Je eerste keer......

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

Je eerste keer......

Berichtdoor blizz » do 30 jun 2016, 21:56

Ik ben nu toch wel benieuwd naar de verhalen van anderen over hun eerste keer met iemand van hun eigen geslacht. Deels vanwege nieuwsgierigheid, deels voor mijn eigen beeld over hoe het kan zijn de eerste keer (ik moet nog)

dus begint u maar met typen in 3.....2......1.......
blizz

Re: Je eerste keer......

Berichtdoor berend » vr 01 jul 2016, 10:32

ik heb het langzaam op gebouwd... op het naaktstrand zag ik soms mannen met een stijve lopen, vond ik wel leuk om te zien en toen vond ik het ook niet erg meer om zelf een stijve te krijgen. Anderen zagen dat natuurlijk ook, en dat vond ik wel ok maar niemand mocht me aanraken..

op een gegeven moment was er een man die wel leuk was, hij heeft me over de drempel gehaald om me aan te laten raken. Viel eigenlijk best mee, was wel leuk... toen heb ik zijn pik ook aangeraakt, viel ook best mee.. zo steeds verder opgebouwd...

Eerste keer pijpen weet ik niet meer, maar later in parenclubs had ik wel sexueel contact met mannen en toen merkte ik ook dat de vrouwen dat geweldig vonden om te zien. Op die manier de schroom steeds meer afgelegd, en vond ik het heerlijk om me te laten bekijken.

Nu ben ik wat rustiger, getrouwd, wel veel sex maar alleen monogaam. Is ruim voldoende voor mij nu.
berend

Keer terug naar Een goed gesprek