Mark Rutte: Ik was graag biseksueel geweest

Heb je opvallend nieuws over biseksualiteit of een bekende bi gezien op tv, op internet of in de krant? Hier kun je dat met andere bi's delen.

Mark Rutte: Ik was graag biseksueel geweest

Berichtdoor Just » wo 18 mei 2011, 08:54

Dit las ik vanmorgen op de website van het Algemeen Dagblad

Misschien gaat het met de zichtbaarheid en de acceptatie nu toch de goede kant op. :D
Laatst bijgewerkt door Just op wo 18 mei 2011, 09:40, in totaal 1 keer bewerkt
Just

Re: Mark Rutte: Ik was graag biseksueel geweest

Berichtdoor Luc » wo 18 mei 2011, 09:08

En dan naakt door het huis lopen, maar wel alleen als de gordijnen dicht zijn!

Hihi, wat een slapjanus!
Luc

Berichtdoor Just » wo 18 mei 2011, 09:50

Luc schreef:En dan naakt door het huis lopen, maar wel alleen als de gordijnen dicht zijn!

Hihi, wat een slapjanus!

Dat vind ik wel meevallen. Het interview is van 4 jaar geleden. Als politicus wordt er meer op je gelet. Alles wat je doet komt in de krant of op het internet te staan. Naaktfoto's helpen nou niet echt als je premier wilt worden. We leven helaas in een maatschappij waar dat soort dingen behoorlijke invloed kunnen hebben op je leven. Dus dat hij daar voorzichtig mee is, daar heb ik wel een beeld bij.
Just

Berichtdoor Luc » wo 18 mei 2011, 12:56

Just schreef:Dat vind ik wel meevallen. Het interview is van 4 jaar geleden. Als politicus wordt er meer op je gelet.

Grapje! Maar de discussie die in Frankrijk losbarst over Strauss-Kahn en de pers is wel interessant in dit kader. In Frankrijk is het, net als in Nederland gebruikelijk dat de pers zich niet bemoeit met het seksleven van politici, tenzij bv zou blijken dat Kees van der Staaij stiekem homosauna's bezoekt, terwijl hij tegen homo's is. Of, zoals in het geval van Strauss-Kahn, iemand een zware misstap begaat en met justitie in aanraking komt.
Denk ook aan de discretie waarop er met het vermeende BDSM-leven van Melkert werd omgegaan.

Persoonlijk vind ik die terughoudendheid goed. Ik heb niks tegen een premier die zich naakt laat fotograferen, van mij mag dat en ik zou willen dat politici daar minder schroom voor zouden hebben. Maar het is helaas nog niet zover.
Luc

Berichtdoor bi-tje » zo 22 mei 2011, 22:57

Ik loop ook niet snel naakt door het huis. Vind het niet iets wat bi's standaard zouden moeten doen. En de gordijnen dicht kan ik mij wel voorstellen. Maar het werkt wel tegen denk ik.
Ik ben liever buiten naakt op een naaktstrandje. Dat vind ik gewoon lekkerder ofzo.
bi-tje

Keer terug naar In de media