Te koop: DVD "Van twee walletjes!?"

Heb je opvallend nieuws over biseksualiteit of een bekende bi gezien op tv, op internet of in de krant? Hier kun je dat met andere bi's delen.

Te koop: DVD "Van twee walletjes!?"

Berichtdoor Theodora » ma 24 jan 2011, 14:37

Te koop

DVD "Van twee walletjes!?", geproduceerd door Van Hemert Produkties (http://www.vanhemertprodukties.nl). Oorspronkelijke prijs 25 euro, eenmaal bekeken en aangeboden voor 15 euro, plus verzendkosten. Heb je interesse? Mail dan: theodoradora@live.com

VAN TWEE WALLETJES!?

Deze film maakt duidelijk dat biseksualiteit bestaat, een aparte seksuele oriëntatie is en vele verschijningsvormen kent. In vijf portretten vertellen biseksuele mensen over het ontdekken van hun biseksualiteit en laten zij zien hoe zij daar vorm aan geven.

Hartelijke groeten,

Theodora
Theodora

Re: Te koop: DVD "Van twee walletjes!?"

Berichtdoor afrika3 » za 14 mei 2011, 20:58

grappig die aankondiging hier weer tegen te komen. Die video -later dvd- is eeuwen geleden in opdracht van het LNbi gemaakt en jarenlang gebruikt in voorlichtingsbijeenkomsten over biseksualiteit. Er zitten een vijftal goede interviews in met mensen in verschillende levens- en liefdessituaties. Mijn inziens nog steeds interessant om te bekijken, ook voor new-bi's.
groet,Adri
afrika3

Berichtdoor Edwin » zo 15 mei 2011, 00:06

Zou het mogelijk zijn om de hele video in gedeelten op Youtube te zetten? Dan bereik je ook eens mensen die niet naar voorlichtingsbijeenkomsten komen.
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor Luc » zo 15 mei 2011, 11:29

Edwin schreef:Zou het mogelijk zijn om de hele video in gedeelten op Youtube te zetten? Dan bereik je ook eens mensen die niet naar voorlichtingsbijeenkomsten komen.

Goed idee!
Het enige is dat volgens mij het LNBi niet de rechten bezit over het materiaal, maar Van Hemert producties. Niet dat we onmiddellijk last zullen krijgen, maar het is misschien beter als het LNBi het niet officieel doet.
Maar als jij het op youtube wilt zetten kunnen wij je wel de DVD bezorgen. We zouden hem bijvoorbeeld volgend weekend voor je kunnen meenemen naar de bi-forummeet in het park in Utrecht...
Luc

Berichtdoor Edwin » ma 16 mei 2011, 00:10

O, ik dacht dat de LNBi als opdrachtgever wel de rechten zou hebben.
En ik heb me aangemeld als vrijwilliger, begrijp ik :)
OK, neem maar mee, ik wil het wel eens proberen.
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor Luc » ma 16 mei 2011, 08:47

Doen we. En de DVD mag je dan wel houden voor de moeite. We hebben er hier nog een paar...
Luc

Berichtdoor afrika3 » ma 16 mei 2011, 20:22

Moeten de mensen die eraan meewerken dan niet even worden gevraagd of ze daar geen bezwaar tegen hebben? in het openbaar op youtube is nogal wat anders dan in voorlichtingsbijeenkomst met hooguit 20 mensen.
afrika3

Berichtdoor Just » di 17 mei 2011, 11:09

Er is door Kees van Hemert op 1 april 2011 een intro van de DVD op Youtube geplaatst. Daarbij staat een verwijzing naar de website van Van Hemert Produkties waar je de DVD voor €25,- kunt bestellen. Iets zegt me dat het op Youtube zetten van de hele DVD dan niet gewaardeerd wordt.

Groetjes, Just
Just

Berichtdoor afrika3 » di 17 mei 2011, 22:00

Just schreef: Iets zegt me dat het op Youtube zetten van de hele DVD dan niet gewaardeerd wordt.

Ik heb dat zelfde gevoel. Niet meteen vanuit auteursrechtelijke overwegingen maar wel vanuit de gevoelens van de geportretteerden. Maar inderdaad, Van Hemert kan er makkelijk achter komen en dan hebben we de (juridische) poppen aan het dansen.
afrika3

Berichtdoor erwin » do 19 mei 2011, 10:55

Overigens, om niet aan geschiedvervalsing te doen, het LNBi is nooit opdrachtgever geweest van de video.
De video was een initiatief van de Stichting Biseksualiteit Nederland. Deze stichting is later ontbonden.
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Keer terug naar In de media