Hoe herken je bi-mannen?

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

Hoe herken je bi-mannen?

Berichtdoor bert100 » ma 12 okt 2015, 18:30

Bi-mannen ze bestaan , ze zijn er overal, maar hoe herken je ze?
Ik vind het niet makkelijk te zien wie er bi is, welke man er interesse heft in hetzelfde geslacht ...

Jullie ook?
bert100

Re: Hoe herken je bi-mannen?

Berichtdoor erwin » di 13 okt 2015, 10:00

Het beste middel om ze te herkennen is om er over te praten:).
Dan zijn er altijd veel meer mensen in de omgeving die ook durven te zeggen dat ze bi zijn, of in ieder geval veel minder monoseksueeel dan dat je zou denken.

Maar een stempeltje waaraan je bimensen herkent hebben de meeste niet...
Het zijn vaak net normale mensen :).
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Sakujo » di 13 okt 2015, 11:09

Bij iedere geaardheid is het moeilijk tot niet te zien.
Ok, laten we eerlijk zijn, er zijn uitzonderingen die de regel bevestigen, so to speak.
Wat Erwin zegt, het beste middel is er over praten. Al is mijn ervaring wel dat mannen het moeilijker vinden dan vrouwen. Iets met machocultuur.
En even ervan uit gaande dat je dat nog niet had geprobeerd; mocht je er over beginnen met een man, wees dan niet verbaasd als je met een scheve blik wordt aangekeken, dat ze meteen boos worden of dat ze gewoon dichtklappen.
“The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. The good things don’t always soften the bad things, but vice versa, the bad things don’t always spoil the good things and make them unimportant.” ~ The Doctor
Sakujo

Berichtdoor Giorgio » vr 16 okt 2015, 09:23

Ik heb twee relaties gehad met mannen en leefde in die tijd openlijk als homoseksueel. In die tijd was er altijd interesse van zowel heteromannen als -vrouwen in hoe ik mijn seksualiteit beleefde. Veel mannen vertelden dat ze erg nieuwsgierig waren naar seksueel contact met een andere man. Ze waren daar denk ik open over, omdat ik geen bedreiging vormde voor hun heteroseksuele identiteit. Nu ik getrouwd ben met een vrouw, identificeren de mannen zich met mij als hetero en zullen ze veel minder snel bereid zijn om hun verlangens uit te spreken. Bang om hun status als hetero te verliezen. Ik kan dus alleen maar onderschrijven wat Erwin zegt: je moet er over praten (en je dus kwetsbaar opstellen ). Bi-mannen heb je volgens mij in zoveel verschillende soorten en maten, dat ik geen kenmerken zou kunnen bedenken waar je ze aan kunt herkennen.
Et Dieu créa la femme......et l'homme
Giorgio

Berichtdoor biGuy » vr 16 okt 2015, 15:13

Waren ze maar wat makkelijker te herkennen. Af en toe meen ik wel eens te merken dat een man in mij geinteresseerd is, maar door mn eigen focus hierop weet ik nooit of ik het me nou in zit te beelden of niet. Meestal ben ik niet zo in hen geinteresseerd, dus dan is dat ook niet erg. Omgekeerd, als ik een man aangrekkelijk vind, dan weet ik eigenlijk nooit of dat eventueel wederzijds is. Wat dat betreft zijn ontmoetingsplaatsen zols een homocafe, Bicon, Queer aan zee of een gay sauna op een bi-avond wel uitkomsten. Ook daar zal niet iedereen gelijkgestemd zijn, maar je mag aannemen dat je er geaccepteerd wordt en dat jouw eigen sociale kring niet meteen op de hoogte wordt gebracht. Ik moet daar toch maar eens gebruik van gaan maken.
Never be sorry about something that made you smile.
biGuy

Keer terug naar Een goed gesprek