Hoeveel pakken vla heb je nodig voor een vol bad?

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

Re: Hoeveel pakken vla heb je nodig voor een vol bad?

Berichtdoor Eric de Blois » za 11 jun 2016, 07:03

Luuk schreef:Minder dan 1 als de hoogte van je bad oneindig klein is :P

http://www.berekenen.info/volume/

Haha, ja dan heb je aan één pak wel genoeg en stroomt het "bad" zelfs over...

Ik kom via Excel uit op 595 liter er vanuit gaande dat het bad ook nog een hoogte heeft van pakweg 50 cm. 10cm X 10cm X 10 cm = 1 liter. ( Dus 170 cm X 70 cm X 50 cm = 595 liter) Het zal ongetwijfeld iets minder zijn, want een bad is geen bak met scherpe hoeken van 90 graden. Er gaat iets van het totaal door ronde hoeken en eventueel schuine wanden. Verder vul je het bad ook niet tot aan de rand...

Is het volle of halfvolle vla? Wel een kostbare hobby hoor... Melkkan Vanille Vla € 1,00 = 595 euro voor een bad vol. Maar ja, het is wel lekker misschien om zoiets een keer te proberen. Persoonlijk het liefst met een heel aantrekkelijke volslanke-volle vrouw met flink behaarde kut en grote schaamlippen... Mmm. Okay er mag nog een lekkere man bij ook, maar is daar ruimte voor in 595 liter? Denk van niet. Nu ik er aan denk, god wat zou dat lekker zijn. Je blijft likken. Persoonlijk heb ik een voorkeur voor orale seks. Met al die vla om je heen, god zeg... Oh jou en laten we dan vooral ook niet de banaan in de vla vergeten.

Afbeelding
Eric de Blois

Vorige

Keer terug naar Een goed gesprek