voorstellen en vraag

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

voorstellen en vraag

Berichtdoor Miepjesuiker » vr 22 sep 2017, 09:06

]Hallo beste mensen,

Mijn vrouw waar ik al meer dan 8 jaar een zeer goede relatie mee heb, heeft onlangs mij verteld dat ze seksuele gevoelens heeft voor vrouwen.
Na een zoektocht waar we beiden aan hebben gewerkt, is nu duidelijk komen te staan dat ze echt biseksueel is. Haar behoefte om ook daad werkelijk seks te hebben met een vouw neemt elke dag toe. Ik ben er wel over eens dat dit blijven ontkennen van mij of haar daar geen toestemming voor geven niet veel zin zal hebben. tijdens onze vele gesprekken daarover komt vaak het beeld aan de orde dat ze alleen iets met een vrouw zou willen als ik er bij ben. Echter ik heb totaal geen behoefte om iets te willen met een andere vrouw dan die van mij. al was het maar dat ik ook nog zo moet wennen aan het feit dat ze bi is. Een zoektocht op internet heeft wel opgeleverd dat we nu een advertentie hebben geplaatst op een site. Echter daar komen best gekke verzoeken op binnen, en veelal van mannen alleen of een koppel m/m en daar moet ik al helemaal niet aan denken.

Weet iemand op dit forum hoe wij dit het beste kunnen aanpakken, of weet de juiste sites, uitgaansmogelijkheden, sauna's of dergelijke?
een parenclub of seksclub dat zien wij echt niet zitten.

Wellicht ook nog even goed om te vertellen, wij zijn een getrouwd stel van tussen de 40 /50 jaar.

Alvast dank voor het lezen, en mogelijk mooie reacties.
miepjesuiker.
Laatst bijgewerkt door Miepjesuiker op di 03 okt 2017, 09:00, in totaal 1 keer bewerkt
Miepjesuiker

Re: voorstellen en vraag

Berichtdoor erwin » vr 22 sep 2017, 15:30

beste miepjesuiker,
*** bericht is verplaatst omdat het echt een ander topic is********

fijn dat je je vroiuw de ruimte wilt en kunt geven om haar gevoelens (en seksualiteit) te ontdekken.
Heel veel biseksuelen zijn zich pas op latere leeftijd bewust van dat er meer is dan alleen de ene of de andere sekse maar zijn dan, uiteraard, wel heel nieuwsgierig hoe dat in de praktijk ook zou zijn.
Wat anderen dan uitdokteren in hun puberteit en adolesenctie is voor bi's dan een "inhaalslag" op latere leeftijd.

Op de website van het LNBi is ook de mogelijkheid om contactadvertenties te plaatsen, dat je daar geen rare reacties op krijgt kan ik niet garanderen maar de opzet van de rublriek is wel redelijk specifiek aansluitend bij jullie wens.

groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Miepjesuiker » di 03 okt 2017, 09:10

Hallo Erwin,

Bedankt voor je antwoord, ik had echter wel iets meer reacties verwacht, maar ik zie net dat dit forum niet echt veel bezoekers heeft, niets ten nadelen van deze pracht functie en noodzaak. Inmiddels zijn we er achter gekomen dat een advertentie en of aanmelding op een site, niet altijd het gewenste resultaat heeft. Ik denk dan ook dat we dit op een zeer laag pitje gaan zetten, en we er meer iets voor voelen om mensen te ontmoeten in het uitgaansleven, feestjes en dergelijke.

wellicht is er wel iemand die daar ons wat meer over kan melden/informeren... :?:
We zijn niet al te jong meer dus het moet wel een beetje bij onze leeftijd passen 40/50 jaar. :lol:

M.V.G.
Miepje
Miepjesuiker

Berichtdoor biman073 » zo 15 okt 2017, 17:12

Het is hier idd erg stil wat erg jammer is. Een contactadvertentie kan lastig zijn. Misschien eens kijken op de verschillende chatsites? Daar loop je vast een goede kandidaat tegen het lijf.
biman073

Berichtdoor CasH » zo 22 okt 2017, 19:44

Hallo Miepjessuiker,

Ik weet ook niet hoe je dit het beste aan kunt pakken ik denk zelf dat dit voor iedereen verschillend is.
Je kunt ook niet zien vanuit de buitenkant wie wel of niet biseksueel is.

Zelf heb ik de ervaring dat in de sauna's en op naturistenstranden wel het één en ander gebeurd en dat daar dan ook leuke contacten uit kan ontstaan.
Ik ben van mening dat leeftijd niet zo belangrijk is, maar vooral waar je voor open staat.

Ik zelf heb het idee dat op internet veel fakers zijn en dat het opletten is geblazen.
Ik heb ook gezien dat hierin Tilburg (Saunaclub Ibiza voorheen Sauna Victory) dat daar mixed dag voor koppels worden georganiseerd op zaterdag, ik zelf ben er nog niet geweest. Maar ik wil het nog wel eens proberen.

Ik geef maar een idee misschien heb je hier iets aan.

Groetjes,
CasH
Leef en laten leven
CasH

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...