Hoi weer een nieuw lid hier

Waar je je kan voorstellen en mede-forummers kan verwelkomen

Hoi weer een nieuw lid hier

Berichtdoor Dennis73 » ma 13 aug 2018, 02:28

Hoi,

gezien recente ervaringen ben ik op zoek gegaan naar een forum over bisexualiteit. Ik kwam hierop uit en na wat gelezen te hebben denk ik dat ik hier wel een plekje kan vinden.

Ik heb een heel inleidend verhaal dat ik hier waarschijnlijk nog wel ga posten, maar het komt hierop neer :

Ik heb een paar weken terug aan mijn vrouw opgebiecht dat ik wel eens een bi-trio met een man zou willen ervaren (na ongeveer een half jaar erover fantaseren en denken) en dat was erg lastig om toe te geven, maar het blijkt dat zij dit dus ook wel ziet zitten. Contact gezocht met een man (alle details volgen nog wel hoor ;) ) en in principe afgesproken voor a.s. woensdag.

Na veel email- en nu ook whatsappcontact wat heel erg klikt , stuurde ik hem gisteren een bericht dat de spanning enorm toenam voor woensdag. Hij antwoordde : daar kan ik wat aan doen en zei dat hij wel even langs kon komen
om kennis te maken. Het kennis maken "escaleerde" even naar een hele ruime voorproef van sex met zijn drietjes en ik dus ook met hem!

Maar goed, dit is alleen voorstellen natuurlijk, zoals gezegd, de rest volgt wel!

Ik ben blij dat ik het aan haar verteld heb maar vooral dat zij er en begrip voor heeft en er in mee gaat.
Dennis73

Re: Hoi weer een nieuw lid hier

Berichtdoor erwin » ma 13 aug 2018, 10:16

Hoi Dennis,
fijn dat je vrouw het ook interessant vindt en dat je de moed hebt gehad om het met haar te bespreken..
En gelijk zijn jullie wel heel voortvarend van start gegaan :).
Veel plezier en hou het safe.

groetjes
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Re: Hoi weer een nieuw lid hier

Berichtdoor Dennis73 » ma 13 aug 2018, 10:40

Safe vooral en plezier hebben we er zeker in, we praten gelukkig veel erover (al duurde het lang voor ik het durfde te vertellen).
Dennis73

Keer terug naar Stelt u zich eens voor...