Bewegende forum discussies

Voor alle forum-games, slowchats en andere spam-topics

Bewegende forum discussies

Berichtdoor rooms » zo 12 feb 2012, 19:26

Beste mensen,

Ik heb het idee dat het niet zo druk aan berichten binnen stroomt in dit forum? Of heb ik dat mis en zie ik dingen over het hoofd? Het zou mooi zijn dat er flink aantal mensen actief op zijn? Hoe kan dat?
rooms

Re: Bewegende forum discussies

Berichtdoor erwin » wo 15 feb 2012, 21:59

dat valt wel mee, zo af en toe is het drukker en dan weer even wat rustiger,
maar het gaat natuurlijk vooral om de inhoud van de berichten die belangrijk is
zodat mensen ook serieus hun ei kwijt kunnen.
Maar dan is het inderdaad ook leuk als er gereageerd wordt.

erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Re: Bewegende forum discussies

Berichtdoor Edwin » zo 26 feb 2012, 03:38

Het verbaast me niet dat deze vraag de afgelopen maanden een paar keer gesteld is, maar wel dat deze vraag van nieuwkomers komt. Er staan namelijk 730 onderwerpen op het forum, die nog lang niet allemaal niet uitgediscussieerd zijn. En je kunt natuurlijk ook zelf iets bijdragen voordat je klaagt dat anderen zo weinig doen.

Er is wel een dieper liggend probleem, waar de hele bi-beweging last van heeft: uiteindelijk is biseksualiteit een thema waar weinig mensen voor warmlopen. Voor de meeste bi's is het of een probleem, of geen probleem. In het begin hadden we op het forum een vaste kern die ook veel off-topic discussieerde in dit subforum, maar die gezelligheid is langzaamaan verdwenen. Nu is er geen gebrek aan mensen die vragen stellen over hun problemen, maar ik zou graag meer berichten lezen over wat biseksualiteit leuk maakt. Ik hoop op enthousiaste berichten van nieuwe bi's voor wie het nog spannend is (zoals jijzelf en andere nieuwe leden van de afgelopen dagen) en ook op wat verdieping van mensen die over seksualiteit in het algemeen willen filosoferen. Wat dat laatste betreft ben ik blij met de bijdragen vanuit het LNBi-bestuur.

Als moderatieteam hebben we momenteel weinig energie over om meer leven in de brouwerij te brengen. We kunnen wel een paar eerder bedachte maatregelen uitvoeren om meer bezoekers naar het forum te trekken.

Als iemand suggesties heeft om het bi-forum leuker te maken, dan hoor ik dat graag. Intussen ben ik wel tevreden over het forum als informatiebron; in dat opzicht zijn al die oude berichten nog steeds veel waard.
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Keer terug naar Spam-hoek