Stappen in Utrecht

Hier vind je het laatste nieuws over evenementen van het LNBI en kan iedereen andere happenings posten die voor de forumbezoekers interessant zijn.

Stappen in Utrecht

Berichtdoor newbi » do 25 maart 2010, 18:30

Hallo iedereen.

Ik ga over een tijdje stappen in Utrecht samen met mijn vriendin. Maar waar zijn nou de goeie homo bars waar. Gewoon om wat contacten te maken, en te kijken hoe het daar aan toe gaat. Niet zo zeer om gelijk met iemand het bed in te duiken :P
Ik zoek meer...
newbi

Re: Stappen in Utrecht

Berichtdoor Exode » za 03 apr 2010, 13:17

Hoi hoi,

Stappen in Utrecht...het ligt er ook aan wanneer je gaat. Je had 2 homo kroegen in Utrecht waarvan er 1 failliet is gegaan pas geleden. Je bent dus vooral afhankelijk van de feesten, die overigens allemaal door vrijwilligers gerund worden.

PANN-feest in Tivoli
Zaterdag 17 april
Zaterdag 22 mei (in het teken van de Internationale dag tegen de homofobie)
Let op deze feesten zijn meestal een week vantevoren uitverkocht. € 6 in de voorverkoop.

MegaPANN-feest in Tivoli, Winkel van Sinkel en Poema
Zaterdag 19 juni
3 locaties, 1 prijs: € 12,50 met optredens en allerlei verassingen :P

Ik vind PANN geweldig, maar ik ben bevooroordeeld: Ben er vrijwilliger. :)
www.pann.nl

Club Rits, www.clubrits.nl.
Vrijdag 9 april in de Ekko
vrijdag 23 april in de U-bar
vrijdag 28 mei: Club Rits in de U-bar

Rits wordt ook wel de kleine PANN genoemd. Ik vind Club Rits erg leuk. Het is wat alternatiever dan PANN. De sfeer is er goed de Ekko is leuk!

enSuite in Club Lux, www.en-suite.nl
Elke zaterdag
Ik ben er nog nooit geweest, maar hoor alleen goede verhalen. De muziek is wat meer club/dance. En regelmatig kleine acts.

Cruise Control, www.cruisecontrol.nu
Op zaterdag 11 juni, stuk alternatiever dan de voorgenoemden.

Kitty alternative queer disco, www.kittyqueer.nl
22 mei 2010 Acu
11 juli 2010 Acu
Ook weer alternatief.

En dan de enige homobar die Utrecht nog rijk is: de Bodytalk. Op zaterdag heb je de 'lesbiaanse avond' maar mannen zijn dan ook welkom. Leuke kroeg die na wat verbouwingen erg verbeterd is. Leuk om een drankje en een dansje te doen. Daarna naar de Rits :D

Mijn ervaring met homo stappen in Utrecht zijn eigenlijk erg goed. Geen darkrooms, goede sfeer, leuke mensen. Niet de typische scoren sfeer. Natuurlijk wel mogelijkheden tot scoren... ;)

Overigens staan alle bovengenoemde feesten open voor hetero's en dat maakt de feesten extra leuk (vind ik).
Exode

Keer terug naar Meetings, feesten en bijeenkomsten