Even voorstellen

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Channiej » do 02 aug 2018, 09:21

Hoi stefano
Ik blijf het bizar vinden hoe homo's ook in mijn omgeving reageren op het feit dat mensen bi zijn. Ben letterlijk afgelopen weekend een cheat genoemd alleen gebaseerd op het feit dat ik mannen/vrouwen en alles wat er tussen valt leuk kan vinden. Heel bijzonder aangezien de vriendengroep daar allemaal lesbisch zijn 3n vreemdgaan voor het leven heb mensen nog nooit zo vaak van partner zien ruilen.

Voor m'n man is het idd schaamte geweest en heeft het nu eindelijk toe durven geven aan mij en 2 van z'n beste maatjes wat ik erg prettig vind. De reacties waren prima en dat is voor m'n man wel prettig. Hij word door hun geaccepteerd en heeft er daardoor zelf wat minder moeite mee. Hij wil graag meer ontdekken, maar we komen toch wel tit de conclusie dat dit lastig is. Er zijn met name een hoop gay dating sites waar de gemiddelde leeftijd vrij hoog ligt of direct seks dates waar hij dan niet direct voor in is. Hij wil graag gezelligheid en wat anders als het ervan komt en dat is blijkbaar erg lastig?

Vervelend dat mensen opmerkingen moeten maken die gebaseerd zijn op vooroordelen en jou ermee belasten! Je bent wie je bent en dat is prima. Als de rest dat nou eens zou accepteren zou het leven een stuk mooier zijn.

Groetjes
Channiej

Vorige

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...