Negatieve shit

Voor alle forum-games, slowchats en andere spam-topics

Re: Negatieve shit

Berichtdoor PaulV » wo 10 feb 2010, 16:26

Dat is echt flink schrikken ja.
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor Pascal » wo 10 feb 2010, 17:07

nope...WA+ verzekerd dus overstekende lantarenpalen worden niet gedekt....

Wordt waarschijnlijk het hele weekend sleutelen, maar het is gelukkig te overzien (en het is maar blik, zolang het meisie maar heel uitstapt)
Fuck me, suck me, eat me, beat me, lick me, stick me, hurt me, make me cum but just don’t mess up my hair!
Pascal

Berichtdoor Dubje » do 11 feb 2010, 14:08

Ouch dat is inderdaad goed negatief zeg :( en ja finacieel gezien erg rot, maar zoals Pascal al zegt, zolang jezelf en inzittenden maar in orde zijn is het goed.
Hopelijk komt het allemaal in orde
ºO(¯`·Een kus is een afdruk van een indruk die met nadruk vraagt om een herdruk·´¯)Oº
Dubje

Berichtdoor naturist47 » za 13 feb 2010, 11:48

vervelens ireen
ik heb het ook helemaal gehad met de winter
veel te koud voor mij
heb liever de lente en de zomer
lekker naar het (naakt)strand
leuke mannen en vrouwen kijken
of heerlijk naakt op mijn balkon zitten
naturist47

Berichtdoor Dorine » zo 14 feb 2010, 20:33

Nou, dit spreekt aan, Els:)
Wij zouden zaterdag naar de sauna, kinderen ondergebracht bij opa en oma, wij op pad, zeer uniek, met zijn tweetjes, maar waren ook weg na uur of 1,5. Het was zo groot en massaal en nergens echt rustig (in de sauna wil ik stilte) en de ene sauna werd helemaal niet goed heet, er was maar 1 echt hete (finse, onze favoriet, grijns), verder voelde het niet schoon en veel te druk. Nou, daar kom je niet van tot rust, niet ons soort sauna zeg maar. Maar niet getreurd (sorry van het negatieve topic) want we hebben een erg leuke middag gehad ergens in een broodjesrestaurant, dus zo erg was het niet.

Is dit niets voor jou? http://www.badjasparadijs.nl/

groet
Dorine
Dorine

Berichtdoor Els » zo 14 feb 2010, 21:13

30 euro vind ik al duur. Ik heb nu een hele fijne van nog geen 18 euro. Maar vervelend dat de sauna tegenviel!
Els

Berichtdoor naturist47 » wo 03 maart 2010, 12:48

Els schreef:Hèt topic waar je al je geklaag, verdriet, boosheid, en andere negatieviteit kwijt kan! (een forum kan niet zonder ;))

Om gelijk maar te beginnen: vandaag gingen mijn vriend en ik naar de sauna. En we waren binnen een uur alweer weg. Er waren maar 5 sauna's, waarvan 2 finse (net iets te heet naar onze zin), 1 stoombad (ook niet ons ding), 1 te koude sauna (wat we ontdekten toen we erin zaten), en 1 "zout-grot"-iets (leuk idee, maar niet meer gedaan). Er was geen dompelbad, erg weinig koude douches, de (warme) douches waren gescheiden (altijd zo vaag als de sauna zelf wel gemengd is), de weg in het (kleine) complex was lastig te vinden, er waren irritante kinderenn (je hebt ook leuke, maar die waren niet daar) maar bovenal was de sfeer niet fijn. Alles was wel schoon en nieuw, maar het voelde smoezelig, en gewoon erg negatief. Een rondje sauna dus, en toen zijn we maar gegaan... zonde van het geld, maar ergens zitten waar je je niet op je gemak voelt is ook niet alles...

heb je dat gisteren gelezen van die 2 russen die in de sauna waren
die zijn doodgekookt
water hadden ze te warm laten worden
bleek op 200 graden te staan
naturist47

Berichtdoor naturist47 » wo 03 maart 2010, 13:05

ff als het mag een reactie op het bericht van de sauna van els

ik was laatst in de sauna in veenendaal en daar werd een heel gezin verwijderd omdat ze een lesbisch stel lastig liepen te vallen en voor potten uit liepen te maken
politie en alles erbij
dat lesbische stel werd met de dood bedreigd
ik ben blij dat er gelijk actie ondernomen werd
els als je klachten heb over de gang van zaken in een sauna kan je ook naar de leiding daar gaan
kijk anders eens op de site van www.saunadeheuvelrug.nl
ik vind het in ieder gevaal een klant vriendelijke sauna

groetjes robert
naturist47

Berichtdoor Els » ma 08 maart 2010, 10:13

Gisteravond een mailtje gehad met dat ik niet ben uitgenodigd voor een gesprek voor een promotie-plek die me echt heel erg geweldig leek (en ik ben bang dat de reden mijn relatief lage cijfergemiddelde is, onder de 7 namelijk, wat me hoogstwaarschijnlijk voor de meeste promotie-plekken in de weg gaat staan).

En vervolgens ontdek ik vanmorgen dat er in 2001 een artikel is gepubliceerd wat ongeveer hetzelfde heeft gedaan als wat ik nu doe (en dus een vrij aanwezige kans dat er inmiddels iets is gepubliceerd wat wat preciezer hetzelfde heeft gedaan). Iets meer tijd om literatuur-onderzoek te doen voor ik met mijn tweede experiment begon, was misschien toch een goed idee geweest. Grmbl. Kan mijn begeleiders wel slaan, aangezien die met het idee aankwamen om het te doen zoals ik het nu doe, en ik zelf wel wat skeptisch was...

*iets met een donderwolkje boven een hoofd*
Els

Berichtdoor PaulV » ma 08 maart 2010, 11:19

*knuffelt Els*
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

VorigeVolgende

Keer terug naar Spam-hoek