Last van oorsuizen? Tinitus

Voor alle forum-games, slowchats en andere spam-topics

Re: Last van oorsuizen? Tinitus

Berichtdoor freek0299 » zo 03 feb 2013, 06:48

edcar schreef::oops: Durf hier eigenlijk bijna niet op te reageren maar doe het toch.

Al sinds mijn 7de levenshaar heb ik "last" van mijn oren en daar top ik nu nog mee....... Mijn oren suizen al meer dan 30 jaar 24 uur per dag,7 dagen in de week etc etc .... Kan er heel goed mee leven maar kan mij voorstellen dat mensen er last van hebben als ze het mee maken..... Vergelijk het als ik het hoor ( of lees ) met iemand die langs een druk spoor woont..... Op een gegeven moment "hoor" je het niet meer en pas als je het zegt "valt" het ineens op.......terwijl ik dit dus type hoor ik het suisen van mijn oren.... Vlug weer verder surfen :mrgreen:

Ik heb ook al zolang als mij herinner last van tinnitus. Daarnaast slechthorend en een lage tolerantie voor scherpe en harde geluiden/ lawaai.
Kijk een op de site van NVVS daar staat een interesant artikel over tinnitus en ook informatie over hyperacusis.

Succes
freek0299

Re: Last van oorsuizen? Tinitus

Berichtdoor Jakob » ma 08 apr 2013, 21:38

Mijn vrouw heeft het ook, zij werd langzamerhand erg doof.
Nu heeft ze in beide oren een hoortoestel en de tv is aangesloten op een ringleiding.
Het is inderdaad een gehoorbeschadiging die niet alleen van harde muziek hoeft te komen.
Jakob

Vorige

Keer terug naar Spam-hoek