Hoi,
Gisteren heb ik van alles zitten lezen op deze site, erg interessant en onthullend omdat het zo herkenbaar is.
Ik ben achter in de veertig en het bi-zijn is voor mij altijd wel een struggel geweest, twijfel en nog eens twijfel en maar in de kast blijven.
Maar hier lees ik dingen, ook waarom het zo lastig is, bi-zijn ter sprake brengen, allee, maar geaccepteerd te worden.
En nog veel meer, leuk, een feest van herkenning!
Maar misschien eerst even voorstellen:
Ik ben een leuke man uit Sittard, iemand die graag een klik zou willen hebben met een leuk persoon M/V.
Ik hou van humor en ouwehoeren, maar ook van een opbouwend gesprek. Luister graag, ben open minded, geen ego-type.
Rustig sporten zoals buiten wandelen (hou erg van de natuur) of joggen.
Maar ook cultuur/kunst, lezen, fotografie, film/series/theater en hoor graag goeie (heel breed) muziek.
Ik ben bijna 50, maar voel me nog heel jong en ben te lang alleen/een Einzelgänger geweest, mis ik toch steeds meer een leuke vriendschap, een fijne kameraad, een intiem maatje.
Mijn voorkeur gaat uit naar iemand (M/V) van begin 30 (mooie leeftijd) tot een jaar of 50.
Heb alleen in mijn jeugd een beetje M/M ervaring gehad en later nog eens op een vakantie in Porto, daarna nooit meer.
Graag zou ik nog eens willen zien of het lukt; om samen met iemand te genieten van een open minded relatie/vriendschap.
Dit forum is voor mij wel een eye-opener, iets heel herkenbaars en ik zal me graag mengen in vele onderwerpen die ter sprake komen.
Hoor graag van jullie!