Even voorstellen: Boxerke

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Re: Even voorstellen: Boxerke

Berichtdoor Boxerke » di 02 sep 2014, 16:24

Het feit dat er velen zich herkennen in mijn verhaal doet echt wel deugd trouwens. Ik vind biseksueel zijn als man bijzonder moeilijk op sommige momenten. Zeg vaak tegen mijn vrouw, moest er een pilletje bestaan tegen biseksualiteit ik nam het direct. Terwijl ik op andere momenten wel kan genieten. Vreemd allemaal
Boxerke

swingers verhaal

Berichtdoor mokkavanille » di 04 nov 2014, 01:15

boxerke,
ik heb jullie blog gelezen. tof! ik vind je eerlijkheid over jullie ontdekkingdtocht heel fijn. en de informatie is nuttig! doe zo voort ;)
ik ben zelf met mijn man 1 keer naar fun4two geweest en dat smaakt naar meer.

en verder natuurlijk ook veelforum plezier hier he.
groetjes
mokkavanille

Re: swingers verhaal

Berichtdoor Boxerke » wo 05 nov 2014, 08:04

mokkavanille schreef:boxerke,
ik heb jullie blog gelezen. tof! ik vind je eerlijkheid over jullie ontdekkingdtocht heel fijn. en de informatie is nuttig! doe zo voort ;)
ik ben zelf met mijn man 1 keer naar fun4two geweest en dat smaakt naar meer.

en verder natuurlijk ook veelforum plezier hier he.
groetjes

Bedankt, we proberen met onze website de mensen duidelijk te maken dat er geen taboe hoeft te zijn rond swingen of parenclubs. Het is erotisch uitgaan en plezier hebben en dat proberen we duidelijk te maken. Het is voor ons een manier om even te ontsnappen aan de "sleur". Zonder dat we er afhankelijk van zijn om een goed seksleven te hebben. Dat proberen we voornamelijk duidelijk te maken onze website.

In elk geval, bedankt voor het compliment :-)
Boxerke

Berichtdoor Boxerke » ma 23 apr 2018, 16:29

Hoi allemaal,

af en toe kom ik hier zo nog eens langs. Mijn bi zijn ervaar ik echt als iets dat met ups en downs komt. Soms denk ik van goh kerel waar ben je nu eigenlijk mee bezig. En andere momenten ben ik er echt wel mee bezig. Op die momenten verlang ik naar zoveel meer dan alleen maar passief bi zijn.

Soms mis ik gewoon de babbels, er eens kunnen over praten met iemand die net hetzelfde voelt als ik. Gelukkig kan ik er over praten met mijn vrouw maar naar de rest van onze buitenwereld is het voor mij 1 groot taboe. Ik had een kennis met wie ik er kon over praten maar door omstandigheden praten we niet meer tegen elkaar. En dat is net iets wat ik nu enorm mis.

Bi zijn kan een verrijking zijn in je leven maar soms is het een gevoel dat als een blok aan je been hangt. Wat moet ik ermee? Soms verlang ik naar intimiteit met een man, maar dan voel ik me er niet goed bij. Mijn vrouw verdient dit niet... Al zou ze het mij wel toelaten, ik wil dit niet. Ik twijfel en aarzel al jaren lang, een goede babbel helpt soms. Ik ben perfect gelukkig in mijn huwelijk maar waarom is dat verlangen er dan? En wat doe je ermee?

Och ja, tijd om weer eens wat meer op dit forum rond te hangen opzoek naar antwoorden...?

Groetjes,
Nico
Boxerke

Berichtdoor biGuy » ma 23 apr 2018, 23:18

Welkom terug. Ik herinner me goed dat je hiet actief was op de site.
Zoals je het dit keer opschrijft voelt alsof ik het zelf had kunnen schrijven.
Als je een keer echt wilt kletsen, stuur me een persoonlijk berichtje. We vinden dan wel een mogelijkheid via Skype oid.
Groet, BG
Never be sorry about something that made you smile.
biGuy

Berichtdoor Boxerke » wo 25 apr 2018, 13:40

biGuy schreef:Welkom terug. Ik herinner me goed dat je hiet actief was op de site.
Zoals je het dit keer opschrijft voelt alsof ik het zelf had kunnen schrijven.
Als je een keer echt wilt kletsen, stuur me een persoonlijk berichtje. We vinden dan wel een mogelijkheid via Skype oid.
Groet, BG

Thanks voor het aanbod :-)
Boxerke

Vorige

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...