Discussie over besturingssystemen

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

Discussie over besturingssystemen

Berichtdoor PaulV » vr 14 mei 2010, 15:58

Edwin schreef:Laten we hier geen discussie over besturingssystemen van maken, maar Windowsgebruikers zou ik aanraden om niet alleen een virusscanner te gebruiken, maar ook een firewall, en de updates van Microsoft automatisch te laten ophalen (zelfs als je een illegale kopie van Windows hebt is dat mogelijk).

Maar een nieuwere versie van Windows gebruiken (Vista of 7) is vele malen effectiever dan al die scantroep. Dus misschien is het helemaal niet zo zinnig om discussie over besturingssystemen uit te sluiten.
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Re: Discussie over besturingssystemen

Berichtdoor Edwin » vr 14 mei 2010, 18:04

Sorry Paul, het onderwerp "Storing van het forum" was bedoeld om een noodsituatie te bespreken, niet om een eindeloze discussie te voeren die al op honderdduizenden forums aan de orde is geweest. Hier kunnen alle voor- en nadelen van Windows, Mac, Linux, FreeBSD etc. en de verschillende versies daarvan besproken worden.

De meeste Windows XP-gebruikers zouden een nieuwe pc nodig hebben voor Vista of Windows 7, dat vind ik geen praktische oplossing voor een urgent probleem.
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Re: Discussie over besturingssystemen

Berichtdoor Anne-Fleur » za 05 jun 2010, 00:14

Idd, mijn ouwe bakkie overleefd vista niet. Iemand die me geld doneert voor een nieuwe pc?
Anne-Fleur

Keer terug naar Een goed gesprek