Ook even voorstellen

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Ook even voorstellen

Berichtdoor keesmees » zo 26 nov 2017, 18:57

Hallo allemaal. Ik ben Kees 58jaar uit Rotterdam.

Mijn biseksualiteit aan mijn vriendin opgebiecht. Wij kennen elkaar al 2,5 jaar. Ik vond dat ik het wel moest vertellen. Kan niet leven met een leugen tegenover mijn grote liefde.
Om het te vertellen was een hele grote stap. Om haar hierdoor te verliezen zou heel erg geweest zijn.
Tot mijn grote opluchting vindt zij dat ik moet doen wat mijn gevoelens mij vertellen.......
Ik was totaal maar dan ook totaal van mijn stuk. Dit antwoord had ik niet verwacht maar wel gehoopt.

Mijn respect had zij al maar dit is tot zeer grote hoogte gestegen. Ook mijn liefde voor haar.

Het is ongekend wat een bevrijdend gevoel mij dit geeft. Niet stiekem ergens naar toe. Gauw gauw.....
keesmees

Re: Ook even voorstellen

Berichtdoor blizz » zo 26 nov 2017, 19:45

hey Kees,

Welkom allereerst. en wat een fantastisch verhaal. Heerlijk om eerlijk te zijn toch? ik ben nog steeds in de fase dat ik aan het uitzoeken ben of mijn bekentenis schade zal veroorzaken.

succes op het forum

Henk
Telegram chat groep: https://t.me/lgbtnl
blizz

Berichtdoor keesmees » zo 26 nov 2017, 19:51

Hallo Henk,
Ja het is ook heerlijk. om eerlijk te zijn. Ik dacht dat ik haar kwijt zou raken. Dan was ik haar kwijt.
Dan had ik me gaan afvragen of het het allemaal waard is. Dan maar de gevoelens terug stoppen? Dat gaat niet. Zij komen eens weer naar boven.

Zij heeft wel een keiharde voorwaarde. Zij wil ze niet zien horen of ruiken. Laat staan mij "betrappen"
keesmees

Berichtdoor erwin » zo 26 nov 2017, 21:54

Hoi Kees,
welkom hier,
en fijn dat je open kunt zijn.

Hopen op een heel fijne verdere verkenning van wat jouw biseksualiteit voor jou betekent.
groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor Luuk » ma 27 nov 2017, 00:37

Hoi Kees, welkom :)
Wat een fantastische uitkomst!
What is essential? Is it visible to the eye?
Luuk

Berichtdoor keesmees » ma 27 nov 2017, 13:19

Gisteravond of eigenlijk meer vroeg in de ochtend hebben wij het er weer over gehad. Ja? Ja alweer. Ik maakte er een punt van dat zij ondanks haar toestemming ik toch stiekem te werk moest gaan.
Zij wil ze niet horen ,zien of ruiken. Dat is haar keiharde eis.

Ik zag het veel te zwart-wit. Die gevoelens heb jij. Terug stoppen is geen optie. Dat schaadt ook ons beiden.

Zij trok eigenlijk wel een mooie vergelijking. Die eigenlijk het probleem terugkaatst. Stel dat zij een seksuele voorkeur zou hebben in een bepaalde richting? Die ik haar niet kan geven? Omdat ik zo niet in elkaar zit? Iets wat ik pertinent zou weigeren?
En zij kan dit wel bij een ander vinden?

Ja toen stond ik figuurlijk gezien in mijn hemd.
keesmees

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...