Partner durft niet met een meid

Voor homo's, lesbiennes en hetero's met een biseksuele partner.

Partner durft niet met een meid

Berichtdoor rooms » di 07 feb 2012, 21:15

Mijn vrouw durft niet met een vrouw iets te doen. Maar zij houdt wel van mooie jongensachtige meiden daar is zij wel dol op. Maar seksueel zou ze niets willen maar zij wil wel met ze in contact komen. Eerder had zij een lesbische vriendin. Dat vond ik wel mooi maar helaas ziet zij die niet meer. Zij geeft wel aan: Als zij al met een meid zou gaan vrijen en dit lekkerder zou vinden dan een man, dan zou ze wel met een meid willen gaan. Ik heb zelf meer gevoelens voor jongens. Zij zou het wel goed vinden dat ik verder met een jongen zou gaan maar aan de andere kant speelt het geloof ook een rol die me verteld dat het eigenlijk niet mag! :(
rooms

Re: Partner durft niet met een meid

Berichtdoor Viv » ma 13 aug 2012, 19:27

Wat houdt jullie bij elkaar?
Viv

Berichtdoor rooms » do 30 aug 2012, 21:43

We hebben een dochtertje en gelovig. We willen niet zomaar uit elkaar gaan?
rooms

Berichtdoor edcar » ma 03 sep 2012, 00:42

"Geloof" is zeker heel erg "lastig" maar daar ga ik het niet over hebben ieder zijn keuze daarin natuurlijk............. Het enige wat jullie moeten doen is denken of je samen wel zo gelukkig bent,een "ongelukkig" koppel straalt dat negatieve ook uit naar zijn kinderen .... Scheiding is nooit leuk voor kinderen maar ongelukkige en evt ruzie makkende ouders ook niet..... Wat is het beste... Een kind ziet pappa en mamma liever gelukkig en zullen er zeker vroeg of laat vrede mee krijgen en het begrijpen.

Bij "elkaar" blijven voor de kinderen is nooit goed ( zeker niet voor de kids en jullie zelf ) ..... Die ervaring heb ik ook achter de rug.... NU had mijn "scheiding" niks te maken met mijn Bi zijn maar ik ben wel een flink aantal jaren bij mijn ex gebleven om mijn kinderen toen.
Maar bij het doorhakken van de knoop werd mijn leven wel een stuk beter en dat gold ook voor die kinderen,natuurlijk hebben ze liever dat pappa en mamma bij elkaar waren gebleven maar nu denken ze daar een heel stuk anders over.
Mijn leven is zeker fijner geworden kom graag thuis,ben gek op mijn vrouwtje,hebben samen leuke-gezellige-lastige-vervelende-grappige-zielige-vrolijke-vertederende-etc etc kids.

Wens jullie veel wijsheid toe
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor rooms » di 18 sep 2012, 17:08

Edgar: Je bent gescheiden begrijp ik? Het heeft niets met je bi zijn te maken zeg je. Waarmee dan wel als ik vragen mag?
rooms

Berichtdoor edcar » wo 07 nov 2012, 01:37

Beetje late reactie misschien... sorry :?

Heeft meerdere oorzaken waarom..... Sex was er zeker 1 van,maar ook nog wat andere oorzaken... Omdat ik eigenlijk te lang heb gewacht met scheiden wordt de "oorzaak" ook steeds groter.... Maar de druppel was bemoeizucht van mijn werk...... Toen ik haar betrapte dat ze "snuffelde" in mijn/onze boekhouding ( bedrijf was van mijn maat en ik samen ) was voor mij de maat vol.

rooms schreef:Edgar: Je bent gescheiden begrijp ik? Het heeft niets met je bi zijn te maken zeg je. Waarmee dan wel als ik vragen mag?
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Keer terug naar Partnerhoekje