PANN

Hier vind je het laatste nieuws over evenementen van het LNBI en kan iedereen andere happenings posten die voor de forumbezoekers interessant zijn.

Re: PANN

Berichtdoor Edwin » di 09 feb 2010, 03:49

Ja, het zijn jongerenfeesten zonder maximumleeftijd, ik snap het ook niet. Ik woon in Utrecht, heb er gestudeerd maar ik ben nooit naar een PANN-feest geweest, erg he? Ik ben niet zo'n feestvierder en als ik hoor dat het steevast uitverkocht is, hoeft het voor mij helemaal niet meer. (Voor het internettijdperk stond PANN bekend om de gezellige lange rijen.) Dat 25+feest op 5 maart had ik wel genoteerd in m'n agenda, maar zonder Semyon wordt het natuurlijk niet echt gezellig. En op 20 maart heb ik waarschijnlijk een ander feestje.

Ik heb wel gehoord dat er nogal uiteenlopende muziek wordt gedraaid, voor elk wat wils. Dat staat ook op Wikipedia: "Het publiek op deze feesten is zeer gevarieerd, evenals de muziek."
I prayed for freedom for twenty years, but received no answer until I prayed with my legs. - Frederick Douglass.
Edwin
Site Admin

Berichtdoor Sabrina » di 09 feb 2010, 23:14

Ik heb zowel 20 februari als 20 maart een ander feestje, stom genoeg. Na het feestje van 20 maart zou ik misschien door kunnen gaan, da's namelijk ook in Utrecht, maar dat moet ik dus nog even bekijken. Dat zouden dan drie feestjes op één dag worden, misschien iets té veel van het goede voor mij. Ik kijk nog even wie er verder gaan, misschien doe ik 't toch wel :).
Sabrina

Berichtdoor Semyon » di 09 feb 2010, 23:29

Edwin schreef: maar zonder Semyon wordt het natuurlijk niet echt gezellig

Dankjewel, k moet er bijna van blozen ;)

@ Sabrina, kunnen ook in April gaan eventueel als dat beter uitkomt?
Het is ondoenlijk zonder meer, maar ondoenlijk is ook doenlijk want onweer is ook weer
Semyon

Berichtdoor Els » wo 10 feb 2010, 11:55

Er kunnen ook mensen in maart en april gaan toch ;) Ik kan trouwens beide maanden, maar in februari eveneens niet.
Els

Berichtdoor heart_station » di 16 feb 2010, 15:21

Ik zou ook best een keertje mee willen. 't Komt er steeds niet van. Ik kan tot nu toe nog zowel in maart als in april. ^^
heart_station

Berichtdoor Semyon » wo 17 feb 2010, 16:39

Aaah gezellig :) Ik kan ook beide maanden, k weet niet waar iedereen vandaan moet komen, dus misschien het beste om tzt op Station Utrecht af te spreken?
Het is ondoenlijk zonder meer, maar ondoenlijk is ook doenlijk want onweer is ook weer
Semyon

Berichtdoor Sabrina » do 11 maart 2010, 13:47

*even topic omhoog kickt*

Maart wordt voor mij te vermoeiend, maar in april gaan lijkt me erg tof! Wie gaan er mee? :mrgreen:
Sabrina

Berichtdoor Semyon » vr 12 maart 2010, 21:31

I'm in :)
Semyon

Berichtdoor Els » za 13 maart 2010, 11:05

PANN, 17 april, Utrecht
Sabrina
Semyon
Els
Els

Berichtdoor Mechtild » zo 14 maart 2010, 21:45

Hoi Hoi, ik ben hier vers, woon in Friesland maar ik heb jaren in Utrecht gewoond en het Pann-feest was altijd helemaal goed. Jong en oud, gestoord of niet, dansen of aan de kant staan kijken, het maakte niets uit. En natuurlijk ben ik nu ook wat ouder (44 jaar), maar mijn stiefzoon is homo (heeft het niet van een vreemde, haha) en die vraagt regelmatig of we mee gaan. Dus als je zin in een uitje hebt waar niemand moeilijk doet over wie je bent, GAAN!!!!
Ik ga er heel snel weer naar toe. En inderdaad stond je vroeger gewoon gezellig in de rij en moet je nu kaarten via internet bestellen. Och, dat heet vooruitgang, dus gewoon bestellen.
Wie weet tot op het Pann-feest.
groetjes
mechtild
Mechtild

VorigeVolgende

Keer terug naar Meetings, feesten en bijeenkomsten