12 juni, bi-meet in Den Haag

Hier vind je het laatste nieuws over evenementen van het LNBI en kan iedereen andere happenings posten die voor de forumbezoekers interessant zijn.

Re: 12 juni, bi-meet in Den Haag

Berichtdoor frans » zo 16 mei 2010, 22:04

Loffelijk initiatief en voor mij is Den Haag ook goed bereikbaar, maar helaas kan ik 12 juni niet :cry:
frans

Berichtdoor erwin » di 18 mei 2010, 22:39

Hardstikke leuk lijkt me dat,
ik ga kijken of het lukt :)
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor PaulV » di 18 mei 2010, 23:01

Leuk initiatief. Zet mij voorlopig ook maar op misschien.
Sekspositief.nl - Een forum voor iedereen met een sekspositieve houding.
PaulV

Berichtdoor Els » wo 19 mei 2010, 12:13

Helaas, dan zit ik in Duitsland, en mijn treinkaartje is al gekocht...
Els

Berichtdoor afrika3 » vr 21 mei 2010, 21:44

hoi allemaal

op die 12e jni is inderdaad ook de Den Haag Pride, en daar is van alles te3 doen in de stad. Lees mee:

MAMMA MIA! DE MUSICAL OP THE HAGUE PRIDE

Op zaterdag 12 juni zal The Hague Pride, het nieuwe festival met een roze hart dat plaatsvindt op het Lange Voorhout in Den Haag, spectaculair geopend worden door The Dynamo's -met Marleen van der Loo, Anouk van Nes en Mylène d' Anjou- uit de hitmusical MAMMA MIA! Deze musical, een wereldwijd fenomeen met de hits van ABBA, is inmiddels door ruim 42 miljoen mensen gezien en heeft al in meer dan 240 steden gespeeld sinds haar première in Londen 10 jaar geleden. Tijdloze hitsongs zoals 'Dancing Queen', 'I Have a Dream', 'Voulez-Vous' en 'Take a Chance on Me', zijn verweven in een betoverend en humoristisch verhaal over liefde en vriendschap.

The Hague Pride gaat om 13.00 uur van start met MAMMA MIA! Al eerder werd bekend gemaakt dat JIMMY SOMERVILLE (Bronski Beat), de New Yorkse meidenband BETTY (bekend van de populaire lesboserie The L Word), WILLEKE ALBERTI, BORIS, VALERIUS en GROOVE THE PRINCESS ook op The Hague Pride staan. Er is nog meer. Het STRAIGHT FORWARD AREA staat voor DJ's en alles wat hip & happening is. De Denneweg doet mee met haar beroemde eigen schijf van vijf: Wining, Dining, Fashion, Art & Beauty. Ook is er een PINK MARKET en wordt het Lange Voorhout verrijkt met gezellige terrasjes en straattheater. The Hague Pride is een feestelijk festival met een serieuze boodschap en plaatst het onderwerp 'human rights are gay rights' voor het voetlicht. Den Haag, internationale stad van Vrede & Recht, is de plek waar dit thema de aandacht behoort te krijgen.

Alle actuele informatie is te vinden op <http://www.thehaguepride.nl>www.thehaguepride.nl . The Hague Pride is ook te volgen via twitter @thehaguepride.

ach, en voor wie niet van Mamma Mia houdt, is er bij ons ook nog goeie muziek en allelei andere leuke dingen te genieten ;-)
Ik zou het wel leuk vinden als er nog een paar mensen mee zouden willen doen, het is tot nu toe een klein groepje dat aan de bi-meet wil meedoen!

we hebben ook een ontzettend leuk poes, genaamd mingus , kijk op http://www.youtube.com/user/a3berg#p/a/u/1/7-OkmBMzfi4

groetjes ADRI
afrika3

Berichtdoor yuppie » za 22 mei 2010, 18:12

Lijkt me erg leuk. Een weekje later zou wel beter uitkomen. Dus zet mij maar op de misschien lijst.

Groetjes,

Tom
yuppie

Berichtdoor erwin » do 27 mei 2010, 22:02

en het valt ook nog samen met iets met jazz.... http://denhaagjazz.residentie.net/

dus dan is er toch echt voor een ieder wat wils..
hokjes zonder grenzen...
erwin
Moderator

Berichtdoor tom49 » wo 02 jun 2010, 20:30

Ik wou graag samen met mijn vriend langskomen om kennis te maken met bestuurders en deelnemers van de grote forum. Ik heb eindelijk op mijn
60ste de moed gevonden om mijn seksuale gëaardheid te verkennen.
tom49

Volgende

Keer terug naar Meetings, feesten en bijeenkomsten