Even voorstellen: Boxerke

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Even voorstellen: Boxerke

Berichtdoor Boxerke » ma 25 aug 2014, 21:06

Hoi allemaal,

Ik ben Boxerke, een man van 34 jaar met een heel leuk gezin van 2 dochtertjes en een heel lieve vrouw. ik ontdekte op mijn 17 dat ik eigenlijk wel hield van opwindende contacten met mannen. Alhoewel ik enkel maar verliefd werd op vrouwen. Het was de start van een zoektocht die jaren zou duren. Op mijn 21ste leerde ik mijn huidige vrouw kennen, het was de start van een prachtige relatie. Toch kon ik het niet laten om opwinden contacten te hebben met mannen via webcams. Ik kikte op masturberen voor de webcam.

De dag dat mijn vrouw erop uit kwam schaamde ik mij diep om het voor lange tijd niet meer te doen. Toch kwam de drang weer naar boven en mijn vrouw had er na lang praten begrip voor. Toch wou ik niet bekennen dat ik bi was, ik deed dat gewoon graag...
Los van dat zijn we ook in het swingerswereldje beland en dat doen we nu al zo een jaar of twee. Hierdoor is de drang weer beginnen groeien om met mannen contact te hebben. Toch was ik niet bi maakte ik mezelf wijs, ik kan niet van mannen houden, maar wordt wel opwonden van mannen en diverse fantasieën met mannen. Maar daarvoor ben je toch niet Bi...

Alles veranderde eerder dit jaar toen ik een man (kennis van vrienden) leerde kennen die later toegaf biseksueel te zijn. Na een lang gesprek met hem had hij mij overtuigd, je bent bi. Sindsdien lig ik alleen nog maar meer in de knoop. Mijn vrouw kan er perfect mee leven, en zou zelfs een trio willen met een (bi)man erbij. Maar ik blijf me schamen, heb het nog steeds moeilijk met mijn geaardheid. Vreemd want ik heb zelfs een vrouw die er begrip voor heeft en er mij in steunt.

Ik hoop hier dus wat raad te vinden en informatie.

Zo, wat een voorstelling zeg :-)

Groetjes
Laatst bijgewerkt door Boxerke op di 26 aug 2014, 05:49, in totaal 1 keer bewerkt
Boxerke

Re: Even voorstellen: Boxerke

Berichtdoor bert100 » ma 25 aug 2014, 23:06

hey Boxerke,

Dit lij op een eerlijke 'coming-out' maar dan anoniem op een forum. Geweldig dat je deze stap zet. Het is te hopen dat je stilaan bevrijd wordt van je eigen vooroordeel ivm je eigen geaardheid.

Over de vraag of je jezelf 'bi' moet noemen kan je heel veel vinden hier op het forum. Maar eigenlijk is het niet belangrijk hoe je het noemt.
Het feit dat je kikt op masturberen voor de cam , dat je opgewonden raakt van mannen seks is gewoon…. normaal.
Normaal in die zin dat je er gewoon moet kunnen van genieten zonder schaamte.

Niets is zo erg als dingen onderdrukken en voor wat. Als je wil masturberen op mannen moet je gewoon leren daarvan te genieten, ervoor, tijdens en zeker ook erna. Het windt je op, dus bevredig dan gewoon die behoefte zonder erover te piekeren
bert100

Berichtdoor edcar » di 26 aug 2014, 00:09

Natuurlijk eerst welkom hier "boxerke" ;) .... Raad jouw zeker aan dit forum is rustig door te nemen , de "onderwerpen" die jij aangeeft ( Webcam seks,swingers,trio,twijfel :?: :idea: ) ..... Er zijn hier genoeg leden ( zowel mannelijk als vrouwelijk ) die net als jij de andere sekse puur "seksueel" ziet .... Ook ik zal mij een relatie met een man niet kunnen voorstellen en voel ook totaal geen enkele : Liefde" voor een man :| ... Maar hij moet mij wel aantrekken want zomaar willekeurig ... nee dank je :roll: ...... Waarom zal jij je "schamen" :o Je bent wie je bent en dat maakt niet uit of je nu hetero of biseksueel bent , verder is het slechts alleen "seksueel" :twisted: ... Best wel "vergelijkbaar" met jullie "swing-wereldje" want ook dat is "seksueel" :mrgreen: ......

Hoop dat dit forum je zeker wat meer op weg kan helpen in je "ontdekkings-reis" Van biseksualiteit.... Als jij jezelf accepteert als biseksueel en je er zeker niet voor hoeft te schamen :!: ... Een vriend van mij kwam een aantal jaren geleden met de melding dat hij mannen wel leuk vond ( was de eerste waar hij het tegen durfde te vertellen omdat hij wist dat wij swingers waren en ook beide biseksueel ) ...... Hij schaamde zich er zeker voor en net als jij trok hij zich af op cam en gay-films , hij was betrapt ( lees verraden :x ) en die heeft niet echt een meegaande vrouw en zag het bijna zelfs als een "ziekte/kwaal" ...... Door onze gesprekken is hij steeds opener geworden en heeft hij ook al diverse malen seksueel contact gehad met mannen , en ook al vind zijn vrouw het niet prettig staat ze hem ook niet meer in de weg :) ......... Dit is natuurlijk heel kort samengevat van een lange weg .... Aangezien jullie "swingers" zijn neem ik aan dat jullie ook open zijn elkaar toe op seksueel gebied en dus ook naar biseksualiteit toe .... Elkaars fantasieën delen kan ook samen heel erotisch werken in bed ;) .... Ik en mijn partner hebben al vele fantasie trio's,kwartet's,en orgie's gehad tijdens onze seks,wij zien het als een "geil voorspel" op wat in real-life komen gaat .....
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor Boxerke » di 26 aug 2014, 10:04

Bedankt voor de reacties :-)

Ja we kunnen openlijk spreken over seks, seksualiteit, mijn geaardheid. Heb trouwens niet verteld dat mijn ook bi is. Nee qua communicatie tussen ons gaat het heel goed.
Mijn vrouw geraakt zelf opgewonden van het idee mij bezig te zien met een man. Het enige probleem zijn mijn eigen remmingen die mijn verlangens in de weg staan.

Ik hoop op dit forum mensen te vinden die hetzelfde voor gehad hebben en er uit te kunnen leren. Ooit hoop ik mijn remmingen opzij te kunnen zetten en te kunnen genieten van al dat lekkers :P
Boxerke

Berichtdoor Elize2280 » di 26 aug 2014, 16:29

Hoi Boxerke,

Welkom op het forum! Ik ben hier ook nog maar pas maar ik herken alles wat je schrijft, alleen ben ik een vrouw maar ik heb ook een hele tijd met mijn geaardheid geworsteld. Op mijn 28e was ik er voor mezelf uit dat ik bi was. Inmiddels zijn we 6 jaar verder en heb ik wat ervaringen opgedaan met vrouwen in parenclubs en op thuisdates. Ik heb een tijdje een crush gehad op een vriendin en dat was wederzijds. Bij mij is het bi-zijn niet alleen seksueel, ik kan net zo gemakkelijk verliefd worden op een vrouw als op een man. En op dit moment heb ik beide ;) Wat fijn dat je vrouw je steunt. Niet iedereen vindt het zo fantastisch om te horen dat de partner ook op de eigen sekse valt. Ik denk dat ik gewoon in een club zou beginnen met een keer een man aan te raken en misschien te pijpen als je dat durft. Of misschien doet hij dat wel bij jou. Kijk eens wat je daarvan vind en of je vrouw het dan ook nog oke vindt als ze je in het echt bezig heeft gezien met een man.
Elize2280

Berichtdoor erwin » di 26 aug 2014, 19:46

Hoi Boxerke,

welkom hier op het forum.
Zoals je hebt kunnen lezen zijn er hier al een aantal mensen die zich heel goed in jouw verhaal ook herkennen.
En wat je schrijft is inderdaad wel het idee dat je in ieder geval ook goed thuis zult voelen hierzo. Niet iedereen wordt even makkelijk verliefd op iemand van het eigen of juist van het andere geslacht. Maar daarom mag je jezelf best nog wel bi noemen hoor :).
Vaak schept hebt benoemen en het er open met andere mensen over kunnen hebben, hier dan wel in het dagelijks leven, al heel veel opluchting. EN gelukkig kun je dat in ieder geval ook met je vrouw.

groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor edcar » di 26 aug 2014, 23:40

Elize2280 schreef: Ik denk dat ik gewoon in een club zou beginnen met een keer een man aan te raken en misschien te pijpen als je dat durft. Of misschien doet hij dat wel bij jou. Kijk eens wat je daarvan vind en of je vrouw het dan ook nog oke vindt als ze je in het echt bezig heeft gezien met een man.

:| Elize , Ook al vind ik het heerlijk om een swingers-club te bezoeken en bij ieder voorstel om te gaan heb ik nog nooit nee gezegd :lol: .... Wij hebben inmiddels al diverse clubs bezocht ( wel Nederland ! ) en zijn helaas maar weinig biseksuele mannen tegengekomen ( op 1 hand te tellen ) ..... Ze zeggen 100% hetero te zijn wat niet zo verwonderlijk is want de meeste mannen daar zijn "Alpha mannen" en die leven nu eenmaal in een "hetero-wereld" ...... Ik zelf ben er in clubs heel open in en praat er makkelijk over zeker en vooral ook vanwege de erotische sfeer ........ Vrouwen daarin tegen zijn zoals het lijkt voor 75% biseksueel dan wel nieuwsgierig ernaar dus zal het voor een "nieuwsgierige vrouw makkelijker" zijn daar seksueel contact te krijgen met dezelfde sekse dan mannen ( al hoef je niet perse voor seks een club te bezoeken :!: ;) )

Vooral met je partner blijven praten over je biseksualiteit , haar toestemming heb je in ieder geval dus daar ligt het in de toekomst zeker niet aan als je "zover" komt ;) ....... Belangrijk voor jouw is gewoon op "ontdekkingstocht" te gaan naar jouw biseksualiteit :mrgreen: Ieder mens is uniek en dat ben je als biseksueel ook en je mag jezelf noemen wat je wilt en je leeft je leven zoals jij ( lees jullie ) dat doen .... Biseksualiteit kent vele vormen,er zijn genoeg mannen die gay films geil vinden om naar te kijken ( en af te trekken ) maar er niet aan moet denken zelf ooit enigszins intiem te moeten zijn met een man,fantaseren/opgewonden raken,etc op dezelfde sekse ( of ander geslacht bij "bi-andersom" :mrgreen: ) heeft te maken met biseksualiteit :idea: ....... Uitzoeken wat voor soort biseksueel je bent moet jezelf stapje voor stapje uitzoeken want alleen op die manier zullen de "remmingen" weggaan , ik zal dus lekker "vrolijk" verder gaan met je "syber-seks" ( met mede weten van je partner ;) ) en zo steeds een stapje verder te gaan...... Ik zal bv mijn partner mee laten kijken terwijl ik bezig ben :twisted: :idea: .... Of een gay-filmpje samen kijken is zeker ook al een stap verder ....... Vertrouwd raken aan het idee en zeker de gedachte dat je partner je steunt zal zeker je "remmingen" langzaam op zei doen zetten ;)
* Spreken is zilver...zwijgen is goud
* Wie nooit waagt...Blijft maagd.
edcar

Berichtdoor Elize2280 » wo 27 aug 2014, 09:34

Ja Edcar zo had ik het nooit bekeken. Nou echt niet al die mannen zijn 100% hetero hoor maar je hebt misschien wel gelijk dat ze dat in een club vaak niet laten merken. Wel jammer voor de bi-mannen of de nieuwsgierig mannen :( Ja die bi-vrouwen in clubs... ik moet er altijd wel om lachen. De meeste zijn idd nieuwsgierig en als je met een stel (of meerdere) bij elkaar ligt in een kleine ruimte dan durven ze wel een beetje te zoenen en te strelen maar als je ze dan later aan de bar ziet staan en je gaat erbij staan en raakt ze even aan dan is de interesse ineens weg. Maar misschien is dat inderdaad wel alleen de seksuele interesse dan en voelen ze zich verder niet aangetrokken tot vrouwen. Dat kan natuurlijk. Misschien dat een bi-avond in een club wel leuk is voor TS maar helaas zijn dat soort avonden bijna altijd door de week en is dat voor de meeste mensen niet haalbaar om daar heen te gaan ivm werk of kinderen.
Elize2280

Berichtdoor Jakob » wo 27 aug 2014, 23:55

Hallo Boxerke.

Ook welkom op het forum.
Ik herken wel iets in het schaamtegevoel wat je voelt.
Verder is alles door bovenstaande leden wel verteld, ik kan er niets meer aan toevoegen.
Je bent in ieder geval op dit forum op de juiste plaats voor vragen en opmerkingen e.d.
Jakob

Berichtdoor Wannabi050 » di 02 sep 2014, 01:01

Hallo en welkom hier.
Wat een mooi verhaal om te lezen. Jouw gevoel van schaamte herken ik wel. Ondanks dat alles binnen mijn relatie "out in the open" is blijf ik de stap om actie te ondernemen erg groot vinden.
Hopelijk heb jij hiermee meer succes!
Wannabi050

Volgende

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...