Hoi, Bicase hier

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Hoi, Bicase hier

Berichtdoor bicase » ma 22 jan 2018, 22:54

Dag Iedereen,

Ik ben Bicase en dat profiel heb ik ook een aantal jaren gehad op bimannen.com. Helaas werd die website een aantal jaren geleden gesloten. Jammer want het was voor mij een uitlaatklep om met andere bimannen te chatten, vooral om ervaringen uit te wisselen en van elkaar te leren.

Nu ben ik hier terecht gekomen, weer met het idee om te leren, maar zeker ook andere te helpen en ervaringen te delen.

Zelf heb ik een hobbelig parcours afgelegd op het gebied van seksualiteit. Als "goede Katholieke Belg" zijnde is het misschien net nog iets anders. Zelf dacht ik als puber dat ik homo was en ik heb toen ook een relatie met een jongen gehad, we hebben samen duchtig geëxperimenteerd en uiteindelijk zijn we nu allebei getrouwd met een vrouw en hebben we allebei kinderen.

In die tijd klopte het plaatje nooit. Oké ik viel wel op jongens, maar had totaal geen behoefte aan anale seks, ik werd vooral door piemels aangetrokken. Ik dacht dat homo's meisjes als onaantrekkelijk beschouwden, maar ik vond meisjes best mooi, sensueel, niet dat ik er al ervaring mee had. Ik liet thuis het woord biseksualiteit vallen en kreeg als commentaar dat dat mensen waren die niet konden kiezen. Mijn vriendje vond een meisje en ik bleef alleen achter. Ik had even met een meisje geëxperimenteerd, dat voelde niet slecht, maar verder dan handjes houden en tongzoenen kwam ik niet.

Ik was ondertussen twintig en stond op het punt om uit de kast te komen en mijn ouders te vertellen dat ik op jongens viel, maar toen gebeurde voor mij iets wereldschokkends, ik werd tot over mijn oren verliefd op een meisje waar het heel erg mee klikte, alleen, het was niet helemaal wederzijds, want zij had net een vriend, vond mij wel leuk, maar koos uiteindelijk voor haar andere vriend. Dit deed mij echter wel beseffen dat ik ook verliefd op meisjes kon worden, vooral ook omdat ik echt liefdesverdriet had.

Als 27 jarige kwam ik mijn vrouw tegen, zij was tot over haar oren verliefd op mij en ik vond haar wel leuk. We werden een koppel, ik werd ontmaagd en alles voelde goed en heerlijk. Jaren heb ik niet meer aan jongens gedacht, tot ik na een aantal jaren huwelijk en een kind ineens terug kriebels voelde voor een knappe jongeman. Wederom verwarring, was ik dan toch homo? Was ik bi? Was het in het verleden enkel wat spelen en zou ik nu ook kunnen genieten van seks met een man? Ik moest het weten. Ik wou voor mijzelf duidelijkheid. Ik heb mijn vrouw verteld dat ik dacht dat ik bi was en zij heeft dit aanvaard.

Ik ben dan een tijdje zonder haar medeweten beginnen te experimenteren met mannen en na een jaar of jaar en half was voor mij alles duidelijk en hoefde die seks met mannen ook niet meer.

Het bi zijn heb ik een plaats kunnen geven, maar ik vind het nog steeds niet makkelijk en daarom vind ik het leuk dat er plekken als deze bestaan.

Vriendelijke groetjes,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Re: Hoi, Bicase hier

Berichtdoor biGuy » di 23 jan 2018, 01:02

Bicase, herkenbaar die verwarring. Herkenbaar voor veel mensen op dit forum vermoed ik. Zelf in hele fijne heterorelatie. Zij weet van mijn biseksualiteit en 'gunt' mij de vrijheid daar ook iets mee te doen. Helaas nog niet het juiste maatje gevonden voor de man-man-seks. Vaak gedacht "Laat maar. Ik heb het toch goed met mijn vriendin!?" Maar dat neemt het fantaseren over mannenseks en de behoefte er aan echter niet weg. Het steekt toch altijd weer de kop op.
Never be sorry about something that made you smile.
biGuy

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...