hier is Stephen :)

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

hier is Stephen :)

Berichtdoor Stephen88 » ma 04 sep 2017, 13:00

Goedemiddag iedereen :)

Mijn naam is Stephen, kom uit het zuiden van Limburg. Ik ben 28 jaar en ben single. Ik woon in een omgebouwd tuinhuis op het terrein van mijn moeder. Ik werk als allround hotelmedewerker. Mijn hobbies zijn creatief bezig zijn, koken, bakken, wandelen, hekserij, lezen en brieven schrijven. Ik identificeer mij als genderfluid. op het ene moment voel ik me mannelijke op het andere moment vrouwelijk. Aangezien ik als man geboren ben en er ook zo uitzie, is het "vrouw" voelen een beetje lastig maar ik overleef het wel haha. Verder van ik de persoon zelf en niet hun geslacht. Mijn familie weet dit niet en hoeven zo ook niet te weten.

Als er nog vragen zijn, stel ze gerust!

Groetjes xx Stephen
Stephen88

Re: hier is Stephen :)

Berichtdoor erwin » ma 04 sep 2017, 14:30

Hoi Stephen,
welkom hierzo.
Ben je je al vanaf jong bewust van je gevoelens of is dit pas de laatste tijd zo gekomen?
veel mensen die zich niet expliciet aangetrokken voelen tot aof alleen mannen of alleen vrouwen ontdekken pas relatief laat dat dat ook helemaal niet nodig is om je zo te beperken.

groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Stephen88 » ma 04 sep 2017, 14:37

Dank je Erwin :)

Dat gevoel heb ik eigenlijk al vanaf rond mijn 11de maar nooit de kans gehad om erover te praten en wou ik ook niet omdat ik me schaamde ervoor toen. (niet nodig natuurlijk). En omdat ik nu twee goede vriendinnen heb die Bi-seksueel zijn, komt het bij mij ook weer naar boven en durf ik het meer te vertellen aan gelijkgestemden enzo. :)
Stephen88

Berichtdoor Anubis » di 05 sep 2017, 00:56

Hallo Stephen,