Favoriete tv-series

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

Re: Favoriete tv-series

Berichtdoor Jerome » ma 27 jun 2016, 17:54

American Horror Story vond ik ok, dat seizoen over voodoo en heksen, maar dat in het asylum vond ik maar niks, teveel onsympathieke personages. Penny Dreadful wil ik wel eens bekijken...
Jerome

Berichtdoor Anubis » ma 27 jun 2016, 19:09

Veel Star Trek the Next Generation gekeken en daarnaast wel veel anime, al kijk ik op het moment vrijwel geen (enkele) 'tv'(-serie), tenzij een documentaire of reportage mijn interesse wekt.
I am, every day anew.
Anubis

Berichtdoor Jerome » wo 29 jun 2016, 20:47

Zal wel altijd een Star Trek fan blijven, kijk al m'n leven lang vanaf de Classic ST reeks.
Heb een tijdje anime gevolgd, maar een mens kan niet naar alles kijken, hé. Te weinig uren in een dag.
Jerome

Berichtdoor Sakujo » do 30 jun 2016, 10:41

Doctor Who, Supernatural, Avatar: the Last Airdbender en Once upon a time zijn trouwens ook erg leuke series.
“The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. The good things don’t always soften the bad things, but vice versa, the bad things don’t always spoil the good things and make them unimportant.” ~ The Doctor
Sakujo

Berichtdoor blizz » do 30 jun 2016, 21:53

voor de nerds onder ons...... Mr Robot schijnt goed te zijn. Over een anti-sociale hacker. ik heb net het begin van de eerste aflevering gezien en het bevalt mij goed. nu komt dat waarschijnlijk ook vanwege mijn IT achtergrond.
blizz

Berichtdoor Jerome » za 02 jul 2016, 15:10

Ben al een eeuwigheid fan van Dr Who Het is een reeks die mensen verdeelt: je houdt ervan, of helemaal niet.
Breaking Bad was ook heel goed, heb ik in marathonsessie bekeken.
Jerome

Berichtdoor GabJe » di 03 jan 2017, 17:44

Mijn eeuwige favoriet van kinds af aan: Avatar: the Legend of Aang <3 <3 <3
Als tweede komt dan automatisch Avatar: the Legend of Korra.
Love yourself, before you love someone else
GabJe

Berichtdoor blizz » wo 04 jan 2017, 12:11

ik heb net "Penny Dreadful" "Orphan Black" en "American Horror Story" afgerond. Ben nu bezig met "Van Helsing"
blizz

Berichtdoor erwin » do 05 jan 2017, 20:17

netflix heeft mij verleidt om de de oude star trek series weer te gaan bekijken, heerlijk simpel maar best wel een zit... :)
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Jerome » do 05 jan 2017, 21:23

Ben zelf een Star Trek fan van het eerste uur, en ja, ST is er nu reeds 50 jaar. Er gaat nog altijd niets boven Captain Kirk. Dikwijls intelligente onderwerpen voor pop culture uit 1966, racisme, sexisme, moraliteit, gemengd met Kirk die toch wel elke vrouwelijke alien wil kussen.

Recenter ben ik ook fan van Penny Dreadful. De klassieke horrorpersonages passeren allemaal, in nieuwe situaties en confrontaties.
Jammer genoeg is het alweer gedaan na drie seizoenen. Maar ja, beter dan de koe uitmelken tot ze neervalt.
Jerome

VorigeVolgende

Keer terug naar Een goed gesprek