En dan eindelijk

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

En dan eindelijk

Berichtdoor blizz » do 28 jul 2016, 12:05

Zoals ik volgens mij al eens op de site neergezet had, heb ik tot nu toe alleen maar ervaring met een trio waarbij ik ook oraal gegeven en ontvangen heb. En dat was super kort. Meer zo'n "eens kijken hoe en wat" gebeuren, dan dat ik er flink mee bezig was.

Al sinds een tijdje klets ik gezellig online met een man uit mijn stad. hij is ouder dan mij en op de een of andere manier kletsen we enorm gemakkelijk met elkaar, zonder dat het over sex moet gaan. we zitten samen op een site waar mensen hun naakt fotos kunnen plaatsen. normaal gesproken heb je daar alleen maar sex gesprekken.

Maar uiteindelijk besloten we om af te spreken en elkaar eens in het echt te zien. ik zou naar zijn huis komen om lekker te eten en als het zo uit kwam, zouden we gaan douchen en dan met elkaar bezig gaan. Maar echt 5 minuten voordat ik zijn kant op zou gaan vanuit mijn werk kreeg ik de zenuwen. Ineens durfde ik niet meer. In tegenstelling tot andere dates die ik in het verleden heb gehad (met vrouwen) heb ik eerlijk opgebiecht dat ik knikkende knieen kreeg. Hij begreep mij wel.

We hielden contact en na een tijdje hebben we weer afgesproken. Ik zou bij hem langskomen voor koffie en een biertje. het kon goed, want ik had storingsdienst en moest bij mijn computer in de buurt blijven. Dus laptop maar mee. Bij hem aangekomen bleek hij er veel beter uit te zien dan op zijn whatsapp foto. En onze gesprekken gingen enorm soepel. lekker los en sociaal. uiteindelijk kregen we het over sex en onze ervaringen. En toen we samen online gingen kijken voor foto/video materiaal kreeg ik een storing. een flinke storing. dus ik was druk bezig achter mijn laptop toen hij vroeg of hij en ik onze kleren uit wilden doen. ik zei "ja" zonder er bij na te denken. waarschijnlijk was ik door de storing teveel afgeleid. ik deed mijn t-shirt uit en mijn broek en terwijl ik weer druk achter mijn laptop zat kwam hij naast mij staan in zijn blootje. dat was wel een gek gevoel, maar het voelde ook niet gek.

Nadat de storing voorbij was zijn we gaan douchen. heerlijk elkaar verwend onder de douche. en eerlijk gezegd wou ik verder gaan dan dat ik ooit mij voorgenomen had. sterker nog, ik had met mijzelf af gesproken dat het alleen bij het douchen zou blijven, maar na het douchen zijn we op de bank verder gegaan en uiteindelijk in de slaapkamer beland. en het voelde niet vreemd. gewoon relaxed.

uiteindelijk ben ik maar naar huis gefietst. het voelde minder vreemd dan na mijn trio. maar lekker genoeg om het nog een keer te doen. gelukkig heb ik nu 2 weken de tijd gehad tijdens mijn vakantie om er eens goed over na te denken. en ja, ik denk dat ik echt wel bi-sexueel ben en dus het schierige eraf kan halen. ;)

dit wou ik even delen. het kan en mag hier.
blizz

Re: En dan eindelijk

Berichtdoor Sakujo » do 28 jul 2016, 12:48

Om maar even een lekker simpel antwoord te geven: Goede ervaringen zijn goed. :lol:
Maar serieus, wat super fijn voor je! =D
Er komt dus ook nog wel een vervolg met 'm? Zoals je het beschrijft, klinkt het in ieder geval voor herhaling vatbaar. =)
“The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. The good things don’t always soften the bad things, but vice versa, the bad things don’t always spoil the good things and make them unimportant.” ~ The Doctor
Sakujo

Berichtdoor Jerome » do 28 jul 2016, 14:57

Blij dat je duidelijkheid gekregen hebt. Die onzekerheid is het probleem...
Jerome

Berichtdoor Sheepdog » zo 31 jul 2016, 09:38

Dat is een mooi verhaal. Ik ben blij voor je. Ook tof dat hij begreep dat je eerder de zenuwen kreeg, ik kan me voorstellen dat dat helpt om je op je gemak te stellen. :)

Ikzelf verlang nog steeds naar een dergelijke ervaring, niet omdat ik twijfel, maar omdat ik het gewoon erg graag eindelijk eens wil meemaken.

Succes en veel plezier in je verdere ontdekkingstochten! ;)
Sheepdog

Berichtdoor bert100 » di 02 aug 2016, 18:01

Hey Blizz,

Leuk dat je je verhaal hier brengt en wil delen.

Super dat je een positieve ervaring hebt gehad en ik hoop dat je verhaal nog een even aangenaam vervolg krijgt

:)
bert100

Berichtdoor woda » vr 16 sep 2016, 10:28

Dat is een mooi stukje ik ben erg visueel ingesteld dus ik geniet mee :D
Bischierig met nul ervaring...
woda

Berichtdoor blizz » vr 16 sep 2016, 18:55

woda schreef:Dat is een mooi stukje ik ben erg visueel ingesteld dus ik geniet mee :D

elke keer als ik het lees, dan herbeleef ik het weer. en dan..... blijf ik hopen op nog een keer.
blizz

Keer terug naar Een goed gesprek