Bi-wensen voor 2013

Hier vind je het laatste nieuws over evenementen van het LNBI en kan iedereen andere happenings posten die voor de forumbezoekers interessant zijn.

Bi-wensen voor 2013

Berichtdoor Edwin » di 01 jan 2013, 02:15

Beste lezers en schrijvers,

Gelukkig Nieuwjaar! We gaan vrolijk door met het bi-forum, of er nu veel of weinig wordt gepost. Ik zal m'n best doen om meer bezoek te trekken. En wanneer het wat zonniger wordt, wordt het weer eens tijd voor een forumpicknick.

Ik weet nog niet wat het LNBi dit jaar gaat organiseren. Erwin, kun jij daar al iets over zeggen? De BiCon gaat vast wel door, maar komt er ook weer een Lentefeest?

Het COC geeft op 27 januari een gratis feest voor alle LHBT-clubs in Nederland. Het is nog vaag wat er gaat gebeuren, meer informatie volgt op de Facebook-pagina van het feest: True Colors 2013.

Twee van de bi-hoogtepunten van 2012 waren de brochure en de tentoonstelling 'Bi in Beeld'. De expositie is van 4 tot 30 maart te zien in de Openbare Bibliotheek in Arnhem). Hou verder de bi-agenda in de gaten voor andere activiteiten.

Persoonlijk heb ik me voorgenomen om in 2013 een trio met een man en een vrouw te doen, en een filmpje daarvan op internet te zetten. Want dan kun je pas echt bewijzen dat je bi bent :)
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Re: Bi-wensen voor 2013

Berichtdoor erwin » di 01 jan 2013, 15:12

Iedereen ook namens mij en het bestuur van het LNBi de allerbeste wensen voor 2013.

Naast de tentoonstelling BI in Beeld in Arnhem in maart komt is de tentoonstelling ook in Rotterdam in februari in de bibliotheek.
En op diverse andere plekken in het land waaronder Dordrecht en hopelijk ook Utrecht in het kader van de Roze Zaterdag/Midzomergrachtfestival.

Uiteraard de Holland BiCon en activiteiten in het kader van de Gay Pride in augustus.
En als eerste op 31 januari samen met COC Nederland een discussie/inloop/info-avond in de Openbare Bibliotheek Amsterdam.

Voor het lentefeest is nog geen concrete datum of plek voor maar klinkt alvast wel weer gezellig.

hartelijke groeten
Erwin
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Re: Bi-wensen voor 2013

Berichtdoor bi-tje » di 01 jan 2013, 21:16

Edwin schreef:Persoonlijk heb ik me voorgenomen om in 2013 een trio met een man en een vrouw te doen, en een filmpje daarvan op internet te zetten. Want dan kun je pas echt bewijzen dat je bi bent :)

Ja, en kan iedereen zien hoe goed je bent en welke vaardigheden je hebt. Misschien dat je van het LnBi bestuur (Erwin dus ook) wel een officieel erkend certificaat kan ontvangen, met handtekening ;)

Edwin schreef:Gelukkig Nieuwjaar! We gaan vrolijk door met het bi-forum, of er nu veel of weinig wordt gepost. Ik zal m'n best doen om meer bezoek te trekken. En wanneer het wat zonniger wordt, wordt het weer eens tijd voor een forumpicknick.

Goed idee!!
bi-tje

Keer terug naar Meetings, feesten en bijeenkomsten