Wouter stelt zich ook even voor

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Re: Wouter stelt zich ook even voor

Berichtdoor bizeeuw » zo 22 apr 2018, 14:30

Ja Wobi en Blizz,
we denken er hetzelfde over en zoenen hoeft voor mij ook niet, maar als je lekker met elkaar bezig bent, kan dat misschien wel gaan gebeuren. Mijn grootste fantasie is om met een man onder de douche te staan, natte lijven tegen elkaar en elkaar strelen. Denk dat als je dan beide heel erg geil bent er misschien vanzelf meer gebeurt dan je in eerste instantie van plan was. Maar als je dat beide prettig vindt, waarom niet ?
bizeeuw

Berichtdoor blizz » zo 22 apr 2018, 14:47

bizeeuw schreef:Mijn grootste fantasie is om met een man onder de douche te staan, natte lijven tegen elkaar en elkaar strelen. Denk dat als je dan beide heel erg geil bent er misschien vanzelf meer gebeurt dan je in eerste instantie van plan was. Maar als je dat beide prettig vindt, waarom niet ?

dat is precies hoe het bij mij de allereerste keer met een man alleen samen gebeurde. we wisten van elkaar dat we bi waren en ook wel meer wilden. We hadden een keer afgesproken om samen te gaan douchen. en toen ik bij hem was hebben we lekker koffie zitten drinken. ik kreeg een storing op kantoor (kan van afstand mijn werk doen) dus ik zat op mijn laptop te werken. en hij ging zich uitkleden toen was voor mij het ijs wel gebroken. Nadat ik klaar was heb ik mij ook uitgekleed en zijn we samen gaan douchen. Ik moet eerlijk toegeven dat als hij niet was begonnen dat ik nog een beetje koudwater vrees zou hebben
blizz

Berichtdoor WoBi » zo 22 apr 2018, 14:54

Zoals jij het omschrijft kan ik me ook prima in vinden Blizz.

Soortgelijke ervaring heb ik in mijn puberteit een paar keer gehad, twee keer met een jongen waarmee ik al bevriend was.
Bij het camperen in één tentje slapen en dan al vrij snel het stiekem masturberen verruilen na het elkaar opbiechten voor samen masturberen en soms elkaar daar een handje bij helpen.

Eigenlijk gewoon mannen onder elkaar maar dan inderdaad met wat extra omdat je dat allebei lekker vindt en je daar in vertrouwen naar elkaar voor durft uit te komen.
En wat vrouwen vaak zeggen geldt denk ik ook voor mannen, je weet uit ervaring wat je zelf fijn en lekker vind, al verschilt de manier waarop een man zichzelf verwend natuurlijk ook.
Toch weet je als mannen onder elkaar beter hoe het voelt om enorm opgewonden te zijn, dat gevoel in je onderbuik, piemel, ballen en perineum, het strakke gespannen gevoel door je rotsharde erectie.

En vooral het uiteindelijke enorme verlangen om die spanning een uitweg te laten vinden door een overweldigend orgasme en het gevoel je ballen helemaal leeg te spuiten.
WoBi

Berichtdoor blizz » zo 22 apr 2018, 14:58

je maakt het bijna romantisch @wobi ;)
blizz

Berichtdoor WoBi » zo 22 apr 2018, 15:00

bizeeuw schreef:Ja Wobi en Blizz,
we denken er hetzelfde over en zoenen hoeft voor mij ook niet, maar als je lekker met elkaar bezig bent, kan dat misschien wel gaan gebeuren. Mijn grootste fantasie is om met een man onder de douche te staan, natte lijven tegen elkaar en elkaar strelen. Denk dat als je dan beide heel erg geil bent er misschien vanzelf meer gebeurt dan je in eerste instantie van plan was. Maar als je dat beide prettig vindt, waarom niet ?

Helemaal mee eens, lijkt me ook enorm opwindend om samen met een man te douchen ben dan eventueel verder te gaan...
Al vind ik uiteindelijk staande klaarkomen minder fijn dan liggend, onder de douche is de erotische lading denk ik nog groter.
Elkaar lekker inzepen, met elkaars lichamen tegen elkaar aan glijden, elkaar scrubben.
Beetje masseren, elkaar verwennen met de massage straal op je intussen behoorlijke erectie..
WoBi

Berichtdoor blizz » zo 22 apr 2018, 15:01

WoBi schreef:
Helemaal mee eens, lijkt me ook enorm opwindend om samen met een man te douchen ben dan eventueel verder te gaan...
Al vind ik uiteindelijk staande klaarkomen minder fijn dan liggend, onder de douche is de erotische lading denk ik nog groter.
Elkaar lekker inzepen, met elkaars lichamen tegen elkaar aan glijden, elkaar scrubben.
Beetje masseren, elkaar verwennen met de massage straal op je intussen behoorlijke erectie..

jij snapt het volledig. dat is toch heerlijk. al is het mijn wens ooit nog een keer om het zeepje te moeten oprapen..... :oops:
blizz

Berichtdoor WoBi » zo 22 apr 2018, 15:04

blizz schreef:je maakt het bijna romantisch @wobi ;)

:oops: ;)

Dat kan wel kloppen Blizz, ik houd van seks maar wat romantiek vind ik daarbij ook heel belangrijk, de manier waarop het ontstaat, de weg er naar toe, de sfeer ter plekke en die ook zelf wat creëren.
WoBi

Berichtdoor WoBi » zo 22 apr 2018, 15:06

blizz schreef:
jij snapt het volledig. dat is toch heerlijk. al is het mijn wens ooit nog een keer om het zeepje te moeten oprapen..... :oops:

Dat begrijp ik wel enigszins, toch gaat dat voor mij net een stap te ver, althans voorlopig nog wel.
WoBi

Berichtdoor blizz » zo 22 apr 2018, 15:07

WoBi schreef:
Dat begrijp ik wel enigszins, toch gaat dat voor mij net een stap te ver, althans voorlopig nog wel.

ja, dat is maar net hoe je erin staat. ben van nature ook ontzettend nieuwsgierig aangelegd.
blizz

Berichtdoor WoBi » zo 22 apr 2018, 15:18

Dat begrijp ik heel goed Blizz, ik keek trouwens net even uit diezelfde nieuwsgierigheid op jouw profiel en zag dat wij even oud zijn, grappig.

Ik heb uit geilheid bij het masturberen met massageolie wel eens een vinger in mijn anus gestopt, eerst al drukkend er rondjes overheen draaien, dat gaf toen zo'n lekker gevoel en door de massage olie goed glibberig geworden huid kon ik vrij makkelijk met mijn vinger naar binnen glijden, dat was een apart gevoel, al was het niet zo'n extatisch gevoel als sommige mannen daarbij schijnen te hebben.

Ik merkte toen wel dat er meer voorvocht vrijkwam, wat ik altijd heerlijk vind om al masserende eruit te laten lopen, over mijn eikel te wrijven en daarna van mijn vingers te likken.
WoBi

VorigeVolgende

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...