Voorstellen

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Voorstellen

Berichtdoor Biman1955 » do 22 feb 2018, 22:24

Hoi, even voorstellen.
Mijn naam is Kees, 62 jaar en ben ongeveer drie jaar bezig met mannensex. Ik denk dat mijn aantrekking tot mannen en met name de mannelijke geslachtsdelen altijd gesluimerd heeft en de laatste jaren meer naar voren is gekomen. Ik ben getrouwd en de sex is nog steeds prima maar raakte door het bezoeken van websites waar contacten tussen bimannen gemaakt worden steeds meer geïnteresseerd hoe seks met een man zou zijn. Ik ben daarom op een gegeven ogenblik de hoge drempel, zoals ik die voelde, overgegaan en een date afgesproken. Toen was ik dus verkocht, het is dus heerlijk om samen met een gelijkgestemde man van elkaars pik te genieten.
Ik ben zeer pikgericht en meer dan samen masturberen en wederzijdse orale seks hoeft voor mij ook niet, dat vind ik al lekker genoeg.
Mijn vrouw wist hier niks van tot een paar maanden geleden toen ze toevallig erachter kwam dat ik wel eens iets met mannen deed. Ze was not amused en ik had veel uit te leggen.
Ik heb daarom nu mijn contact stilgelegd maar ik weet zeker dat het weer gaat kriebelen.
Biman1955

Re: Voorstellen

Berichtdoor bicase » do 22 feb 2018, 23:13

Hoi Kees,

Welkom op de site. Zo herkenbaar, ik ben ook pikgericht en heb niets met anale seks. Het is voor jouw generatie nog net iets anders dan de mijne, denk ik. Ik hoop dat je vrouw je kan aanvaarden om wie je bent, tenslotte heb jij het recht jezelf te zijn. Dat het gaat kriebelen, daar kan je niets tegen beginnen, dat is bij mij ook zo en het komt en gaat met periodes.

Misschien kan je je vrouw overhalen om hier deel te nemen aan het partnerhoekje? Het moet voor haar natuurlijk een schok zijn, jij weet het al langer van jezelf. Ik hoop dat jullie er samen uit geraken. Ik hoop dat we ooit aan vrouwen kunnen duidelijk maken dat onze drang naar seks met een partner van hetzelfde geslacht niet noodzakelijk wil zeggen dat we op zoek zijn naar een relatie met een partner van hetzelfde geslacht. Dat kan natuurlijk wel in sommige gevallen, maar dat is denk bij de meerderheid niet het geval.

Groetjes,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor Jurg » vr 23 feb 2018, 17:42

Biman1955 schreef:Ik heb daarom nu mijn contact stilgelegd maar ik weet zeker dat het weer gaat kriebelen.

Welkom hier en ik denk dat het inderdaad weer gaat kriebelen :-) En naarmate je er weer meer tijd aan besteed op een forum als dit, des te meer wil je LIVE !
Ik denk echter wel dat je vrouw extra alert is, dus is Live moeilijker te regelen, of valt dat mee?
Jurg

Berichtdoor Biman1955 » vr 23 feb 2018, 17:59

Ik weet haast wel zeker dat het weer gaat kriebelen, als je eenmaal met een andere pik bezig geweest bent en het is prima bevallen dan kan dat volgens mij ook niet anders. Ik denk dat het zeker gaat gebeuren om weer Live te gaan, ik weet echter nu nog niet of dat met of zonder medeweten van mijn vrouw zal zijn :|
Biman1955

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...