Webcomic: The princess

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

Webcomic: The princess

Berichtdoor Els » zo 21 feb 2010, 15:18

Deze kwam ik vandaag tegen via een blog ergens. De comic gaat over een jongetje wat eigenlijk een meisje is, en zich "princes Sarah" noemt. Erg open, verfrissend, en leuk om te zien/lezen. En de comic is pas net begonnen, dus nu is het bijlezen nog te doen ;)
Els

Re: Webcomic: The princess

Berichtdoor meisjeloos » zo 28 maart 2010, 22:31

Grappige comic, interessant ook hoe de ouders worden neergezet.

Zijn er meer mensen die queer webcomics kennen? Kan een leuk topic worden.
Zelf word ik erg vrolijk van Khaos Komix, al is het nu ik helemaal bijgelezen ben wel steeds wachten hoe het verhaal verder gaat.
De site is momenteel een beetje typisch, maar via de archive link is het meeste wel te vinden. Zelfs de extra side komix die ik nog niet kende. :D
meisjeloos

Re: Webcomic: The princess

Berichtdoor Edwin » za 31 jul 2010, 01:23

Nog bedankt voor de tip, ik heb genoten van Khaos Komix. Mooi om zo'n vriendengroep te volgen door de ogen van verschillende personages.
Toen je dit postte, was ik vooral benieuwd naar het verhaal van Jamie (de Kurt Cobain-blonde homohater, die toch een gevoelige kant heeft). Ik heb nu eenmaal een zwak voor moeilijke mensen. Inmiddels is er al iets van zijn achtergrond voorbij gekomen in het verhaal van Alex, en nu is zijn vriendin Charlie aan de beurt. Ik heb goede hoop dat de coming-out van Jamie de climax van de serie wordt.

Ik zag trouwens een prachtig t-shirt op de site:
Afbeelding

Te bestellen via http://www.khaoskomix.com/store.html - ook als damesshirt :P
En de URL van het archief is veranderd in http://www.khaoskomix.com/cgi-bin/archive.cgi
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Keer terug naar Een goed gesprek