Zeeuw (nog) zonder bi ervaring

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Zeeuw (nog) zonder bi ervaring

Berichtdoor bizeeuw » do 15 feb 2018, 12:00

Hallo allemaal,

Ik ben een bischierige Zeeuw van 62 jaar. Ik ben al vele jaren getrouwd, maar ben er sinds niet al te lange tijd achter dat ook mannen interessant zijn.
Mijn vrouw weet hier niet van af en ik wil dat ook nog wel even zo houden, want ik weet nog niet waar de gevoelens voor mannen toe gaan leiden.
Omdat ik niet goed weet hoe nu verder, heb ik me hier aangemeld. Heb al veel gelezen op het forum.
Maar vraag me nu af, hoe ik mijn bi gevoelens verder kan gaan ontdekken.
Zal ik een t shirt maken met de tekst: ik ben bi, jij ook ? Zal niet werken denk ik.
Wil niet naar een sauna, dat vind ik te benauwd, kan niet best tegen vochtige warmte.
Hoop snel op strand weer, misschien dat ik daar iemand tegenkom die misschien dezelfde gevoelens heeft.
Tot die tijd lees ik hier op het forum en zal als het zo uitkomt me ook mengen in een onderwerp.
Wil je meer over me weten, vraag het dan gerust, ik ben zeer open.
groetjes bizeeuw
bizeeuw

Re: Zeeuw (nog) zonder bi ervaring

Berichtdoor bicase » do 15 feb 2018, 12:36

Hoop snel op strand weer, misschien dat ik daar iemand tegenkom die misschien dezelfde gevoelens heeft.
Tot die tijd lees ik hier op het forum en zal als het zo uitkomt me ook mengen in een onderwerp.

Hoi Bizeeuw,

Dit kan misschien wel werken. Ik heb een aantal jaren geleden contact gehad met een andere Zeeuw in de buurt van Kamperland en die ging regelmatig naar het naaktstrand (alleen weet ik niet meer waar) om daar mannen te ontmoeten. Ik vond het best een aardige kerel, alleen jammer dat de website waarop we samen chatten, niet meer bestaat.

Mijn advies, doe alles op jouw tempo en waar jij je goed bij voelt. Alvast welkom op deze site en misschien zie ik je wel in één of andere discussie opduiken.

Veel succes met de ontdekkingstocht,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor bizeeuw » do 15 feb 2018, 12:42

Hoi Bicase,
Bedankt voor je bericht. Ik weet wel wat naaktstranden in de buurt, daar komen ook wel homo's voor seks, maar dat is niet het eerste waar ik naar op zoek ben. Heb niks tegen homo's natuurlijk, maar ik geef de voorkeur om een bi man te ontmoeten. Dan kunnen we praten over onze gevoelens.
groetjes Bizeeuw
bizeeuw

Berichtdoor blizz » do 15 feb 2018, 21:56

hey Bizeeuw,

welkom op het forum. ikzelf was ook altijd op zoek naar hoe ik vorm moest geven aan mijn bi-zijn. en ik heb uiteindelijk besloten om het rustig aan op te bouwen. Niets parkeerplaatssex of bosjes in het park. Ik wil eerst met iemand op een sociaal niveau klikken voor ik uberhaupt mijn kleren uit doe. daarom heb ik, sinds ik eerlijk tegenover mijzelf ben van mijn bi-zijn, nog maar 2x een bi aanvaring gehad. en dan praat je over een periode van 5 jaar ofzo. Mijn advies is ook om het rustig te doen. maar goed, dat moet iedereen invullen op zijn eigen manier

alleen jammer dat de website waarop we samen chatten, niet meer bestaat.

Kan dat toevallig bimannen.com zijn?
blizz

Berichtdoor bicase » do 15 feb 2018, 22:18

Hoe raad je het? ;)
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor blizz » do 15 feb 2018, 22:21

Daar zat ik ook. was van plan om ook zo'n site te maken, aangezien hij wel redelijk bezocht werd.
blizz

Berichtdoor Jurg » do 15 feb 2018, 23:22

bizeeuw schreef:Hoi Bicase,
Bedankt voor je bericht. Ik weet wel wat naaktstranden in de buurt, daar komen ook wel homo's voor seks, maar dat is niet het eerste waar ik naar op zoek ben. Heb niks tegen homo's natuurlijk, maar ik geef de voorkeur om een bi man te ontmoeten. Dan kunnen we praten over onze gevoelens.
groetjes Bizeeuw

Ik herken mij hierin, lekker elkaar ontdekken met de wetenschap dat het niet alleen mannen zijn :D
Jurg

Berichtdoor bizeeuw » vr 16 feb 2018, 11:46

blizz schreef:hey Bizeeuw,

welkom op het forum. ikzelf was ook altijd op zoek naar hoe ik vorm moest geven aan mijn bi-zijn. en ik heb uiteindelijk besloten om het rustig aan op te bouwen. Niets parkeerplaatssex of bosjes in het park. Ik wil eerst met iemand op een sociaal niveau klikken voor ik uberhaupt mijn kleren uit doe. daarom heb ik, sinds ik eerlijk tegenover mijzelf ben van mijn bi-zijn, nog maar 2x een bi aanvaring gehad. en dan praat je over een periode van 5 jaar ofzo. Mijn advies is ook om het rustig te doen. maar goed, dat moet iedereen invullen op zijn eigen manier

alleen jammer dat de website waarop we samen chatten, niet meer bestaat.

Hoi Blizz,
Bedankt voor je advies. Ook ik vind het heel belangrijk dat je goed (sociaal) met elkaar overweg moet kunnen voordat het tot intimiteit komt.
Het mooiste is het om dan samen te ontdekken wat je lekker vind om te doen.
Ik hoop wel dat de periode iets korter zal zijn, om nog 5 jaar mijn gevoelen te moeten onderdrukken is best lastig. :(
bizeeuw

Berichtdoor bizeeuw » vr 16 feb 2018, 11:49

Jurg schreef:[
Ik herken mij hierin, lekker elkaar ontdekken met de wetenschap dat het niet alleen mannen zijn :D

Vooral dat ontdekken lijkt me te gek Jurg :!:
bizeeuw

Berichtdoor Jurg » vr 16 feb 2018, 23:38

Dat klopt bizeeuw, recent wel wat lichaamlijk contact gehad via massages en dat voelde al fijn, laat staan als je elkaar mag ontdekken! 8-)
Jurg

Volgende

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...