Ik zal me ook voorstellen.

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Ik zal me ook voorstellen.

Berichtdoor moi1963 » do 09 aug 2018, 19:11

Hallo allemaal.
Ik ben dus nieuw hier en ik noem me maar gewoon even Moi.
Uit frustratie van andere sites ben ik hier beland om ergens mijn bi zijn te kunnen delen. Ik ben als het ware half uit de kast... alleen mijn vrouw weet het dus.
Zij heeft er geen problemen mee. We kunnen er samen goed over praten. Enkele van mijn dates heeft ze dan ook wel ontmoet.
Met haar kan ik de problemen delen die ik tegenkom op het internet. Sites voor homo's en om te chatten zijn zoals ik hier meer heb gelezen direct gericht op seks.
Berichtjes als: Ik lig klaar, en kun je nu?? Daar zit ik niet op te wachten. Ik wil graag weten met wie ik te doen heb en discretie zonder dat ik bang moet zijn voor het versturen van foto's.
Eerst wat mailen of chatten en kijken of er een klik is dan komt die afspraak er vanzelf. De eerste kennismaking hoeft ook niet meteen in het bed te eindigen. Dat komt ook wel als het goed zit.

Ik wil dus graag met lotgenoten kennismaken en eens een biertje of wijntje drinken en praten over wat ons bezig houdt. Dat kan een man zijn maar ook een stel. Mocht het met een stel ooit in een date aan bod komen om samen verder te gaan dan wil ik wel zeggen dat ik man gericht ben. Thuis heb ik een vrouw waar ik ook de lakens mee deel dus dat is niet mijn hoofdzaak. Ik mis die man om af en toe iets verder mee te kunnen gaan. Dat is toch iets wat ze me thuis niet kan geven. Wij hebben in het verleden ook wel eens een bi man erbij gehad en samen oraal bevredigd en dat was heel fijn om samen te doen. Nu heeft mijn vrouw er geen behoefte meer aan vandaar dat ik alleen mag daten.
Verder is natuurlijk hygiëne erg belangrijk en ik houd ervan als alles lekker glad is ;) .

Voor de rest moeten jullie maar vragen.

Groetjes, Moi.
Op zoek naar vriendschap met een bi-tje meer.
moi1963

Re: Ik zal me ook voorstellen.

Berichtdoor biGuy » vr 10 aug 2018, 00:14

Hallo Moi, welkom hier. Het is hier een bron van informatie voor en door geljjkgestemde bi-mensen. Heel fijn.
Jouw zoektocht en wens is heel berkenbaar. Je kunt er een mooie boom over opzetten (niet dubbelzinnig bedoeld :)
Maar, jkuw tekst klinkt ook wel een beetje als een contactadvertentie en daar is het forum niet voor bedoeld. Op de LNBi.nl site vind je inder het kopme ontmoeten de link naar de contactadvertenties.
Hoop dat je aan zowel het forum als aan de pagina met contactadvertenties veel gaat heben.
biGuy
PS Im heb nig een kleine anvulling gestuurd in jouw Prive Inbox
Never be sorry about something that made you smile.
biGuy

Berichtdoor moi1963 » za 11 aug 2018, 14:51

Bedankt voor je reactie.
Mijn tekst was niet zo zeer bedoeld als advertentie maar alleen om aan te geven hoe ik in de bi wereld sta.
Ik zou inderdaad wel contact willen maar dat kan net zo goed via het forum, de berichtjes of mailtjes.
En wat houdt de anderen allemaal bezig....
Hebben we allemaal dezelfde gevoelens en ervaringen???

Laat maar komen die reacties... :P :P
moi1963

Berichtdoor biGuy » zo 12 aug 2018, 09:10

Datingfora voor mannen zijn inderdaad nogal seksgericht. Daar is kennelijk veel behoefte aan.
Deze site heeft wel z'n eigen hoekje voor seksueel expliciete content, maar is verder juist heel goed voor het delen van informatie en het bespreken van gevoelens en problemen. Zeker ook voor het delen van mooie momenten.
Het is geen drukke site, maar als je een topic aansnijdt dat mensen aanspreekt, dan kun je ook ineens overladen worden met een stroom berichten. Er wordt toch wel opgelet kennelijk.
Hoe dan ook, fijn dat je er bij bent.
Never be sorry about something that made you smile.
biGuy

Berichtdoor erwin » ma 13 aug 2018, 17:10

Hoi Moi,
welkom hierzo op het forum en fijn dat je hier een plekje hebt gevonden.

En fijn dat je met je vrouw zo open over bent. Zou je ok willen dat je dat met anderen uit je directe omgeving ook zou kunnen delen?

groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor moi1963 » ma 13 aug 2018, 19:04

Natuurlijk zou ik er met iedereen gewoon over willen en kunnen praten, maar helaas is er niet overal zoveel begrip.
Zeker in mijn werkwereld wat een mannenwereld is valt dat niet mee.
Bij ons is het woord homo nog het meest gebruikte scheldwoord.....dan laat je het wel om er voor uit te komen dat je bi en in hun ogen "half ??homo??" bent..

Wel heb ik het altijd als fijn ervaren om op mijn dates vrijuit te kunnen praten of mannen en wat we er leuk aan vinden.
Was het overal maar zo fijn....
moi1963

Berichtdoor Dennis73 » di 14 aug 2018, 00:30

Hoi wel fijn dat je vrouw dan zegt : zoek het maar alleen op, ik heb er geen behoefte meer aan, maar jou wil ik het niet onthouden.

Ik ben ook nieuw hier en recentelijk geuit dat ik wat met een man wilde proberen, maar dan wel in trio-verband met haar.
Afgelopen weekend een stormachtige ontmoeting gehad met een man die hier langs kwam om voor te stellen en waarbij er eigenlijk
al van alles gebeurde. De echte date (alles meer relaxt en genieten hopelijk) hebben we morgenavond.

Gisteren heb ik het er heel veel met mijn vrouw over gehad en natuurlijk ook : wat gebeurt er na die date?

Eerst maar kijken hoe de belevenis is voor alledrie en dan kunnen we pas oordelen over hoe verder te gaan.
Of dat we dit gaan herhalen, of zij zo iets heeft van : als jij wilt, ga je gang.

Maar gelukkig kunnen we er heel goed over praten en doen we allebei geen dingen die we niet willen!

Edit : wat ik wilde zeggen was : we hebben het er samen ook over gehad dat het wel fijn zou zijn als we dit konden delen, ik met een maat van me en zij met een vriendin van haar bijvoorbeeld.
Maar we zijn ons er ook van bewust dat er een hele "taboe-sfeer" omheen hangt en dat het de wijze waarop je vrienden (of familie) naar je kijken, voorgoed kan veranderen.
Dennis73

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...