Is er verschil ??

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

Re: Is er verschil ??

Berichtdoor Luuk » vr 04 aug 2017, 12:34

Voor mannen is het geen "echte seks" als er niet gepenetreerd wordt; dit is het einddoel waar naartoe gewerkt wordt. Voor vrouwen kan intiem knuffelen al voldoening geven, terwijl het voor mannen eerder frustrerend is als het "slechts" hierbij blijft.

Ik herken het stereotype maar heb mezelf daar altijd een uitzondering op gevoeld. Voor mij voelt dat als een hele oppervlakkige en afstandelijke toestand. Ik kan heel gelukkig worden van aanraken, strelen, knuffelen (ook zonder seksuele lading) en ook van wederzijdse masturbatie of andere niet-penetratieve handelingen. Zelfs orgasme is voor mij geen doel op zich. Voor mij is intieme verbinding het doel; samen genieten en wat komt dat komt zegmaar ;) Een meer sensualist benadering.

Voor mij persoonlijk geldt toch wel dat ik het idee van seks hebben met iemand (m/v) voor wie ik nul komma nul affectieve gevoelens heb niet aantrekkelijk vind, hoe goed zijn/haar fysiek ook is.

Jup, er moet een klik zijn.
What is essential? Is it visible to the eye?
Luuk

Re: Is er verschil ??

Berichtdoor Dubbelop » vr 04 aug 2017, 20:46

Uitzonderingen bevestigen de regel, Luuk ;) Gelukkig is niet iedereen hetzelfde :)
Dubbelop

Vorige

Keer terug naar Een goed gesprek