wil ff wat kwijt

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

wil ff wat kwijt

Berichtdoor Sascha » vr 13 mei 2016, 22:53

Wil toch ff wat kwijt, `t heeft niet echt met het `bi zijn` te maken, dus sorry dat `t niet mag hier ..
Maar mijn man en ik zijn inmiddels al zo`n 3 maanden uit elkaar en sindsdien liggen we dus ook in scheiding. Aan de ene kant baal ik wel, vooral de manier waarop eigenlijk, maar aan de andere kant is `t maar goed dat we nu uit elkaar zijn, denk ik, want het ging al een poosje niet erg goed naar mijn idee en blijkbaar dacht ie daar hetzelfde over, want hij heeft ook al een nieuwe vriendin sinds die 3 maanden dat we uit elkaar zijn ... ik ben dus mooi omgeruild voor een ander. Iedere keer als ik er aan denk, voel ik me gewoon genaaid, woede, maar vooral verdriet eigenlijk ... want voelde me zoiezo al vaak te min en nu dus zeker, bleehhh... :|

Sorry, maar moest t toch ff kwijt ...
Sascha

Re: wil ff wat kwijt

Berichtdoor Sakujo » vr 13 mei 2016, 23:47

Oh jezus...dat is niet fijn, sterkte meis. Ik kan me heel goed voorstellen dat je je ingeruild voelt en dat je daar boos en verdrietig om bent, maar weet je, his loss! Oja, en soms is het gewoon even prettig als je je ei op een random forum kwijt ken, je kropt het in ieder geval niet op. =)

Een cyberknuffel, als je dat wilt natuurlijk. =)
“The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. The good things don’t always soften the bad things, but vice versa, the bad things don’t always spoil the good things and make them unimportant.” ~ The Doctor
Sakujo

Berichtdoor Bicurious34 » za 14 mei 2016, 11:59

Ik weet natuurlijk niet wat er vooraf gegaan aan de scheiding maar ik kan me voorstellen dat dit confronterend voor je is. Als je er meer over praten moet je dat gewoon lekker hier doen.
Bicurious34

Berichtdoor bert100 » za 14 mei 2016, 15:22

veel sterkte Sacha !!
bert100

Berichtdoor erwin » ma 16 mei 2016, 11:47

Hoi sacha,

uiteraard mag je dat hier kwijt!!

Heel veel sterkte zeg, dat is wel heel grof op deze manier ja.

Het eindigen van een relatie kan een enorme opluchting zijn en het begin van een prachtige nieuwe toekomst ....
maar hopen dat je later zo tegenaan kan kijken.

Tenslotte ben je het waard!

gr
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Jerome » ma 16 mei 2016, 15:52

Sorry dat te horen. Het is nu natuurlijk heel pijnlijk, maar zoals je zelf zei, het ging al een tijd niet goed meer, je voelde je niet ok. Misschien is er nu hoop voor de toekomst, met plaats voor iemand die echt bij jou past, die je echt begrijpt en steunt. Veel geluk!
Jerome

Berichtdoor Jakob » do 16 jun 2016, 23:22

Hoi Sacha.
Ik kan me voorstellen dat jij je erg rot voelt. Het einde van jou relatie kan ook een begin zijn van een mooiere toekomst. Neem de tijd om alles op een rijtje te zetten. En ga dan bij jezelf te rade wat jij wel wil en ook wat je niet wil.
Ook ik wens je veel sterkte.
Jakob

Keer terug naar Een goed gesprek