TV2 Denmark | All that we share

Heb je opvallend nieuws over biseksualiteit of een bekende bi gezien op tv, op internet of in de krant? Hier kun je dat met andere bi's delen.

Berichtdoor biGuy » do 22 feb 2018, 15:54

https://www.youtube.com/watch?v=jD8tjhVO1Tc
Never be sorry about something that made you smile.
biGuy

Re: TV2 Denmark | All that we share

Berichtdoor bicase » do 22 feb 2018, 20:44

Wel, die zijn ballen wil ik wel eens zien, dat moeten ongelooflijke joekels zijn, ik zou het niet durven.

Moedige kerel
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor biGuy » ma 26 feb 2018, 01:58

Inderdaad super stoer. Vraag me wel af waarom hij er alleen staat. Zouden er verhoudingsgewijs niet veel meer biseksuelen in zo'n grote groep mensen moeten zitten? Kent iemand de cijfers? Wat is het percentage bislesuelen in de mensheid?
biGuy

Berichtdoor bicase » ma 26 feb 2018, 18:50

biGuy schreef:Inderdaad super stoer. Vraag me wel af waarom hij er alleen staat. Zouden er verhoudingsgewijs niet veel meer biseksuelen in zo'n grote groep mensen moeten zitten? Kent iemand de cijfers? Wat is het percentage bislesuelen in de mensheid?

Ten eerste weet ik niet of er exacte cijfers over bestaan omdat volgens de wetenschap biseksualiteit lange tijd werd gezien als niet bestaande voor mannen.

Ten tweede is de definitie van biseksualiteit soms vaag, wat maakt dat de ene zich niet out als biseksueel of niet die behoefte heeft en de andere misschien wel.

Ten derde rust er op biseksualiteit nog zo'n groot taboe, dat mensen zich minder gaan outen.

Dat zijn alvast een aantal redenen war ik aan denk. De laatste studie die ik voor mijn neus heb zien passeren, ik denk een tweetal jaar geleden of zo sprak over een spectrum waarbij 20% zich langs beide kanten exclusief hetero of homo noemden en de rest ergens op het spectrum zat. Ergens op het spectrum zegt dan ook weinig over pal in het midden (als dat tenminste de definitie is van biseksualiteit).

Kortom, ik denk dat we mogen aannemen dat er zich tussen die groep nog wel biseksuelen bevonden. ;)

Misschien moeten we hier de test eens doen: "Wie zou hier mee naar voor stappen?" en Misschien de vraag "Waarom wel of waarom niet?"

Ik zou denk ik niet naar voor stappen. Ik ben niet volledig out naar heel mijn familie en ik vrees de weerslag op mijn kinderen en misschien ook wel mijn job.
Wat zou de wereld zijn zonder bi's ...
bicase

Berichtdoor biGuy » ma 26 feb 2018, 23:47

Ik zou helaas.ook niet naar voren stappen. Slechts mijn vriendin en een paar vrienden zijn op de hoogte. Beetje scheiterig vind ik.mezelf wel.
biGuy

Berichtdoor Anubis » di 27 feb 2018, 13:00

Wat een eindbaas 8-)
I am, every day anew.
Anubis

Berichtdoor biGuy » vr 02 maart 2018, 05:13

Deze cijfers vond ik op Wilipedia:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Demographics_of_sexual_orientation

Als de cijfers kloppen identificeert ruwweg tussen de 1 en 5 procent van de bevolking zich als biseksueel. Interessante verschillen per land en tussen de seksen.
biGuy

Keer terug naar In de media