Webcomics

Heb je opvallend nieuws over biseksualiteit of een bekende bi gezien op tv, op internet of in de krant? Hier kun je dat met andere bi's delen.

Webcomics

Berichtdoor meisjeloos » do 29 jul 2010, 20:15

Er is hier op verschillende plaatsen naar queer-friendly webcomics gelinkt, o.a. hier (Girl Fuck) en hier (The Rrincess en Khaos Komix). Vandaag vond ik er nog een en vond het tijd voor een speciaal topic.

De comic die ik vandaag vond is Riot Nrrd, een comic over nerds. Ik word blij van dat soort dingen. :)
meisjeloos

Re: Webcomics

Berichtdoor PaulV » zo 01 aug 2010, 12:40

Ik heb de laatste paar dagen Khaos Komix helemaal gelezen en ik vind het erg goed. Nu is het alleen zoals je in een ander topic al zei nogal afwachten hoe het verder gaat. Hoe vaak komt er een nieuwe pagina uit?
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor PaulV » di 07 sep 2010, 16:06

Nu de zomervakantie voorbij is lijkt de serie (Khaos Komix) weer verder te gaan. :)
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor meisjeloos » di 09 nov 2010, 00:21

De precieze update frequentie is mij ook niet helemaal duidelijk. Soms is het vrij regelmatig, dan weer een tijdje pauze. Ik ben de laatste tijd een beetje aan het sparen zodat ik veel achterelkaar kan lezen. :)
meisjeloos

Berichtdoor Edwin » do 13 okt 2011, 14:38

Vandaag gaat Charlie het vertellen aan Jamie! (dat ze niet altijd een meisje is geweest)
http://www.khaoskomix.com/
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Keer terug naar In de media