Wouter stelt zich ook even voor

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Wouter stelt zich ook even voor

Berichtdoor WoBi » wo 28 maart 2018, 17:00

Hallo mede bi-tjes

Al sinds mijn puberteit heb ik zo af en toe bi-schierige gevoelens, zelfs toen een keer verliefd geworden op een jongen uit ik vermoed dezelfde klas.

Nu ben ik overwegend hetero maar de bi gevoelens blijven toch af en toe de kop (ahem) opsteken, bijvoorbeeld als ik in de sauna alwaar wij met enige regelmaat komen een slanke wat atletisch gevormde (jonge) man zie die bij voorkeur ook nog heerlijk gladgeschoren is aan de onderkant.

Een regelmatig terugkerende fantasie is zo iemand oraal te bevredigen en/of met de hand, er zijn van allerlei variaties mogelijk, ik houd alleen absoluut niet van anale seks, dat heb ik nog nooit geprobeerd en de gedachte eraan is al genoeg om mij hiervan te weerhouden.

Liever naast het genitale intieme contact elkaar strelen, masseren, huid op huid contact.

Wie weet komt dat er nog wel eens van, het is een gedachte en gevoel welke toch steeds stiekem weer terug komt en waarvan ik hoop het ook mee te mogen maken.

Mijn vrouw weet hiervan en haar reactie was begripvol hoewel ze ook niet stond te springen van enthousiasme om het maar even zo te zeggen.
Het is dan ook mijn bedoeling het heel voorzichtig aan te pakken, misschien eens een goede vriendschap met een man waaruit op een gegeven moment wat meer ontstaat, een soort van friends with benefits als mannen onder elkaar.

Tien jaar geleden zou dit vertellen nog een behoorlijke drempel geweest zijn voor me, nu besef ik me juist steeds meer dat ik zoveel mogelijk mijzelf wil kunnen zijn en ontdekken wat ik graag nog wil, natuurlijk wel op een manier die respectvol is naar vooral mijn partner, maar ook bijvoorbeeld familie en vrienden.

Zo ben ik bijvoorbeeld sinds mijn vorige relatie naturist en heb dat beetje bij beetje steeds meer geïntroduceerd in mijn leven en dat samen met mijn vrouw sinds kort.
Daar word tot nu toe (een grapje daar gelaten) door niemand afwijzend op gereageerd hoewel dat ook al wat controversieel is, de bi kant in mij zal nog iets langer verborgen blijven voor familie denk ik, al zouden mijn ouders het denk ik helemaal niet vreemd vinden of er van opkijken.

Ik was al een tijdje lid van dit forum, bedacht me nu pas dat ik me nog nooit heb voorgesteld, dus bij deze!

Mocht je vragen aan me hebben, geneer je dan vooral niet om ze te stellen!
WoBi

Re: Wouter stelt zich ook even voor

Berichtdoor erwin » do 29 maart 2018, 09:33

Hoi Wouter,
welkom uiteraard nog en leuk dat je je zo uitgebreid voorstelt.
Je blijft bezig met je te ontwikkelen en zien wat het beste bij je past end at is wel heel mooi :).

Wie weet wat daar allemaal nog uit voort kan komen.

groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor WoBi » do 29 maart 2018, 18:32

Dank je Erwin.

Voor wat betreft het blijven ontwikkelen ben ik het helemaal met je eens, voor mij geldt vooral dat ik steeds beter weet wat ik nu echt wil en hoe dat vorm te geven.
WoBi

Berichtdoor Louwies » vr 30 maart 2018, 21:01

Bedankt voor je mooie préséance Wouter, heel herkenbaar en mooi geschreven!
Je intieme fantasie en wensen, subtiel hoe je dat schrijft, nee anaal, dat hoeft voor mij ook niet. Ik ga ook voor het oneindige voorspel, genieten van mekaars lichaam, alleen maar lekkere tapas haha
Ook het naturisme spreekt mij aan, het is heerlijk... helaas woon ik niet dicht bij een FKKstrand.
Je moet een beetje geluk hebben om gelukkig te worden
Louwies

Berichtdoor WoBi » za 31 maart 2018, 11:30

Dank je Louwies, altijd leuk om een oprecht compliment te krijgen!

IK heb even jouw profiel bekeken en onze hobby's komen redelijk overeen, dus ook wat het naturisme betreft, wat jammer dat je geen gebruik kunt maken in de zomer van een heerlijke recreatieplek.

In de omgeving waar ik woon hebben we dat wel, een recreatieplas met een behoorlijk groot naturisme/naaktstrand waar ik graag regelmatig naar toe ga als het weer dat toelaat, ik kan me al niet meer voorstellen hoe het is om te zonnen en zwemmen met een zwembroek aan, ik heb sowieso al een andere kijk op kleding (waarom dragen we die nu eigenlijk?), maar als het heerlijk warm en zonnig is zie ik de reden om iets aan te hebben bij een recreatieplas al helemaal niet meer, je wordt mooi egaal bruin, geen gedoe met omkleden, en naakt zwemmen is een heerlijke beleving.

Een oneindig voorspel, ehhh nou ja, ik vind dat wel heel belangrijk en het is heerlijk om de spanning op te bouwen en zo lang mogelijk vast te houden, maar oneindig volhouden doe ik dat ook niet hoor, uiteindelijk raak ik toch ook wel zo opgewonden dat mijn aandacht alleen nog bij het heerlijke gevoel in onderbuik, piemel en ballen is en de opgebouwde spanning weer kwijtraken.

Mocht ik ooit een ervaring met een man mogen gaan hebben lijkt het me daarbij ontzettend opwindend om hem oraal te bevredigen, als ik dat echt heel lekker vind waarschijnlijk zelfs tot en net voorbij een orgasme.

Je leest het wel, deze fantasie houdt me al wat langer bezig..
WoBi

Berichtdoor Jurg » ma 02 apr 2018, 10:41

Welkom, Wouter, goed verhaal. Mooi dat je een plek hier hebt om het te delen!
Jurg

Berichtdoor WoBi » ma 02 apr 2018, 11:31

Dank je Jurg, ja dat is het zeker!
WoBi

Berichtdoor bizeeuw » zo 22 apr 2018, 10:33

Hoi Wouter,
Leuk hoe je je hier voorstelt en ook je reacties zijn helemaal in lijn met mijn fantasieën,
ook ik hou niet van anaal, maar elkaar strelen, knuffelen, oraal bevredigen lijkt me super om eens mee te maken.
Een friend with benefits zou ik ook graag willen vinden. Ik heb nog geen enkele ervaring met
mannenseks, ik kan maar niemand vinden in de buurt waar ik woon (Zeeland) en op het naaktstrand lopen
alleen mannen die op snelle seks uit zijn.
Maar ik blijf hopen, eens zal het er toch wel van komen.
bizeeuw

Berichtdoor WoBi » zo 22 apr 2018, 12:31

Hoi Bizeeuw;

Wat leuk om te lezen dat we qua seksuele fantasieën over een man op één lijn zitten.

We kunnen in ieder geval contact hebben met elkaar als jou dat ook wat lijkt.
Elkaar wat beter leren kennen via pb bijvoorbeeld, en dan zien we wel waar we uitkomen.

Zeeland is voor mij ook een beste afstand, al is die natuurlijk ook overbrugbaar als het zo mag zijn.

De 'snelle seks' ben ik ook absoluut geen voorstander van, de persoon met wie ik seks heb daar moet ten eerste een hele goede band zijn, ik denk dan ook eerder aan eerst goede vrienden worden waar elkaar masseren, strelen, met handen, tong en lippen bevredigen dan later bij kunnen gaan komen.

Ook het zoenen met een man zie ik zoals ik er nu over denk absoluut niet zitten, de enige mannen bij wie ik dat gevoel soms wel heb gehad waren allemaal hele jonge mannen met een bepaald uiterlijk en figuur waar ik dan ook enigzins verliefde gevoelens bij had.
WoBi

Berichtdoor blizz » zo 22 apr 2018, 13:32

WoBi schreef:
De 'snelle seks' ben ik ook absoluut geen voorstander van, de persoon met wie ik seks heb daar moet ten eerste een hele goede band zijn, ik denk dan ook eerder aan eerst goede vrienden worden waar elkaar masseren, strelen, met handen, tong en lippen bevredigen dan later bij kunnen gaan komen.

Ook het zoenen met een man zie ik zoals ik er nu over denk absoluut niet zitten

hahah het klinkt alsof ik mijzelf hoor praten. ik gebruik altijd de term "friends with benefits". dat zie ik het meeste voor mij. gewoon lekker ouwehoeren, koffie drinken, lekker samen douchen, elkaar verwennen, tv kijken, biertje doen, beetje masturberen. gewoon als normale vrienden, maar dan met wat extra's.
blizz

Volgende

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...