Sacha Baron Cohen

Heb je opvallend nieuws over biseksualiteit of een bekende bi gezien op tv, op internet of in de krant? Hier kun je dat met andere bi's delen.

Sacha Baron Cohen

Berichtdoor erwin » zo 28 feb 2016, 17:58

Over precies gesproken: de Britse acteur Sacha Baron Cohen vertelt in een podcast dat hij voor 23 procent gay is. ,,Al is het de ene keer wat meer dan de andere.''

En om het nog nauwkeurioger te maken: ,,Ik ben voor 23 procent gay. Al is het de ene keer wat meer dan de andere. Soms is het maar 17 procent, soms schiet het naar boven tot 31 procent. Toen ik bijvoorbeeld voor de film Borat testikels op mijn kin had, was het 31 procent.''

Maar het begrip biseksueel kent hij blijkbaar niet.
Kunnen jullie je ook zo nauwkeurig percenteren?

Bij mij is het toch meer het algemene gevoel naar zowel de eigen als andere gender(s) toe.

groet
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Re: Sacha Baron Cohen

Berichtdoor Sakujo » zo 28 feb 2016, 19:01

Eerlijk gezegd kan ik die vent niet zo goed serieus nemen, dus ik neem het met een flink pak zout.

Maar om ook maar even iets "inhoudelijks" te zeggen, ja, ik kan wel een heel precies percentage geven.
100% aangetrokken tot iemand, ongeacht geslacht of gender identiteit, of niet. Aangetrokken in de romantische en voor mij daarbij ook meteen sexuele zin. (zonder verliefd zijn op iemand kan ik me niet sexueel aangetrokken voelen tot iemand)

edit: Ok, een minuut of wat na dit te hebben gepost realiseer ik me pas dat dat eigenlijk helemaal niet de vraag was, maar ok. Nu wel een antwoord haha. Ik kan er een semi-precies percentage aan plakken. Ik kan niet van mezelf zeggen dat ik he of ho ben, ik ben 100% bi.
Laatst bijgewerkt door Sakujo op di 01 maart 2016, 16:47, in totaal 2 keer bewerkt
“The way I see it, every life is a pile of good things and bad things. The good things don’t always soften the bad things, but vice versa, the bad things don’t always spoil the good things and make them unimportant.” ~ The Doctor
Sakujo

Re: Sacha Baron Cohen

Berichtdoor erwin » zo 28 feb 2016, 22:20

Hoi Sakujo,

zo heb ik dat ook wel ongeveer denk ik :).

Het goede van wat hij zegt is natuurlijk wel dat hij mensen aan het denken kan zetten over dat er veel meer is dan of alleen 100% hetero of 100% homo.
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Keer terug naar In de media