Petitie tegen boete studievertraging

Voor onderwerpen die niets met biseksualiteit te maken hebben, maar die je toch in de groep wilt gooien.

Re: Petitie tegen boete studievertraging

Berichtdoor Anne-Fleur » ma 29 nov 2010, 23:20

Koud was het ja... Je kon me overigens zien op het journaal! Maar ze lieten de shot maar heel effies zien...
Anne-Fleur

Berichtdoor Marinka » ma 29 nov 2010, 23:38

Anne-Fleur schreef:Ik ben er bij geweest bij de demonstratie in Groningen. De opkomst was laag, gedeeltelijk door het weer, maar ik vrees voor het grootste deel doordat het erg slecht gepromoot is. Vrijwel niemand wist van de actie af, er is niet op de faculteiten geflyerd oid, dus dan is het ook niet gek dat de opkomst zo laag is.

Bij de faculteit gedrags- en maatschappijwetenschappen; psychologie is wel geflyerd hoor in Grunn, was getuige. Represent Grunn!
Marinka

Berichtdoor Luc » di 30 nov 2010, 07:11

Anne-Fleur schreef:Koud was het ja... Je kon me overigens zien op het journaal! Maar ze lieten de shot maar heel effies zien...

Ik zat te turen of ik je kon zien, maar het ging veel te snel...
Luc

Berichtdoor Els » di 30 nov 2010, 09:59

Hmm, volgens de mensen die ik hoorde waren het er 1500 in Groningen, maar dat is dus niet waar? Opscheppers... en jullie aankomende rector maar zeggen op de radio "ja, ik vind het maar raar dat er in de rest van Nederland niks gebeurd, een beetje in Den Haag, maar dat is het dan". :roll:
Els

Berichtdoor Anne-Fleur » di 30 nov 2010, 23:35

Ik ben niet zo goed in hoeveelheden mensen, maar 1500 is denk ik wel een beetje optimistisch. Ongeveer de halve grote markt stond vol (zegmaar dat centrale deel, niet inclusief de weg etc).

Bij mij op de faculteit is niet geflyerd, bij wis/natuurkunde/informatica/scheikunde ook niet... Dus dan mis je al flink wat mensen.
Anne-Fleur

Berichtdoor Els » wo 01 dec 2010, 18:28

Op 10 december zijn er zowel in Amsterdam als Nijmegen demonstraties tegen de bezuinigingen. En in Nijmegen kan je mij dan ook in het wild bewonderen ;)
Els

Berichtdoor Anne-Fleur » vr 14 jan 2011, 18:20

Ook hier maar even: vrijdag de 21ste een grote landelijke demonstratie in Den Haag, op het Malieveld.

Ik ga er helaas niet bij zijn, ik heb enorme vertraging opgelopen door meer dan een week ziek in bed gelegen te hebben en uitgerekend die vrijdag heb ik een belangrijke deadline...

Alle universiteiten hebben die vrijdag uitgeroepen tot college-vrije dag, hogescholen doen geloof ik wat moeilijker. En iig hier in Groningen gaan tentamens wel gewoon door, rooster technisch is het niet mogelijk die te verplaatsen.

Voor mensen van de RUG die geen geldig OV op vrijdag hebben zijn er bussen geregeld: http://www.groningen.metdebusnaardenhaag.nl/
Anne-Fleur

Berichtdoor Luc » za 22 jan 2011, 22:31

Leuk! Els bij Pauw en Witteman! http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1045857

Op ongeveer 12'15
Luc

Berichtdoor PaulV » zo 23 jan 2011, 00:40

Dood aan uitzendinggemist.nl. Wie vind er nou dat silverlight een verbetering is, argh.
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor Subjectief » do 03 feb 2011, 01:18

PaulV schreef:Dood aan uitzendinggemist.nl. Wie vind er nou dat silverlight een verbetering is, argh.

"Gelukkig" kun je nog voor flash kiezen. Moonlight kon het hier (ook) niet afspelen onder 64bit chrome/firefox...

En jeej voor Els in beeld! :mrgreen:
"Don't be too timid and squeamish about your actions. All life is an experiment. The more experiments you make the better." - Ralph Waldo Emerson
Subjectief

VorigeVolgende

Keer terug naar Een goed gesprek