Sylvana Simons verleid door dame in boerkini

Heb je opvallend nieuws over biseksualiteit of een bekende bi gezien op tv, op internet of in de krant? Hier kun je dat met andere bi's delen.

Sylvana Simons verleid door dame in boerkini

Berichtdoor Hilde » ma 31 aug 2015, 21:30

Verleid door dame in boerkini. Sylvana Simons: 'Het is echt gebeurd.'

In de nieuwste Opzij magazine van september staat een diepte-interview met coach, presentator en spreker Sylvana Simons. Op een gegeven moment schrijft de interviewer dat Sylvana naast alles wat zij doet, ook columnist is voor de Viva. Haar stukjes doen nogal eens stof opwaaien. Citaat uit zo'n column waarin ze beschrijft hoe ze in het zwembad door een vrouw in boerkini wordt bevredigd:

'Ze weet wat ze doet. Vanaf mijn nek glijdt haar aanraking naar beneden. Tergend langzaam. Ik ben blij dat ik in het water zit, want ik krijg het steeds warmer. Dan zegt ze, zonder te spreken: 'Wees niet bang, ik zal het niemand vertellen.' Ik geloof haar en geef me over, waarop ze zwijgend tien minuten lang haar goddelijke gang met me gaat. Totdat manlief haar roept, ze het bad uit stapt en me met een laatste indringende blik bedankt voor ons samenzijn.'

Iets later in het interview zegt Sylvana: 'Het is trouwens echt, en precies gebeurd zoals ik het heb beschreven. Holy fuck.'

Het artikel staat in de Opzij magazine van september, nr 9, 2015. Het is ook leesbaar via Blendle, zie: http://www.opzij.nl/nl/artikel/43888/sy ... -punt.html

Afbeelding
Hilde

Keer terug naar In de media