Negatieve shit

Voor alle forum-games, slowchats en andere spam-topics

Re: Negatieve shit

Berichtdoor Els » ma 31 mei 2010, 14:50

Ik ben heel lief, bij deze ben je toegevoegd renebe! :)
Els

Berichtdoor Subjectief » wo 02 jun 2010, 22:50

Even een repost van mijzelf van een ander forum uit het "Ik heb een HEKEL aan..." topic

Ik heb een hekel aan deur sloten die eruit vallen wanneer je net de deur op slot hebt gedaan en je toevallig eens lekker een weekje alleen thuis bent. Zo had ik mezelf dus effectief opgesloten in de douch zonder bril (heb -5), kleren of telefoon :?
Gelukkig herinnerde ik mij nog een specifieke karate les waarbij mijn leraar iets zei in de trant van "deze trap is ook heel geschikt voor het intrappen van deuren". Nou dat was gelukkig niet gelogen. Het was zo'n holle deur met karton van binnen, nu dus met een mooi groot gat in het midden... Ben wel benieuwd wat het resultaat was geweest met een echte houten deur. :shock:

Het stomme was dat ik al een paar keer had geklaagd dat het slot niet goed was en dat die er zo maar eens uit kon vallen en dat je dan mooi zat opgesloten.... :|
"Don't be too timid and squeamish about your actions. All life is an experiment. The more experiments you make the better." - Ralph Waldo Emerson
Subjectief

Berichtdoor PaulV » wo 02 jun 2010, 23:04

Praktisch hoor. Wij hadden dat een ruim een half jaar terug met de deur van de wc, die ging ook niet meer open.
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor Els » do 03 jun 2010, 10:07

Wat vervelend! (understatement...)
Els

Berichtdoor Miranda » do 03 jun 2010, 12:08

Subjectief schreef:Zo had ik mezelf dus effectief opgesloten in de douch zonder kleren :?
Gelukkig herinnerde ik mij nog een specifieke karate les waarbij mijn leraar iets zei in de trant van "deze trap is ook heel geschikt voor het intrappen van deuren".

"Karatekid, the naked truth"
Te zien in je lokale bioscoop! :mrgreen:
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both."
Benjamin Franklin (1706-1790)
Miranda

Berichtdoor Anne-Fleur » za 05 jun 2010, 00:20

Subjectief schreef:Even een repost van mijzelf van een ander forum uit het "Ik heb een HEKEL aan..." topic

Ik heb een hekel aan deur sloten die eruit vallen wanneer je net de deur op slot hebt gedaan en je toevallig eens lekker een weekje alleen thuis bent. Zo had ik mezelf dus effectief opgesloten in de douch zonder bril (heb -5), kleren of telefoon :?
Gelukkig herinnerde ik mij nog een specifieke karate les waarbij mijn leraar iets zei in de trant van "deze trap is ook heel geschikt voor het intrappen van deuren". Nou dat was gelukkig niet gelogen. Het was zo'n holle deur met karton van binnen, nu dus met een mooi groot gat in het midden... Ben wel benieuwd wat het resultaat was geweest met een echte houten deur. :shock:

Het stomme was dat ik al een paar keer had geklaagd dat het slot niet goed was en dat die er zo maar eens uit kon vallen en dat je dan mooi zat opgesloten.... :|

:!: *gaat opeens n lampje branden in t hoofd van Anne-Fleur* Jou kende ik dus al!
Anne-Fleur

Berichtdoor Subjectief » za 05 jun 2010, 00:34

Nou, kennen is een te groot woord denk ik, aangezien ik niet zoveel/bijna nooit post op sama ;) Ben wel regelmatig op de chat te vinden :geek:
"Don't be too timid and squeamish about your actions. All life is an experiment. The more experiments you make the better." - Ralph Waldo Emerson
Subjectief

Berichtdoor Anne-Fleur » za 05 jun 2010, 13:43

Naja, bekende poster dan zegmaar ;-) Zie toch her en der wel eens een post van je langskomen. Zit zelf alleen bijna nooit op de chat *is meer van het forummen*
Anne-Fleur

Berichtdoor Edwin » do 29 jul 2010, 14:25

Gisteren heb ik een date afgezegd met een lieve minnaar die ik een jaar niet gezien had, omdat ik lichte koorts had, waarschijnlijk wegens buikgriep. Ik voelde me niet lekker en ik wilde hem ook niet besmetten. Dat vind ik een van de grotere nadelen van single zijn: geen troostknuffels als je ziek bent, maar quarantaine.

Ik kan nog wel part-time werken, maar ik verveel me toch een beetje. Weet iemand nog iets leuks om te doen wat geen energie kost, waar geen contact met andere mensen voor nodig is en ook geen beeldscherm?
Mijn hobby is kaartspellen bedenken, gisteren had ik binnen een kwartiertje iets bedacht met homo- en heterohuwelijken en biseksuele jokers, maar geen zin om het uit te proberen. Van lezen krijg ik na een uurtje ook genoeg.
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor René » do 29 jul 2010, 14:53

Edwin schreef:Gisteren heb ik een date afgezegd met een lieve minnaar die ik een jaar niet gezien had, omdat ik lichte koorts had, waarschijnlijk wegens buikgriep. Ik voelde me niet lekker en ik wilde hem ook niet besmetten. Dat vind ik een van de grotere nadelen van single zijn: geen troostknuffels als je ziek bent, maar quarantaine.

Ik kan nog wel part-time werken, maar ik verveel me toch een beetje. Weet iemand nog iets leuks om te doen wat geen energie kost, waar geen contact met andere mensen voor nodig is en ook geen beeldscherm?
Mijn hobby is kaartspellen bedenken, gisteren had ik binnen een kwartiertje iets bedacht met homo- en heterohuwelijken en biseksuele jokers, maar geen zin om het uit te proberen. Van lezen krijg ik na een uurtje ook genoeg.

wat een missére Edwin! Alles zit dus om zo te zeggen even tegen bij je? Tja, kan gebeuren alleen komt het altijd op het verkerde moment. Misschien kun je lekker naar een ontspannen muziekje luisteren? Meezingen wellicht (toch niemand thuis wegens vakantie of werk?), Ga lekker op de bank liggen en doe een middagdutje? Je knapt er vaak van op. Neem een warme douche en bedenk daar allerlei leuke dingen bij die je kunt doen met/onder water :-)

Verder weet ik ook zo gauw even niets anders. Ik zal aan je denken als ik nog iets kan verzinnen?! Beterschap in elk geval.

Gr. René
Man of vrouw, vrouw of man, we zijn allemaal mensen!
René

VorigeVolgende

Keer terug naar Spam-hoek