bij het idee van zo'n twee-eenheid op dit moment. Ik denk dus dat ik eerder een soort van intieme vriendschap (maar dus wel met seks, verliefdheid, volledige openheid en emotionele support) wil. Omdat je niet zo geintegreerd zit in het leven van de ander is het een minder groot probleem als twee partners elkaar niet mogen. Het blijft niet fijn natuurlijk als dat zo is.
PaulV

Berichtdoor meeuw3 » di 16 feb 2010, 23:48

"Ik ben er zelf nog niet helemaal uit hoe ik mijn relaties in wil richten. Maar ik voel me niet zo fijn bij het idee van zo'n twee-eenheid op dit moment"

Hoi PaulV, het is volgens mij al even geleden dat je dit geschreven hebt. Geldt dat nog steeds? Zo ja ( en ik kan mij zo voorstellen dat dit zo is want zo'n kwestie is niet zo even veranderd toch?) hoe zit dat? Kun jij je niet overgeven aan een vaste relatie of ben je zoekende naar je gevoelens voor wie of welke sekse? ik denk wel te lezen dat je graag een vaste partner wilt.
meeuw3

Berichtdoor PaulV » wo 17 feb 2010, 01:09

meeuw3 schreef:Hoi PaulV, het is volgens mij al even geleden dat je dit geschreven hebt. Geldt dat nog steeds? Zo ja ( en ik kan mij zo voorstellen dat dit zo is want zo'n kwestie is niet zo even veranderd toch?) hoe zit dat? Kun jij je niet overgeven aan een vaste relatie of ben je zoekende naar je gevoelens voor wie of welke sekse? ik denk wel te lezen dat je graag een vaste partner wilt.

Mijn kijk op het leven staat een beetje op zijn kop op het moment. Ik denk dat ik daardoor eigenlijk moet toegeven dat ik helemaal niet weet wat ik op dit gebied wil. Ik wil idd een vaste relatie, maar hoe die relatie dan ingevuld moet worden laat ik voorlopig in het midden.
PaulV

Berichtdoor Lizzyyy » za 13 maart 2010, 10:18

Hoi

Ik ben zelf Bisexsueel om eerlijk te zijn is mijn huidige vriend mijn eerste vriend. Mijn vriend weet dat ik bisexsueel ben en vind het alleen maar leuk. (ik ben overigens monogaam) Hij zegt ook tegen zijn vrienden wat wil je nog meer ik heb een vrouw die als ik een keer naar een andere vrouw kijk mee gaat kijken.(denk dat iedereen dat wel is doet) Hij pakt het leuk op en ik ben ook super gelukkig. Mag alleen nog kijken naar vrouwen maar das ook goed :).

Liefs Lizz :lol:
Lizzyyy

Berichtdoor meeuw3 » do 25 maart 2010, 12:27

PaulV schreef:Mijn kijk op het leven staat een beetje op zijn kop op het moment. Ik denk dat ik daardoor eigenlijk moet toegeven dat ik helemaal niet weet wat ik op dit gebied wil. Ik wil idd een vaste relatie, maar hoe die relatie dan ingevuld moet worden laat ik voorlopig in het midden.

Mijn partner kan er goed mee omgaan. Staat er heel open in. Naast onze relatie is het dan ook mogelijk dat ik een relatie aan kan gaan met een vrouw, maar welke vrouw wil dat uiteindelijk? Daardoor heb ik soms het gevoel dat ik een keuze moet maken als het gaat om de liefde (niet om de seksualiteit). Ga ik voor een man of ga ik voor een vrouw? Ga ik voor mijn partner van wie ik veel houd of ga ik voor de vrouw op wie ik verliefd ben? En eigenlijk wil ik dat helemaal niet, kiezen. Ik wil mij daarin vrij voelen en niet in dilemma verkeren.
Is dit herkenbaar?
meeuw3

Berichtdoor PaulV » do 25 maart 2010, 13:01

Ja dat is heel herkenbaar, behalve dan dat het voor mij geen probleem als zodanig is gezien ik heb gekozen om mijn liefdesleven op een polyamoreuze manier in te richten (als dat liefdesleven er een keer van komt dan :)). Misschien is dat wat voor jou, je zou eens over polyamorie kunnen lezen (en gendermonogaam is wellicht ook een goede term om op te zoeken). Verder zijn er echt wel vrouwen die dat willen hoor, alleen al de vrouwen die in een soortgelijke situatie zitten.
PaulV

Berichtdoor Miranda » do 25 maart 2010, 14:08

meeuw3 schreef:Naast onze relatie is het dan ook mogelijk dat ik een relatie aan kan gaan met een vrouw, maar welke vrouw wil dat uiteindelijk?

Ik hoop dat je iets anders bedoelt, maar ik lees dit als: "Vrouwen willen een monogame relatie en beslist niet een partner delen, want dat willen ze niet.". Waarom niet? Omdat ze graag zekerheid willen in hun relatie? En waarom zou dat in een niet-monogame relatie niet het geval zijn? Omdat ze te jaloers zijn? Omdat ze niet kunnen delen?

Ten eerste vind ik het nogal foutieve aannames, ze gaan namelijk lang niet altijd op. Ten tweede vraag ik me af of je beseft dat er net zoveel mannen als vrouwen enkel een monogame relatie willen.

FTR: Ik ben heel erg niet-monogaam, ik deel er wat op los, als vrouw zijnde ;)
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin (1706-1790)
Miranda

VorigeVolgende

Keer terug naar Partnerhoekje