Denk goed na

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

Denk goed na

Berichtdoor blizz » zo 01 apr 2018, 22:08

Ik ben meestal niet zo van het waarschuwen, maar aangezien ik veel chat op internet kom ik vaak mannen tegen die van de snelle sex zijn. Even beetje tekstueel geilen en dan afspreken. Ikzelf heb daar totaal niets mee. Er moet een klik zijn, een vriendschap en sowieso een lange aanloop naar een afspraak. vandaar dat ik dus ook amper afspreek. maar dat terzijde.

Maar mijn waarschuwing is dus dit: Laat je geilheid niet de overhand nemen en je daardoor in de problemen raakt. Afgelopen weekend was het weer raak https://nos.nl/artikel/2225424-homo-s-i ... rindr.html

Er zijn mensen die niet zo geil denken schijnbaar.
blizz

Re: Denk goed na

Berichtdoor bicase » zo 01 apr 2018, 23:00

Hoi Blizz,

Jammer dat zulke dingen gebeuren, maar het is wel de realiteit. Persoonlijk wil ik eerst een paar keer met iemand chatten voor ik afspreek. Als die persoon de tijd hiervoor niet wil nemen, dan hoeft het voor mij niet. Een éénmalige ontmoeting sluit ik niet uit, maar dus nooit zonder eerst online de zaak proberen te verkennen en dat is helaas nog geen garantie.

Dat is één aanpak, vermoedelijk zijn er nog andere. Misschien kunnen we hier elkaar helpen.
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor Jurg » ma 02 apr 2018, 10:37

Erg jammer dat zulke zaken gebeuren. Zouden die lui dan een lokaccount hebben uitgezet? Zelf zie ik niets in parkeerplaats ontmoetingen. Vlak bij ons in de buurt zit wel een drukbezochte, maar nee, toch maar niet. Liever langzaam opbouwen en dan vaker sex met dezelfde persoon. Het zal natuurlijk wel altijd voor " erbij" zijn. Ik ben zogezegd een bi- hetero en geen bi- homo :D . mijn voorkeur gaat uit naar een andere bi- hetero.
Jurg

Berichtdoor WoBi » ma 02 apr 2018, 11:36

Wat een triest volk toch weer, over snelle seks gesproken, dit soort tuig valt wat mij betreft in de categorie; neukfouten.

Zo zie je maar weer dat het toch echt beter is om voorzichtig te zijn, vooral met mensen die je totaal niet kent.
Beter dus om iemand wel zo goed als dat gaat beter te leren kennen, of af te spreken op een plaats waar geweld meteen door vele anderen wordt gezien en dit dus ook niet zomaar zal gebeuren.

Ik ben ook wel eens enorm geil, en ook ik heb wel eens op een chatbox gezeten in het verleden, dan is de verleiding eerlijk gezegd soms wel groot.
Al had ik dan ook wel het idee dat ik het toch niet zou doen uiteindelijk, had dan zeer waarschijnlijk voordat ik echt een afspraak zou maken of zelfs als de afspraak gemaakt was op een openbare locatie al gemasturbeerd waardoor het nuchtere verstand eenmaal terug toch zou besluiten er vanaf te zien.

Of het moet zo zijn dat er werkelijk ook emotioneel al een hele goede klik was en er namen etc uitgewisseld zijn, dit heeft zoals ik er nu in sta absoluut mijn voorkeur, eerst een goede klik, dan weer verder kijken.
WoBi

Berichtdoor Jozef3000 » ma 16 apr 2018, 03:50

Inderdaad een nare gebeurtenis. Ronduit zwaar sexueel geweld; letterlijk en figuurlijk. Ook wat er tijdje terug met die hele jonge Orlando in of rond Den Haag is gebeurd; doodsoorzaak nog niet echt bekend zover ik weet. Maar ik vermoed dat 't zeker niet pluis was.

bicase schreef:Een éénmalige ontmoeting sluit ik niet uit, maar dus nooit zonder eerst online de zaak proberen te verkennen en dat is helaas nog geen garantie

Zo ongeveer kijk ik er ook tegenaan; maar dan ook wegens absoluut niet op een relatie uit zijn. Het liefst zou ik willen, dat 't spontaan tot stand komt; bij/met iemand die ik al paar keer 'gewoon' ontmoet heb, en waar ik geen weerzin tegen voel. Ongeveer zoals een verhaal dat ik hier ergens op het forum las. Kan helaas niet precies duiden van wie 't kwam of waar 't staat. Maar ging om een bewuste afspraak tussen 2 mannen die elkaar al kenden. De 1e keer ging niet door, uit angst/door zenuwen. Uiteindelijk 2e keer afgesproken, en toen was 't wel o.k. (De bezoekende man, is forumlid hier; hij ging met een laptop naar die ander, wegens online moeten zijn voor helpdesk-functie; misschien herkent iemand nu op welk ervaringsverhaal ik doel).

Zoiets is nou ongeveer waar ik naar verlang; en tegelijk (ook) zo bang voor ben... Terwijl 't dan eigenlijk al 'n redelijk vertrouwde situatie is. A.u.b. niets ergens in een bos of op een, er ook nog om bekend staande, parkeerplaats! Die angst is dubbel: daar zit ook wel in: wie weet vind ik 't zo fijn, dat ik vaker wil... of juist niet, maar de ander zou wel graag meer willen... hoe dan verder? Op zich bij mij geen 'externe' belemmeringen in de zin van: wat vind m'n vrouw/vriendin er van. Want momenteel geen relatie.
Jozef3000

Berichtdoor biGuy » ma 16 apr 2018, 19:20

Laat ik duidelijk zijn, zo'n laffe daad keur ik natuurlijk af. En ook ik ben oorzichtig met het ontmoeten van een date. Maar de keerzijde is, dat er genoeg mensen zijn die eeuwig willen blijven mailen en chatten zonder ooit tot een ontmoeting te willen of durven komen. Ook prima, maar helaas is dat vooraf niet altijd duidelijk. Ik zoek al lang naar de juiste man voor vriendschap plus voordelen en veel mailwisselingen hebben uiteindelijk niet tot een ontmoeting geleid.
Maar feit is, er zijn veel weirdo's in de wereld en daarom stuur ik geen foto's van mezelf voordat ik iemand ken en vertrouw. Ik geef ook geen telefoonnummer voordat ik iemand ken en vertrouw. Ik nodig niemand thuis uit voordat ik de persoon ken en vertrouw. Kortom, ik neem voorzorgsmaatregelen, maar toch stuur ik juist wel aan op een persoonlijke ontmoeting op korte termijn. Iemand zien, horen, in de ogen kijken en een gesprek.met iemand hebben zegt zo ontzettend veel meer dan teksten op een scherm. Uiteraard spreek ik op een openbare plek af, een restsurant, cafe, station of iets dergelijks, zodat ik niet ongemerkt in elkaar geslagen kan worden. Ik heb de hoop dat ik na één of enkele gesprekken/ontmoetingen oemand wel kan doorgronden. En als het niet goed voelt, dan houdt het daar op. Ik heb me gelukkig nooit bedreigd gevoeld. Wel heb ik meegemaakt dat ik iemand als mens niet prettig vond en dat ik heb afgezien van verder contact. Helaas was dat net iemand die vlak bij wont, maar ja, je moet.je er ook wel goed bij voelen.
Never be sorry about something that made you smile.
biGuy

Keer terug naar Een goed gesprek