Ik ben Boxerke, een man van 34 jaar met een heel leuk gezin van 2 dochtertjes en een heel lieve vrouw. ik ontdekte op mijn 17 dat ik eigenlijk wel hield van opwindende contacten met mannen. Alhoewel ik enkel maar verliefd werd op vrouwen. Het was de start van een zoektocht die jaren zou duren. Op mijn 21ste leerde ik mijn huidige vrouw kennen, het was de start van een prachtige relatie. Toch kon ik het niet laten om opwinden contacten te hebben met mannen via webcams. Ik kikte op masturberen voor de webcam.
De dag dat mijn vrouw erop uit kwam schaamde ik mij diep om het voor lange tijd niet meer te doen. Toch kwam de drang weer naar boven en mijn vrouw had er na lang praten begrip voor. Toch wou ik niet bekennen dat ik bi was, ik deed dat gewoon graag...
Los van dat zijn we ook in het swingerswereldje beland en dat doen we nu al zo een jaar of twee. Hierdoor is de drang weer beginnen groeien om met mannen contact te hebben. Toch was ik niet bi maakte ik mezelf wijs, ik kan niet van mannen houden, maar wordt wel opwonden van mannen en diverse fantasieën met mannen. Maar daarvoor ben je toch niet Bi...
Alles veranderde eerder dit jaar toen ik een man (kennis van vrienden) leerde kennen die later toegaf biseksueel te zijn. Na een lang gesprek met hem had hij mij overtuigd, je bent bi. Sindsdien lig ik alleen nog maar meer in de knoop. Mijn vrouw kan er perfect mee leven, en zou zelfs een trio willen met een (bi)man erbij. Maar ik blijf me schamen, heb het nog steeds moeilijk met mijn geaardheid. Vreemd want ik heb zelfs een vrouw die er begrip voor heeft en er mij in steunt.
Ik hoop hier dus wat raad te vinden en informatie.
Zo, wat een voorstelling zeg

Groetjes