Ik ben dus nieuw hier en ik noem me maar gewoon even Moi.
Uit frustratie van andere sites ben ik hier beland om ergens mijn bi zijn te kunnen delen. Ik ben als het ware half uit de kast... alleen mijn vrouw weet het dus.
Zij heeft er geen problemen mee. We kunnen er samen goed over praten. Enkele van mijn dates heeft ze dan ook wel ontmoet.
Met haar kan ik de problemen delen die ik tegenkom op het internet. Sites voor homo's en om te chatten zijn zoals ik hier meer heb gelezen direct gericht op seks.
Berichtjes als: Ik lig klaar, en kun je nu?? Daar zit ik niet op te wachten. Ik wil graag weten met wie ik te doen heb en discretie zonder dat ik bang moet zijn voor het versturen van foto's.
Eerst wat mailen of chatten en kijken of er een klik is dan komt die afspraak er vanzelf. De eerste kennismaking hoeft ook niet meteen in het bed te eindigen. Dat komt ook wel als het goed zit.
Ik wil dus graag met lotgenoten kennismaken en eens een biertje of wijntje drinken en praten over wat ons bezig houdt. Dat kan een man zijn maar ook een stel. Mocht het met een stel ooit in een date aan bod komen om samen verder te gaan dan wil ik wel zeggen dat ik man gericht ben. Thuis heb ik een vrouw waar ik ook de lakens mee deel dus dat is niet mijn hoofdzaak. Ik mis die man om af en toe iets verder mee te kunnen gaan. Dat is toch iets wat ze me thuis niet kan geven. Wij hebben in het verleden ook wel eens een bi man erbij gehad en samen oraal bevredigd en dat was heel fijn om samen te doen. Nu heeft mijn vrouw er geen behoefte meer aan vandaar dat ik alleen mag daten.
Verder is natuurlijk hygiëne erg belangrijk en ik houd ervan als alles lekker glad is

Voor de rest moeten jullie maar vragen.
Groetjes, Moi.