Zelfbevrediging

Voor alle forum-games, slowchats en andere spam-topics

Zelfbevrediging

Berichtdoor Edwin » vr 21 sep 2012, 22:30

Dit is een bericht voor de schrijver van het voorlichtingsboek dat ik in de jaren '80 te lezen kreeg.
Hij beweerde dat zelfbevrediging nooit echt bevredigend was.

Afbeelding
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Re: Zelfbevrediging

Berichtdoor HankW » zo 23 sep 2012, 12:33

De intentie en achtergrond van die opmerking lijken me wel belangrijk. Ik vind zelfbevrediging een zwak alternatief voor het hebben van sex/beminnen van een ander, desondanks is er niets mis mee en is het een plezierige bezigheid.
HankW

Berichtdoor Edwin » ma 24 sep 2012, 22:57

Iedereen voelt wel aan dat het niet hetzelfde is als seks, denk ik. Daarom vond ik het onnodig om pubers die nog te jong zijn om seks te hebben het gevoel te geven dat ze tekortschieten bij het allerfijnste gevoel dat ze kennen.

Daar ben ik nu geen last meer van, hoor. Vrijdag dacht ik: wat ben jij goed in bed, Edwin :)
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor HankW » ma 24 sep 2012, 23:11

haha
HankW

Berichtdoor Edwin » di 25 sep 2012, 00:00

Hij is echt goed, hij weet precies wat ik wil!
Edwin
Site Admin

Berichtdoor bi-tje » ma 12 nov 2012, 23:00

Oh dan is hij echt een goeie voor je Edwin :lol: Een intieme vraag hoor, maar komt het ook wel eens voor dat de een zin heeft en de ander niet?

Jah, het is wel leuk in je eentje. Wel leuk. Maar ik heb liever een maatje erbij eigenlijk, voor mij veel gezelliger en heftiger en als het goed is voor die ander ook :)
bi-tje

Berichtdoor Edwin » do 15 nov 2012, 01:35

Een intieme vraag hoor, maar komt het ook wel eens voor dat de een zin heeft en de ander niet?

Ja hoor. In theorie doe ik het graag voordat ik ga slapen, maar op tijd naar bed gaan lukt meestal niet als ik alleen ben.
Edwin
Site Admin

Keer terug naar Spam-hoek