Stel je voor...

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Stel je voor...

Berichtdoor Stefano » za 07 jul 2018, 18:59

Hallo!

[Edit]

En tot ziens maar weer...

Er is helaas nauwelijks activiteit hier, en het ziet er - met één reactie in de afgelopen weken - niet naar uit dat ik via deze weg gelijkgestemde vrienden en kennissen zal vinden in de nieuwe woonomgeving. Vandaar dat ik mijn gegevens maar weer verwijder. Met dank aan blizz voor het warme welkom.

All the best,

S.
Laatst bijgewerkt door Stefano op di 17 jul 2018, 02:16, in totaal 2 keer bewerkt
Stefano

Re: Stel je voor...

Berichtdoor blizz » za 07 jul 2018, 19:51

hey Stefano,

herkenbaar zeg. tegenwoordig is alles zo anders als vroeger. ik heb ook een tijdje de welbekende apps gehad voor contacten, maar wat een vleeskeuring of willekeur is het daar zeg. damn. een normaal gesprek kan er echt niet meer vanaf. en dat is iets wat ik persoonlijk altijd wel fijn vind. vooral als het om bi gerelateerde zaken gaat. je moet je tenslotte op je gemak voelen. voor mij is sex ook iets wat je beleefd, niet iets wat je zomaar doet. Sterker nog, als het vlug vlug en onder emotie moet, dan is er een bepaald onderdeel wat tegenwerkt ;)

maar enorm welkom op het forum. met zo'n lang verhaal komt het vast wel goed ;)

groet,
Henk
blizz

Berichtdoor Stefano » za 07 jul 2018, 21:25

Hoi Henk,

Bedankt voor je hartelijke reactie! Leuk om te horen dat er anderen zijn die er hetzelfde over denken. Het voelt een beetje alsof je op een rijdende trein moet springen als je een tijdje aan de kant hebt gestaan. Het lijkt wel of alles ineens draait om seks-date apps en vrij extreme clubs met darkrooms en glory holes. Terwijl ik me vooral (ook) de gezelligheid herinner. Dat lijkt gesneuveld op de snijplank van de boekhouder of zoiets, althans in Alkmaar en Haarlem.

Het lijkt me toch stug dat er geen vraag zou zijn naar een 'normale' gezellige bi/gay-friendly kroeg.
Stefano

Berichtdoor blizz » za 07 jul 2018, 21:33

Ik ken ze helaas niet. Zou ze ook wel eens willen vinden. Woon in amsterdam dus ze zouden er moeten zijn. Maar goed, alleen ga ik niet en maar heel weinig vrienden weten van mijn bi zijn
blizz

Berichtdoor Stefano » za 07 jul 2018, 22:22

Ik snap wat je bedoelt. Alleen uitgaan is best wel een dingetje. Zeker als de gayclubs nogal heftig zijn en je je daar niet volledig op je gemak voelt. Maar als er een laagdrempelig café is waar je gewoon een beetje ongedwongen kunt kletsen zou ik wel gaan.

In Amsterdam zaten vroeger zeker genoeg gezellige cafés, maar daar ben ik ook al jaren niet meer geweest. Geen idee hoe het nu is.

Komen hier ook wel gay mannen op het forum buurten trouwens, of is het echt alleen bi?
Stefano

Berichtdoor blizz » za 07 jul 2018, 23:02

de meeste die hier komen zijn bi.
blizz

Berichtdoor Stefano » za 07 jul 2018, 23:14

Thanks. Misschien moet ik ook eens kijken of er een Nederlands gay-forum is en het daar ook eens vragen. Tot dusver heb ik alleen nog niet veel gevonden buiten (betaalde) dating-sites. :-/
Stefano

Berichtdoor blizz » za 07 jul 2018, 23:18

Ja, je hebt hier in nederland alleen maar sites/apps waar je alleen maar voor de snelle sex moet komen. ooit 1x keer grindr geinstalleerd. mijn hemel, ik had mijn profiel netjes geupdate met waar ik wel/niet naar op zoek was. niemand die het las...
blizz

Berichtdoor Stefano » za 07 jul 2018, 23:44

LOL. Die kijken alleen plaatjes denk ik. Doorgesnoven types die geen tijd hebben voor al die letters. Als je een foto van een bodybuiler post heb je meteen vijfhonderd reacties. Net zoals je spontaan heel veel 'bi' mannen krijgt die een trio willen als je over je sexy vriendin begint. Nah. Not interested.
Stefano

Berichtdoor blizz » za 07 jul 2018, 23:47

hahahah... zo te zien hebben we dezelfde ervaring.

en een gesprek kan er helemaal al niet vanaf. wat is er gebeurt met de geestelijke erotiek. gewoon lekker kletsen en dan komen zaken vanzelf wel.
blizz

Volgende

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...