Zeeuw (nog) zonder bi ervaring

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Re: Zeeuw (nog) zonder bi ervaring

Berichtdoor blizz » za 17 feb 2018, 00:49

ja, je moet het echt invullen zoals je het zelf fijn vind. ik heb nog niet echt slechte ervaringen gehad. enkel iemand die heel enthousiast deed en achteraf niets van zich liet horen. dat vind ik dan altijd jammer. vandaar dat ik ook aan de voorkant wat selectiever ben geworden.
blizz

Berichtdoor Jurg » za 17 feb 2018, 00:57

Ja Bizz, dat kan ik dan weer begrijpen, ik ben ook wel voorzichtig, ik koester het lekkere gevoel en dat moet niet weggaan door teleurstellingen!
Jurg

Berichtdoor bert100 » do 22 feb 2018, 17:12

Ik zat ook op bi-mannen.com en zat net op een vergevorderd punt met een contact..... en dan plots site weg, jammer.

Kwaliteit van deze site en de bezoekers was meer dan OK!
bert100

Berichtdoor Biman1955 » zo 22 apr 2018, 22:04

Ik heb een berichtje van je ontvangen maar kan niet antwoorden omdat de instellingen van je persoonlijke berichten geblokkeerd zijn :| .
Biman1955

Berichtdoor bizeeuw » ma 23 apr 2018, 14:02

Biman1955 schreef:Ik heb een berichtje van je ontvangen maar kan niet antwoorden omdat de instellingen van je persoonlijke berichten geblokkeerd zijn :| .

:? Instellingen gewijzigd, als het goed is ben ik benaderbaar (via pb en misschien wel..... ;) )
bizeeuw

Berichtdoor bert100 » zo 29 apr 2018, 10:08

bizeeuw schreef:
Biman1955 schreef:Ik heb een berichtje van je ontvangen maar kan niet antwoorden omdat de instellingen van je persoonlijke berichten geblokkeerd zijn :| .

:? Instellingen gewijzigd, als het goed is ben ik benaderbaar (via pb en misschien wel..... ;) )

ik kan je ook niet pm'en
bert100

Berichtdoor Boxerke » zo 29 apr 2018, 18:02

blizz schreef:Daar zat ik ook. was van plan om ook zo'n site te maken, aangezien hij wel redelijk bezocht werd.

bert100 schreef:Ik zat ook op bi-mannen.com en zat net op een vergevorderd punt met een contact..... en dan plots site weg, jammer.

Kwaliteit van deze site en de bezoekers was meer dan OK!

Probleem is dat de return heel erg klein is. En dan niet financieel, maar de appreciatie van de bezoekers. Je steekt er echt waar pakken tijd in, in zowel promoten als technisch achter de schermen.
Boxerke

Berichtdoor blizz » zo 29 apr 2018, 18:07

Boxerke schreef:
Probleem is dat de return heel erg klein is. En dan niet financieel, maar de appreciatie van de bezoekers. Je steekt er echt waar pakken tijd in, in zowel promoten als technisch achter de schermen.

Ja herkenbaar. ik was vroeger een van de leiders van een gaming community. mijn hemel wat een tijd en geld had ik daar in zitten. meer dan 300 man groot. en voor je het wist werd je in je rug gestoken en genaaid. en trust me, het was niet het positieve naaien.
blizz

Berichtdoor Boxerke » zo 29 apr 2018, 18:15

Inderdaad, en als je dan nog eens zelf de website hebt opgezet. Vertaling, functies instellen, plugins configureren enzoverder dan weegt dat dubbel zo zwaar door. Ik zou het dolgraag opnieuw doen. Maar enkel dat houdt me tegen
Boxerke

Berichtdoor blizz » zo 29 apr 2018, 18:20

Boxerke schreef:Inderdaad, en als je dan nog eens zelf de website hebt opgezet. Vertaling, functies instellen, plugins configureren enzoverder dan weegt dat dubbel zo zwaar door. Ik zou het dolgraag opnieuw doen. Maar enkel dat houdt me tegen

ik ben de laatste tijd wel weer bezig met websites. het was ooit mijn hobby en aangezien ik een hosting bedrijf had, was het mooi te combineren. maar nu doe ik het gewoon als "leuk" erbij.
blizz

VorigeVolgende

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...