En dan ben je samen BI

Voor homo's, lesbiennes en hetero's met een biseksuele partner.

Re: En dan ben je samen BI

Berichtdoor edcar » ma 10 dec 2012, 14:24

Beste Richard,

Afspraken op gebied van Swingen of een andere vorm van "buitenechtelijke" relatie is van groot belang en dienen door beide te worden naar geleefd.... Met alle respect voor je partner maar zij heeft daarmee echt de gouden regel overtreden ( om over die andere vrouw nog maar te zwijgen :x )

Dit is ook een van de dingen waarom mijn eigen meissie "bang" is en wij daarom ook nooit los van elkaar date ( ook niet met hetzelfde geslacht ) ..... Ook al ben ik vrij makkelijk en zal ze van mij er zelfs een vriendin op naar mogen houden zullen er wel wat "regels" aan verbonden zijn... 1; Ik moet de vrouw ook kennen ( nee zit echt niet op een trio te azen laat staan seks ) 2 ; Verliefdheid daar wordt over gepraat indien van toepassing zal zijn ( tenslotte kan iedereen dat worden ) .
Het vinden van een Bi-koppel en waarbij de "welbekende klik" ook nog eens wederzijds aanwezig is zal moeilijk zijn ( ook onze droom haha ) en heb al zeker gemerkt dat wij die echt niet in een club zullen vinden,maar zijn ook niet echt zoekende zoiets moet op je pad komen vinden wij.

En wat betreft je schrik-reactie ; Zoals ik al vaker heb gezegd ( en hier ook geschreven is ) dat er veel meer mannen BI zijn ( of Bischierig ) daar was ik reeds 15 jaar geleden al achter gekomen,een vrouw komt er wat makkelijker voor uit dan een man die al vlug denkt dat hij voor "homo" wordt uitgemaakt ( en helaas is dat ook nog eens de waarheid ) ....... Ik zelf ben gewoon open en eerlijk en praat ook heel gemakkelijk over mijn bischierigheid .... Daar praat ik net zo makkelijk over als onze passie voor seks al laten wij natuurlijk niet het achterste van onze tong zien.
Met de komst van internet is het voor vele ook een heel stuk makkelijker ( lees ook gevaarlijker ) geworden om te date buiten je eigen relatie om dus ook mannen die nieuwsgierig zijn naar hetzelfde geslacht is naar een paar chatsessie's een date vlug gemaakt.

Wat betreft jullie "eigen" relatie ; Begin bij het begin met elkaar.... Eerst samen open en eerlijk naar elkaar toe praten,het "bijltje" er bij neer gooien is geen enkele optie en zeker niet als je samen kinderen hebt.... Liefde was er zeker in het begin en die zal er zeker nog steeds zijn.
Ga weer leuke dingen samen doen om naar elkaar toe te groeien en neem ook de tijd voor elkaar.... Ook samen even alleen zijn zonder de kids kan wonderen doen.... Besteed tijd aan elkaar !!!!! ..... Op het gebied van jullie beide Bischierigheid; zet dit even op een laag pitje en vooral heel duidelijk maken dat die ene vrouw waar ze een relatie mee had nooit meer mag zien.... De dame in kwestie is een heel gevaarlijke vrouw die niet eens aan gevolgen denkt ( lees getrouwd en kinderen )

Heel veel sterkte voor jullie beide :!:

richard48 schreef:wij zijn ook een bi-stel.
En ik moet eerlijkheidshalve bekennen dat afspraken niet altijd nageleefd worden.
Onze relatie zit op dit moment in een zware dip.
Omdat mijn vrouwtje een verhouding heeft gehad met een andere vrouw. We hadden hier duidelijke afspraken over gemaakt eerlijk zijn als je iets wil doen, en nooit met haar omdat zei al eens geprobeerd heeft onze relatie kapot te maken. En als ze mijn vrouwtje dan zo ver heeft dan laat ze haar vallen. Is nu alweer gebeurd. Mijn vrouw was al zo ver dat ze mij en de kinderen wou achterlaten voor haar.
Pffff Ik weet hoe het voelt om bi te zijn. soms verlang je echt hevig naar iemand van je eigen geslacht. Maar ik hou me aan mijn belofte. Ik heb ook al eens sex gehad met een man alleen maar ze wist precies met wie, ik liet haar zelfs zijn telefoon nr. achter. Dat vindt ik zelf ook het prettigst. Het liefst zou ik sex willen hebben met een ander bi-stel. Is dat raar?
Ik spreek de laatste tijd toch wel vaker met mannen, en ik schrik ervan hoeveel mannen bi zijn, en bang zijn om het an hun vrouwtje te vertellen. dus doen ze het maar stiekem. Iets wat ik heel erg jammer vindt. Ik ben wel erg blij dat we beiden bi zijn. Maar ik zou het nog fijner vinden als zi ook altijd eerlijk zou zijn.
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Vorige

Keer terug naar Partnerhoekje