nieuweling

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

nieuweling

Berichtdoor boebes » do 15 feb 2018, 12:19

Hallo allen,

Ik ben Boebes midden 40er en woon in flevoland.
Ben getrouwd en heb twee kinderen die jongvolwassen zijn.
Ben lid geworden van dit forum omdat ik sinds kort mijn vrouw en mijn thuiswonende dochter heb verteld dat ik gevoelens heb voor zowel vrouwen als mannen.
Waarom lid worden van dit forum ik kan mijn verhaal niet kwijt heb veel vragen wil het ontdekken etc.
nu wil ik eerst maar eens op ontdekkingstocht binnen dit forum en hoop dat mij veel zaken duidelijk gaan worden hoe er nu mee om te gaan.
Na 31 jaar een groot geheim bij me te hebben gedragen wil ik nu verder met mijn gevoelens.

Groetjes,

Boebes
boebes

Re: nieuweling

Berichtdoor bizeeuw » do 15 feb 2018, 12:24

Hoi Boebes,
Ik heb me ook net aangemeld. Maar jij bent door het thuis te zeggen al een stapje verder dan ik, ik vind het stoer van je om het thuis te vertellen, ik ben daar nog niet aan toe. Sukses met het verder ontdekken van je geveoelens, groetjes Bizeeuw
bizeeuw

Berichtdoor bicase » do 15 feb 2018, 12:44

Dag Boebes,

Ik hoop dat je vooral opluchting voelt, nu je jouw geheim hebt gedeeld met je vrouw en je dochter. Ik kan mij goed voorstellen dat je verschillende vragen hebt. Stel ze gerust in een privébericht of ga eens grasduinen op het forum. Je had de keuze kunnen maken om er niet over te praten en alles geheim te houden, wat mij betreft hoedje af dat je deze stap hebt durven zetten.

Ik denk dat zaken duidelijker zullen worden, alleen heb ik het gevoel dat het als bi nooit echt duidelijk is. Ik hoop ook uit de grond van mijn hart dat je van je bi ik houdt of leert houden, sommige dingen vragen tijd.

Dus welkom hier en ik ben er zeker van dat we nog wel eens iets van elkaar zullen lezen.

Groetjes,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor blizz » do 15 feb 2018, 21:51

hey Boebes,

net als de anderen, petje af dat je het hebt verteld. Hoe reageerde je thuisfront?

lees gewoon lekker het forum, en bij vragen moet je ze gewoon stellen. op het forum of prive.

Henk
blizz

Berichtdoor Jurg » do 15 feb 2018, 23:25

Gaaf voor je, dat jet het verteld hebt, wat zie je als volgende stap?
Jurg

Berichtdoor Miek » wo 21 feb 2018, 10:45

Welkom hier Boebes, las net je verhaal in het andere bericht, maar wat ontzettend goed van je! Kan me heel goed voorstellen hoe opgelucht je moet zijn dat je het hebt verteld!
Miek

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...