Louwies uit Sittard - even voorstellen

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Louwies uit Sittard - even voorstellen

Berichtdoor Louwies » ma 12 maart 2018, 22:02

Hoi,
Gisteren heb ik van alles zitten lezen op deze site, erg interessant en onthullend omdat het zo herkenbaar is.
Ik ben achter in de veertig en het bi-zijn is voor mij altijd wel een struggel geweest, twijfel en nog eens twijfel en maar in de kast blijven.
Maar hier lees ik dingen, ook waarom het zo lastig is, bi-zijn ter sprake brengen, allee, maar geaccepteerd te worden.
En nog veel meer, leuk, een feest van herkenning!

Maar misschien eerst even voorstellen:
Ik ben een leuke man uit Sittard, iemand die graag een klik zou willen hebben met een leuk persoon M/V.
Ik hou van humor en ouwehoeren, maar ook van een opbouwend gesprek. Luister graag, ben open minded, geen ego-type.
Rustig sporten zoals buiten wandelen (hou erg van de natuur) of joggen.
Maar ook cultuur/kunst, lezen, fotografie, film/series/theater en hoor graag goeie (heel breed) muziek.

Ik ben bijna 50, maar voel me nog heel jong en ben te lang alleen/een Einzelgänger geweest, mis ik toch steeds meer een leuke vriendschap, een fijne kameraad, een intiem maatje.
Mijn voorkeur gaat uit naar iemand (M/V) van begin 30 (mooie leeftijd) tot een jaar of 50.
Heb alleen in mijn jeugd een beetje M/M ervaring gehad en later nog eens op een vakantie in Porto, daarna nooit meer.
Graag zou ik nog eens willen zien of het lukt; om samen met iemand te genieten van een open minded relatie/vriendschap.

Dit forum is voor mij wel een eye-opener, iets heel herkenbaars en ik zal me graag mengen in vele onderwerpen die ter sprake komen.
Hoor graag van jullie!
Je moet een beetje geluk hebben om gelukkig te worden
Louwies

Re: Louwies uit Sittard - even voorstellen

Berichtdoor Jurg » ma 12 maart 2018, 23:43

Welkom hier Louwies en leuk dat je jezelf zo uitgebreid voorstelt. Veel plezier!
Jurg

Berichtdoor blizz » ma 12 maart 2018, 23:53

hey Louwies,

dat is zekers een mooie lange voorstel topic. altijd goed. ik herken je verhaal goed. In een wereld waarin mannen ook bij mannen ondertussen de deur komen binnen vallen met "kan je dinsdagochtend want ik wil graag ....." is het toch fijn om op vriendschappelijk niveau een klik te hebben en van daaruit verder te gaan. Ik noem het altijd Friends With Benefits.

maar ik zie dat je ook aan fotografie doet. Ben daar wel enorm nieuwsgierig naar als mede enthousiasteling.

Groet
Henk
Telegram chat groep: https://t.me/lgbtnl
blizz

Berichtdoor bicase » zo 18 maart 2018, 14:16

Hoi Lowies,

Sittard, interessant, altijd een stadje dat ik eens wou bezoeken, maar nog nooit ben geraakt, niet in het minste omdat het ons Toon heeft gebracht.

Aan de reacties en jouw verhaal merk ik ook weer dat de meeste bi's toch ergens een creatieve kant hebben voor mijzelf is dat ook fotografie, video en daarnaast tekstueel creatief zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat het toch in verhouding meer te vinden is bij bi's.

Als ik ooit weduwnaar zou worden of gescheiden ben, dan zou een friend with benefits wel in mijn plaatje kunnen passen denk ik. Helaas nu kan ik je dat niet geven. Ik hoop wel dat je iemand vindt waarmee het echt klikt en dat je samen gelukkig kan worden. Ik kan ook begrijpen dat je wil focussen op de vriendschap, maar soms kan het ook omgekeerd dat vanuit pure fysieke aantrekkingskracht gevoelens ontwikkelen, alleen zal je dat laatste volgens mij enkel kunnen met een vrijgezel man of vrouw.

Dus ik zie er naar uit om eens een onderwerp of een mening van je te lezen op dit forum. Ik wens je alvast veel succes in de zoektocht.

Groetjes,

Bicase
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor erwin » za 24 maart 2018, 18:13

Hoi Louwies,
welkom hier op het forum en hoop dat je hier veel inspiratie ook opdoet.

Zelf doe ik ook nog wel eens wat in de fotografie :).

Wat ik je zeker ook aan kan raden is om eens een keer een activiteit van het LNBi te bezoeken, dat is meestal heel ongedwongen en veel persoenen van een heel verschillend pluimage :).

groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...